daar hebben wij nog een keer brommer gereden, toen je tank zo goed als leeg was, en je je powerfilter afplakte met ducktape.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef fs180 het volgende:
Op die weg van leidsendam naar zoetermeer, langs tuincentrum en locomotion, daar waait het pas goed!
hahaquote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nu een emovriendin erbij die "anorexia" heeft en dat aan iedereen vertelt die ze tegenkomt.
Iets voor jou jeroen?
waarom zit je dan op FOK!?quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Gamer_V het volgende:
Maar er zijn zoveel dingen te doen in Zoetermeer!
Zie PIquote:
Oeh tere zieltjesquote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nu een emovriendin erbij die "anorexia" heeft en dat aan iedereen vertelt die ze tegenkomt.
Iets voor jou jeroen?
Mijn vangst is beterquote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef no1uknow het volgende:
kies maar uit
http://anoor.hyves.nl/
http://asyb.hyves.nl/
En dan zeggen ze dat de straten in Zoetermeer onduidelijk zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:37 schreef Levitation het volgende:
Goed topic.
Levi is een geboren Z'meerse, maar raakte verdwaald en woont nu al 6 jaar in Brabant
Waar ik nu woon is minstens zo erg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de straten in Zoetermeer onduidelijk zijn!
En daarom zeggen wij altijd: vertrouw nooit een vrouwquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik voel dat je hyves hebt
je moederquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
En daarom zeggen wij altijd: vertrouw nooit een vrouw
Beter een hoer dan shag rokend op de bankquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zeg niets over je moeder!
alleen dat ze een hoer is
gelukkig is dat niet het geval bij mijquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Beter een hoer dan shag rokend op de bank
Dat is 2 jaar geleden;(quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef fs180 het volgende:
Tot er opeens een compleet hek om stond, volgens mij heerst er nu een nazi regime!
denk je dat ik dit post omdat ik in de veronderstelling ben dat jullie dat interessant vinden? tuurlijk vinden jullie dat niet interessant want fifa is voor de massa en jullie als alto's zijn anti-conformisten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef fs180 het volgende:
Noone cares, ok?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
denk je dat ik dit post omdat ik in de veronderstelling ben dat jullie dat interessant vinden? tuurlijk vinden jullie dat niet interessant want fifa is voor de massa en jullie als alto's zijn anti-conformisten.
pssst... je kunt verhuizen.quote:
naah, dan moet ik op mezelf met m'n schamele studenteninkomen, staat er niet elke avond een bord eten voor me klaar (dingen zoals brood/koekjes/sap e.d. niet te vergeten), worden m'n kleren niet gewassen en wordt er niet schoongemaakt.quote:
Ik heb ook verhuisd nadat ik mijn diploma op de HHS in ontvangst heb genomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
naah, dan moet ik op mezelf met m'n schamele studenteninkomen, staat er niet elke avond een bord eten voor me klaar (dingen zoals brood/koekjes/sap e.d. niet te vergeten), worden m'n kleren niet gewassen en wordt er niet schoongemaakt.
nah, dan nog maar even in Zoetermeer..
Ik niet. Is me te ver weg en onze stunt was vast slechter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie komt morgen het erasmus college uitlachen met de slechtste stunt ooit
Wie Wat Waar van domme erasmusgangers op m'n hyves (quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie komt morgen het erasmus college uitlachen met de slechtste stunt ooit
0x MAAR ik heb wel mensen natgespoten met bier vanaf het podiumquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef no1uknow het volgende:
ohja? hoe vaak heb je de kabouter plopdans gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |