quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:Ahaha ik had gisteren wijn op maar is moest echt ZO hard lachen om die hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in de trant van die hond waar Allure gister om moest lachen.
.
Taart.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik voel me niet thuis in m'n eigen topic. Snij even een onderwerp aan, iemand.
Als je iemand zou moeten hitten van Jersey shore, wie zou je kiezen? Ik bedoel hitten als in s e k s.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in de trant van die hond waar Allure gister om moest lachen.
0 topics op naam. 14.gif
Kennis van me maakte er een vandaag, alleen had ze geen marsepijn, dus heeft ze m bedekt met glazuurquote:
Appeltaart doet mijn maag al rommelen. Maar als er dan ook nog lekkernijen als glazuur opzitten. BOHOHOHOooo. Hou me tegen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennis van me maakte er een vandaag, alleen had ze geen marsepijn, dus heeft ze m bedekt met glazuur
Volkswagen Golf GTIquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Als ik afga op deze pic dan ga ik voor die links, onderste rij.quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je iemand zou moeten hitten van Jersey shore, wie zou je kiezen? Ik bedoel hitten als in s e k s.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahaha ik had gisteren wijn op maar is moest echt ZO hard lachen om die hond.
Zijn er ook behoeften van je die wel vervult worden?quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Appeltaart doet mijn maag al rommelen. Maar als er dan ook nog lekkernijen als glazuur opzitten. BOHOHOHOooo. Hou me tegen.
Ik zou Angelina hitten als een geile donder.quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik afga op deze pic dan ga ik voor die links, onderste rij.
Wat, ik heb al een halve appeltaart op.quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er ook behoeften van je die wel vervult worden?
Misschien kan je hem helpen met de andere?quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er ook behoeften van je die wel vervult worden?
Kut, nu nogquote:
Ik zou denk ik voor Vinny gaan want die is het minst bruin. Al heeft ie wel getekende wenkbrauwen volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik afga op deze pic dan ga ik voor die links, onderste rij.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze postte ik ook gister.
[ afbeelding ]
Als je te lang naar hem kijkt lijkt hij op Spock.quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kut, nu nog.
[..]
Ik zou denk ik voor Vinny gaan want die is het minst bruin. Al heeft ie wel getekende wenkbrauwen volgens mij.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet altijd om deze lachen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |