daar hebben wij nog een keer brommer gereden, toen je tank zo goed als leeg was, en je je powerfilter afplakte met ducktape.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef fs180 het volgende:
Op die weg van leidsendam naar zoetermeer, langs tuincentrum en locomotion, daar waait het pas goed!
hahaquote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nu een emovriendin erbij die "anorexia" heeft en dat aan iedereen vertelt die ze tegenkomt.
Iets voor jou jeroen?
waarom zit je dan op FOK!?quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Gamer_V het volgende:
Maar er zijn zoveel dingen te doen in Zoetermeer!
Zie PIquote:
Oeh tere zieltjesquote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nu een emovriendin erbij die "anorexia" heeft en dat aan iedereen vertelt die ze tegenkomt.
Iets voor jou jeroen?
Mijn vangst is beterquote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef no1uknow het volgende:
kies maar uit
http://anoor.hyves.nl/
http://asyb.hyves.nl/
En dan zeggen ze dat de straten in Zoetermeer onduidelijk zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:37 schreef Levitation het volgende:
Goed topic.
Levi is een geboren Z'meerse, maar raakte verdwaald en woont nu al 6 jaar in Brabant
Waar ik nu woon is minstens zo erg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de straten in Zoetermeer onduidelijk zijn!
En daarom zeggen wij altijd: vertrouw nooit een vrouwquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik voel dat je hyves hebt
je moederquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
En daarom zeggen wij altijd: vertrouw nooit een vrouw
Beter een hoer dan shag rokend op de bankquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zeg niets over je moeder!
alleen dat ze een hoer is
gelukkig is dat niet het geval bij mijquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Beter een hoer dan shag rokend op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |