http://www.urbandictionary.com/define.php?term=captain%20obviousquote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef no1uknow het volgende:
waarom zeg je dan dat je captain obvious heet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is mijn bijnaamquote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef no1uknow het volgende:
waarom zeg je dan dat je captain obvious heet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar in Meerzicht? Ik ben geboren en getogen in de Waterbuurt (laagbouw).quote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Meerzicht heeft ook zo z'n goede kanten.
ik woon er
/captain obvious
In de kleinste buurt van meerzicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar in Meerzicht? Ik ben geboren en getogen in de Waterbuurt (laagbouw).
Oeh, dat is een gewetensvraag.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In de kleinste buurt van meerzicht.
Is Mevrouw Laten Staan eigenlijk een beetje een toffe tent? Zie hem eigenlijk nooit openquote:Op maandag 17 mei 2010 10:47 schreef no1uknow het volgende:
zaterdag was er een leuke dnb/dubstep party in Latenstaan
Het is geen buurt die je met -go of -land of -water benoemt!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, dat is een gewetensvraag.Ik gok op -go.
is zwerver er de norm?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef no1uknow het volgende:
je moet er niet voor het volk heengaanEn kom maar niet aanzetten met je mooie prada schoentjes en g-star jasje en je mooie gegelde haartjes
Grrr...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het is geen buurt die je met -go of -land of -water benoemt!
iets met koepels...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grrr...![]()
Da's erg... ik weet het echt niet.Schaam
![]()
Ook niet op -waard?
Dus de gemiddelde FOK!ker past er goed thuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |