Ik denk nog steeds dat hij daar zegt: "Bang them." Maar ik heb geen flauw idee.quote:
Volgens mij iets als "Bang It". Maar ik zal het nog eens nazoeken.quote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij daar zegt: "Bang them." Maar ik heb geen flauw idee.
Tuurlijk wel, maar ik dacht dat je niet zo open en bloot dat wilde delen wat er tussen ons speelt.quote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
Diegene die echt goed opletten hebben het allang gezien. Maargoed, jullie letten niet op, dat scheelt.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik dacht dat je niet zo open en bloot dat wilde delen wat er tussen ons speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in de trant van die hond waar Allure gister om moest lachen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik leef het straatleven dus ik heb geen laptop dus ik kan niet en tvkijken en fokkenquote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus, vent.
Kan je geen 2 dingen tegelijk?
Ik kijk ook Frans en SC tegelijkertijd. En nee, ik zit niet op me MacBook.quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik leef het straatleven dus ik heb geen laptop dus ik kan niet en tvkijken en fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |