daar hebben wij nog een keer brommer gereden, toen je tank zo goed als leeg was, en je je powerfilter afplakte met ducktape.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef fs180 het volgende:
Op die weg van leidsendam naar zoetermeer, langs tuincentrum en locomotion, daar waait het pas goed!
hahaquote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nu een emovriendin erbij die "anorexia" heeft en dat aan iedereen vertelt die ze tegenkomt.
Iets voor jou jeroen?
waarom zit je dan op FOK!?quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Gamer_V het volgende:
Maar er zijn zoveel dingen te doen in Zoetermeer!
Zie PIquote:
Oeh tere zieltjesquote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nu een emovriendin erbij die "anorexia" heeft en dat aan iedereen vertelt die ze tegenkomt.
Iets voor jou jeroen?
Mijn vangst is beterquote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef no1uknow het volgende:
kies maar uit
http://anoor.hyves.nl/
http://asyb.hyves.nl/
En dan zeggen ze dat de straten in Zoetermeer onduidelijk zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:37 schreef Levitation het volgende:
Goed topic.
Levi is een geboren Z'meerse, maar raakte verdwaald en woont nu al 6 jaar in Brabant
Waar ik nu woon is minstens zo erg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de straten in Zoetermeer onduidelijk zijn!
En daarom zeggen wij altijd: vertrouw nooit een vrouwquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik voel dat je hyves hebt
je moederquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
En daarom zeggen wij altijd: vertrouw nooit een vrouw
Beter een hoer dan shag rokend op de bankquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zeg niets over je moeder!
alleen dat ze een hoer is
gelukkig is dat niet het geval bij mijquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Beter een hoer dan shag rokend op de bank
Dat is 2 jaar geleden;(quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef fs180 het volgende:
Tot er opeens een compleet hek om stond, volgens mij heerst er nu een nazi regime!
denk je dat ik dit post omdat ik in de veronderstelling ben dat jullie dat interessant vinden? tuurlijk vinden jullie dat niet interessant want fifa is voor de massa en jullie als alto's zijn anti-conformisten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef fs180 het volgende:
Noone cares, ok?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
denk je dat ik dit post omdat ik in de veronderstelling ben dat jullie dat interessant vinden? tuurlijk vinden jullie dat niet interessant want fifa is voor de massa en jullie als alto's zijn anti-conformisten.
pssst... je kunt verhuizen.quote:
naah, dan moet ik op mezelf met m'n schamele studenteninkomen, staat er niet elke avond een bord eten voor me klaar (dingen zoals brood/koekjes/sap e.d. niet te vergeten), worden m'n kleren niet gewassen en wordt er niet schoongemaakt.quote:
Ik heb ook verhuisd nadat ik mijn diploma op de HHS in ontvangst heb genomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
naah, dan moet ik op mezelf met m'n schamele studenteninkomen, staat er niet elke avond een bord eten voor me klaar (dingen zoals brood/koekjes/sap e.d. niet te vergeten), worden m'n kleren niet gewassen en wordt er niet schoongemaakt.
nah, dan nog maar even in Zoetermeer..
Ik niet. Is me te ver weg en onze stunt was vast slechter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie komt morgen het erasmus college uitlachen met de slechtste stunt ooit
Wie Wat Waar van domme erasmusgangers op m'n hyves (quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie komt morgen het erasmus college uitlachen met de slechtste stunt ooit
0x MAAR ik heb wel mensen natgespoten met bier vanaf het podiumquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef no1uknow het volgende:
ohja? hoe vaak heb je de kabouter plopdans gedaan?
@ 3:21 die gast met het petje en de fel gestreepte trui ging mij laatst vertellen dat hij gingen rukken bij chatroulettequote:
Nutteloos + eindhoven zit vol studenten die niks beter te doen hebben na hun studie aan de TU.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef Levitation het volgende:
Ik vind Zoetermeer niet écht tot leven komen in dit topic.Neem eens een voorbeeld aan het Eindhoven topic in ONZ. Dát leeft.
Zit maar 1 student in het topic.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nutteloos + eindhoven zit vol studenten die niks beter te doen hebben na hun studie aan de TU.
Toch heeft mijn vader mij weten te verwekken.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zit maar 1 student in het topic.Oh en die studeert niet eens aan de TU/e.
TU-ers zijn autisten, die praten alleen met zichzelf.![]()
Mijn man komt ook van de TU/equote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Toch heeft mijn vader mij weten te verwekken.
Want jij bent mooi?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Prachtigdan krijg je vast mooie dochters
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Sorry ik ben kankerlelijk
the obvious..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
TU-ers zijn autisten, die praten alleen met zichzelf.![]()
Euh duh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef makkie88 het volgende:
Mijn avond is ook verpest..
gezellig 's middags naar t buikdansen van me vriendin gekeken![]()
's avonds haal ik lekker een biertje bij de Febo, drink m op op t stadhuisplein
BOETE!! wtfff je mag daar dus niet drinkenookal is t bij de febo gekocht..
60 euros.. had gelijk geen zin meer om nog naar die kutartiesten te kijken..
mja, t schijnt toch kut geweest te zijn
Dan gelden die regels overal in zoetermeer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef fs180 het volgende:
Ahem, dat geldt alleen wanneer er een apv regels van toepassing zijn, anders mag je drinken wat je wilt
toen was ik naar school @ den haagquote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef FastFox91 het volgende:
Ik woon niet in Zoetermeer, maar zit er wel op school. Wie heeft de Giro gezien? Was mooi hè.
Rokkeveen is de slechtste stad.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:47 schreef no1uknow het volgende:
zaterdag was er een leuke dnb/dubstep party in Latenstaan
Rokkeveen is beter dan de gemiddelde Zoetermeerse wijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Rokkeveen is de slechtste stad.
Ik vind Rokkeveen een oudjes wyck. De beste wijken vind ik Oosterheem en Dorp.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Rokkeveen is beter dan de gemiddelde Zoetermeerse wijk
Meerzich is ook goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Levitation het volgende:
Asoheem? Is dat tegenwoordig wat? M'n broer heeft er 10 maanden gewoond en is toen teruggevlucht naar Meerzicht.
Meerzicht
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=captain%20obviousquote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef no1uknow het volgende:
waarom zeg je dan dat je captain obvious heet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is mijn bijnaamquote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef no1uknow het volgende:
waarom zeg je dan dat je captain obvious heet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar in Meerzicht? Ik ben geboren en getogen in de Waterbuurt (laagbouw).quote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Meerzicht heeft ook zo z'n goede kanten.
ik woon er
/captain obvious
In de kleinste buurt van meerzicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar in Meerzicht? Ik ben geboren en getogen in de Waterbuurt (laagbouw).
Oeh, dat is een gewetensvraag.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In de kleinste buurt van meerzicht.
Is Mevrouw Laten Staan eigenlijk een beetje een toffe tent? Zie hem eigenlijk nooit openquote:Op maandag 17 mei 2010 10:47 schreef no1uknow het volgende:
zaterdag was er een leuke dnb/dubstep party in Latenstaan
Het is geen buurt die je met -go of -land of -water benoemt!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, dat is een gewetensvraag.Ik gok op -go.
is zwerver er de norm?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef no1uknow het volgende:
je moet er niet voor het volk heengaanEn kom maar niet aanzetten met je mooie prada schoentjes en g-star jasje en je mooie gegelde haartjes
Grrr...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het is geen buurt die je met -go of -land of -water benoemt!
iets met koepels...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grrr...![]()
Da's erg... ik weet het echt niet.Schaam
![]()
Ook niet op -waard?
Dus de gemiddelde FOK!ker past er goed thuis?quote:
niet alleenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:36 schreef Gamer_V het volgende:
Die oranje koepels is toch in -go?
[..]
Dus de gemiddelde FOK!ker past er goed thuis?
nohhhquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:12 schreef no1uknow het volgende:
fokvriendjes top 3:
no1uknow
no1uknow
no1uknow
ik hou van mezelf
Het leven is kutquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
fs180
Terrorizing_Cookie
Geqxon
Arme geqquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
no1uknow
Terrorizing_Cookie
x3ro
Papierversnipperaar
Mr.Cooper
Geqxon
oke fair enough.. maar jullie hebben wel een soort van pubquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
omdat we minstens zo kut zijn als alphen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
oke fair enough.. maar jullie hebben wel een soort van pub
Maar er is geen OV tussen Z'meer en andere steden, dat is waar meneer op doelde.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Gamer_V het volgende:
Op vrijdag en zaterdag zijn er geloof ik nachtbussen... waardeloos, maar het is iets.
Nachtbussen tussen Den Haag en Zoetermeer heb ik het over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar er is geen OV tussen Z'meer en andere steden, dat is waar meneer op doelde.
nounouquote:Op maandag 24 mei 2010 01:43 schreef Msl_Sander het volgende:
Iedereen weet dat het mbt z'meer einde verhaal is. stijl van afvoerputje van de maatschappij. Dood gaan of verhuizen, dat is de keus die men heeft.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef no1uknow het volgende:
Nee anne, jeroen woont vlakbij casa, dat is niet de wit-geel laan. Overigens ligt die wel redelijk in de buurt van mijn huis.
Que?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vlakbij picasso lyceum. ()
jupquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef no1uknow het volgende:
ja en dan moet ik een hele avond verplicht doorbrengen met 2 leipo's van FOK! alleen maar om m'n eigen vlees op te kunnen eten.
en ik zeg dat ik ga BBQ'en met stoners.....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef no1uknow het volgende:
Nee, maar als mij wordt gevraagd "wat ga je doen vanavond?"
links? Welke kan opkijkend?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef fs180 het volgende:
Indeed. wat vinden jullie van de leyens, qua buurt? Met name het stuk links van het winkelcentrum.
Nooit echt geweest. Als ik er met de RR langs ga vind ik het er wel gemoedelijk uitzien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef fs180 het volgende:
Indeed. wat vinden jullie van de leyens, qua buurt? Met name het stuk links van het winkelcentrum.
Links op de kaart dus, westenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
links? Welke kan opkijkend?![]()
Kijk, daar hebben ze de termen: oost, west, noord en zuid nou voor uitgevonden.
Leek mij ook wel aardig rustig ja.. Wellicht zit ik daar beter dan hier, in de ghettoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nooit echt geweest. Als ik er met de RR langs ga vind ik het er wel gemoedelijk uitzien.
Ik vind zoetermeer echt niet ghettowaardig. Tenzij je in palenstein woont.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Leek mij ook wel aardig rustig ja.. Wellicht zit ik daar beter dan hier, in de ghetto
Nou.quote:
Ach, dat kan erger. Kon ook een bankstel zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
Palenstein is de enige wijk waar ik ooit bier van tien hoog over me heen heb gekregen
Lucky mequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ach, dat kan erger. Kon ook een bankstel zijn
Of een gestolen puchquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ach, dat kan erger. Kon ook een bankstel zijn
echt een klotebuurt. vooral omdat jij er woontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef fs180 het volgende:
kom je niet meteen even koken?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik heb net je moeder gezien
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee gekik kan zelfs geen popcorn maken
Ja hier hebben ze afgelopen zomer op alle slee plekken vila's gebouwd.quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef Gamer_V het volgende:
Overal sneeuw en toch kan je nergens goed sleeën
Houtbuurt?quote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja hier hebben ze afgelopen zomer op alle slee plekken vila's gebouwd.
Ik vind dat fietspad eronder wel mooi als ik van rokkeveen naar het balijbos (of verder) toe moet, mooi tussendoor-stekertje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag of niet hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |