Omdat mn geheugen faaltquote:
Die hebben hun fanbase ook vertienvoudigd nadat ze op Gta Vice City kwamen volgens mij.quote:
Oeh, die waren ook vet jaquote:
Hahaha, ik vind ook lang niet alles mooi wat hier langs komt. Twisted Sister is meer de foute hoek voor mij zeg maar...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh, die waren ook vet jaEn Pungent Stench
Twisted Sitster en muziek uit die hoek vond en vind ik dan weer niets (sorry)
Ik ben ontroerd...voor het eerst sterft een topic van mijn hand geen roemloze doodquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef belsen het volgende:
Dit topic is nu ook officieel een Tof Topic!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik realiseerde me ineens dat ik die hier nog niet voorbij had zien komen...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:27 schreef bartrid het volgende:
Good call, TSE, Paradise Lost helemaal vergeten.
Wet & wild.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit vond ik vroeger ook helemaal geweldig:
Ik kan er nog steeds wel naar luisteren, maar het briljante hoor ik er niet echt zo meer in. Ik weet nog wel dat ze die clip in het beginstadium van TMF nog wel eens draaide tijdens dat metalprogramma van ze. Hoe heette dat ook al weer?
Oja, met Ruud de Wild.quote:
Ergens was dit topic in den beginne ook bedoeld om je favo tracks van vroegah te posten dus als je nog juweeltjes te delen hebt, snelll naar youtube en zoeken!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Trashcanman het volgende:
Het valt me trouwens op dat er geen blek gepost wordt. Is dat niet bejaard genoeg?
quote:
Gezien de tt ben ik nu wel uitgeluld.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef Mark het volgende:
Maar ik ben een ouwe lul en associeer black metal hiermee
Geworden? Dat was het al vanaf de 1e post.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:52 schreef rijsttafel het volgende:
Jammer dat het een linkdump-topic is geworden.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:37 schreef caspervc het volgende:
En daar stond ik dus redelijk vooraan tussen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |