Ik denk nog steeds dat hij daar zegt: "Bang them." Maar ik heb geen flauw idee.quote:
Volgens mij iets als "Bang It". Maar ik zal het nog eens nazoeken.quote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij daar zegt: "Bang them." Maar ik heb geen flauw idee.
Tuurlijk wel, maar ik dacht dat je niet zo open en bloot dat wilde delen wat er tussen ons speelt.quote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
Diegene die echt goed opletten hebben het allang gezien. Maargoed, jullie letten niet op, dat scheelt.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik dacht dat je niet zo open en bloot dat wilde delen wat er tussen ons speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in de trant van die hond waar Allure gister om moest lachen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik leef het straatleven dus ik heb geen laptop dus ik kan niet en tvkijken en fokkenquote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus, vent.
Kan je geen 2 dingen tegelijk?
Ik kijk ook Frans en SC tegelijkertijd. En nee, ik zit niet op me MacBook.quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik leef het straatleven dus ik heb geen laptop dus ik kan niet en tvkijken en fokken
quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:Ahaha ik had gisteren wijn op maar is moest echt ZO hard lachen om die hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in de trant van die hond waar Allure gister om moest lachen.
.
Taart.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik voel me niet thuis in m'n eigen topic. Snij even een onderwerp aan, iemand.
Als je iemand zou moeten hitten van Jersey shore, wie zou je kiezen? Ik bedoel hitten als in s e k s.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in de trant van die hond waar Allure gister om moest lachen.
0 topics op naam. 14.gif
Kennis van me maakte er een vandaag, alleen had ze geen marsepijn, dus heeft ze m bedekt met glazuurquote:
Appeltaart doet mijn maag al rommelen. Maar als er dan ook nog lekkernijen als glazuur opzitten. BOHOHOHOooo. Hou me tegen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennis van me maakte er een vandaag, alleen had ze geen marsepijn, dus heeft ze m bedekt met glazuur
Volkswagen Golf GTIquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Als ik afga op deze pic dan ga ik voor die links, onderste rij.quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je iemand zou moeten hitten van Jersey shore, wie zou je kiezen? Ik bedoel hitten als in s e k s.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahaha ik had gisteren wijn op maar is moest echt ZO hard lachen om die hond.
Zijn er ook behoeften van je die wel vervult worden?quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Appeltaart doet mijn maag al rommelen. Maar als er dan ook nog lekkernijen als glazuur opzitten. BOHOHOHOooo. Hou me tegen.
Ik zou Angelina hitten als een geile donder.quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik afga op deze pic dan ga ik voor die links, onderste rij.
Wat, ik heb al een halve appeltaart op.quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er ook behoeften van je die wel vervult worden?
Misschien kan je hem helpen met de andere?quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er ook behoeften van je die wel vervult worden?
Kut, nu nogquote:
Ik zou denk ik voor Vinny gaan want die is het minst bruin. Al heeft ie wel getekende wenkbrauwen volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik afga op deze pic dan ga ik voor die links, onderste rij.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze postte ik ook gister.
[ afbeelding ]
Als je te lang naar hem kijkt lijkt hij op Spock.quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kut, nu nog.
[..]
Ik zou denk ik voor Vinny gaan want die is het minst bruin. Al heeft ie wel getekende wenkbrauwen volgens mij.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet altijd om deze lachen.
[ afbeelding ]
Die lijkt op de hyves babe!quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook in Jersey Shore.
Ik geil op kapotte spijkerbroeken en slutty uiterlijken.quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kut, nu nog.
[..]
Ik zou denk ik voor Vinny gaan want die is het minst bruin. Al heeft ie wel getekende wenkbrauwen volgens mij.
Danny is kaal, dit klopt dus niet!quote:
Hey kijk, het is Chuck_Norris.quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet altijd om deze lachen.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een kapotte spijkerbroek, sorry.quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geil op kapotte spijkerbroeken en slutty uiterlijken.
Werk aan de winkel dus. Om je even op weg te helpen, de keywords zijn; zonnebank, peroxide en lipgloss.quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kapotte spijkerbroek, sorry.
Ik zag een mooi meisje met een broek met een gat op de knie en als ze liep, kwam staads haar blote knie een beetje naar buiten en op de een of andere manier vond ik het haar erg sexy staanquote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geil op kapotte spijkerbroeken en slutty uiterlijken.
Vind ik ook. Al zou ik het zelf niet dragen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag een mooi meisje met een broek met een gat op de knie en als ze liep, kwam staads haar blote knie een beetje naar buiten en op de een of andere manier vond ik het haar erg sexy staan
Ik had er nog nooit op die manier naar gekeken eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al zou ik het zelf niet dragen.
Ik heb vanmiddag in de zon gelegen, ik bleek mijn haar niet en lipgloss is voor hoeren eerste klas, lipbalsem daarentegen gebruik ik wel tegen barstjes.quote:Op zondag 18 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Werk aan de winkel dus. Om je even op weg te helpen, de keywords zijn; zonnebank, peroxide en lipgloss.
Lipgloss is gewoon geil hoor. Een tongpiercing wil ik ook nog wel eens meemaken, maar zo iemand zou ik dus nooit als vast willen hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in de zon gelegen, ik bleek mijn haar niet en lipgloss is voor hoeren eerste klas, lipbalsem daarentegen gebruik ik wel tegen barstjes.
Hoge hakken, altijd.quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik zag laatst toen ik op het station was een klein meisje (edoch niet lelijk) en ze had echt hele hoge hakken aan, en normaal valt het mij niet eens op maar bij deze was het echt.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een tongpiercing wil ik ook nog wel eens meemaken, maar zo iemand zou ik dus nooit als vast willen hebben.
Een tongpiercing is echt geen hol aan. En lelijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lipgloss is gewoon geil hoor. Een tongpiercing wil ik ook nog wel eens meemaken, maar zo iemand zou ik dus nooit als vast willen hebben.
Ik vind het wel geil, maar op de lange termijn zal het me waarschijnlijk meer irriteren dat het wat proletarisch overkomt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een tongpiercing is echt geen hol aan. En lelijk.
Ik weet niet, zou het wel eens zelf willen ondervinden. Had jij er een of je boy?quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een tongpiercing is echt geen hol aan. En lelijk.
Je kan toch niet iemand beoordelen op t feit dat ze een tongpiercing heeft?quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lipgloss is gewoon geil hoor. Een tongpiercing wil ik ook nog wel eens meemaken, maar zo iemand zou ik dus nooit als vast willen hebben.
Lipgloss is kankerlelijk en het plakt als een neger met marshmallow poriën. En tongpiercings > kankerlelijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die jongen had er een. Qua zoenen proef je alleen het plastic van dat bolletje, en zit het meer in de weg dan dat het fijn is. En de rest laat ik in het middenquote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou het wel eens zelf willen ondervinden. Had jij er een of je boy?
Midden en dan ergens zeg maar net zo tussen je benen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die jongen had er een. Qua zoenen proef je alleen het plastic van dat bolletje, en zit het meer in de weg dan dat het fijn is. En de rest laat ik in het midden.
Als jongens een tongpiercing hebben, vind ik het echt ontzettend gay.quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die jongen had er een. Qua zoenen proef je alleen het plastic van dat bolletje, en zit het meer in de weg dan dat het fijn is. En de rest laat ik in het midden.
Over de rest hoor ik juist de positieve verhalen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben niet zo'n voorstander van niet-bevooroordeeld-zijn. Als je voor bepaalde dingen kiest weet je dat je gestereotypeerd wordt en daar moet je dan ook niet over zeuren. Als ik met een handtasje en een broek waar een gat in zit zodat m'n kont eruit puilt ga ik ook niet lopen klagen dat mensen me een fag vinden.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch niet iemand beoordelen op t feit dat ze een tongpiercing heeft?
Moeder van een meisje op school (mantelpakjes en dure auto) heeft een tongpiercing
En ik heb van horen zeggen dat het heel lekker kan zijn als ze weet wat ze ermee doet
Het staat op film, wil je zienquote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Midden en dan ergens zeg maar net zo tussen je benen?
Is ook echt super gay.quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als jongens een tongpiercing hebben, vind ik het echt ontzettend gay.
Ik begrijp het ook wel, maar ervoor open staan dat het niet altijd zo is, is ook niets mis meequote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben niet zo'n voorstander van niet-bevooroordeeld-zijn. Als je voor bepaalde dingen kiest weet je dat je gestereotypeerd wordt en daar moet je dan ook niet over zeuren. Als ik met een handtasje en een broek waar een gat in zit zodat m'n kont eruit puilt ga ik ook niet lopen klagen dat mensen me een fag vinden.
Beter wel, PM me.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het staat op film, wil je zien?
[..]
Is ook echt super gay.
Ja weet ik wel, maar ik heb geen zin om altijd genuanceerd en open-minded te zijnquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar ervoor open staan dat het niet altijd zo is, is ook niets mis mee
Mensen verwachten van mij ook geen piercings
Hihi grapje. You horny biatchquote:
-1 voor Sky.quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou genoegen nemen met minder als ze een tongpiercing zou hebben.
Je breekt mijn hart een beetje.quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi grapje. You horny biatch.
[..]
-1 voor Sky.
Het wil ook niet zeggen dat het zo is nee inderdaad. Maar eerste indruk is altijd meestal blijvend.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar ervoor open staan dat het niet altijd zo is, is ook niets mis mee
Kan ik hebben, sta ik toch nog op 349quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi grapje. You horny biatch.
[..]
-1 voor Sky.
Ok.quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik heb geen zin om altijd genuanceerd en open-minded te zijn.
clithood?quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij was al gebroken, dus don't blame mequote:
Hehequote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan ik hebben, sta ik toch nog op 349.
Mja, eerste indruk is bij die vrouw dat ze een goede baan heeft en een dure smaak. Ik was wel verbaasd en verrast dat ze een tongpiercing hadquote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het wil ook niet zeggen dat het zo is nee inderdaad. Maar eerste indruk is altijd meestal blijvend.
Draagt ze panterprints en lippenstift?quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, eerste indruk is bij die vrouw dat ze een goede baan heeft en een dure smaak. Ik was wel verbaasd en verrast dat ze een tongpiercing had
Bitch please.quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was al gebroken, dus don't blame me.
[..]
Hehe.
Wodka.quote:
Nee, ze draagt mantelpakjes en heeft een of andere dure volvo.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Draagt ze panterprints en lippenstift?
Wodka-jus is toch chill of ben ik dat.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wodka.Ik ben geen wijf. Nee, ik heb mijn fles Balantines alweer op en nu ben ik alweer bezig met mijn derde G.
Maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel, tattoo's en piercings wordt geassocieerd met het "mindere volk". Nu wil ik absoluut niet zeggen dat ik er zo over denk. Bepaalde tattoo's of piercings vind ik dus reuzegeil.quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, eerste indruk is bij die vrouw dat ze een goede baan heeft en een dure smaak. Ik was wel verbaasd en verrast dat ze een tongpiercing had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |