Maar er is geen OV tussen Z'meer en andere steden, dat is waar meneer op doelde.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Gamer_V het volgende:
Op vrijdag en zaterdag zijn er geloof ik nachtbussen... waardeloos, maar het is iets.
Nachtbussen tussen Den Haag en Zoetermeer heb ik het over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar er is geen OV tussen Z'meer en andere steden, dat is waar meneer op doelde.
nounouquote:Op maandag 24 mei 2010 01:43 schreef Msl_Sander het volgende:
Iedereen weet dat het mbt z'meer einde verhaal is. stijl van afvoerputje van de maatschappij. Dood gaan of verhuizen, dat is de keus die men heeft.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef no1uknow het volgende:
Nee anne, jeroen woont vlakbij casa, dat is niet de wit-geel laan. Overigens ligt die wel redelijk in de buurt van mijn huis.
Que?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vlakbij picasso lyceum. ()
jupquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef no1uknow het volgende:
ja en dan moet ik een hele avond verplicht doorbrengen met 2 leipo's van FOK! alleen maar om m'n eigen vlees op te kunnen eten.
en ik zeg dat ik ga BBQ'en met stoners.....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef no1uknow het volgende:
Nee, maar als mij wordt gevraagd "wat ga je doen vanavond?"
links? Welke kan opkijkend?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef fs180 het volgende:
Indeed. wat vinden jullie van de leyens, qua buurt? Met name het stuk links van het winkelcentrum.
Nooit echt geweest. Als ik er met de RR langs ga vind ik het er wel gemoedelijk uitzien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef fs180 het volgende:
Indeed. wat vinden jullie van de leyens, qua buurt? Met name het stuk links van het winkelcentrum.
Links op de kaart dus, westenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
links? Welke kan opkijkend?![]()
Kijk, daar hebben ze de termen: oost, west, noord en zuid nou voor uitgevonden.
Leek mij ook wel aardig rustig ja.. Wellicht zit ik daar beter dan hier, in de ghettoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nooit echt geweest. Als ik er met de RR langs ga vind ik het er wel gemoedelijk uitzien.
Ik vind zoetermeer echt niet ghettowaardig. Tenzij je in palenstein woont.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Leek mij ook wel aardig rustig ja.. Wellicht zit ik daar beter dan hier, in de ghetto
Nou.quote:
Ach, dat kan erger. Kon ook een bankstel zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
Palenstein is de enige wijk waar ik ooit bier van tien hoog over me heen heb gekregen
Lucky mequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ach, dat kan erger. Kon ook een bankstel zijn
Of een gestolen puchquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ach, dat kan erger. Kon ook een bankstel zijn
echt een klotebuurt. vooral omdat jij er woontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef fs180 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |