quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:42 schreef YuckFou het volgende:
Kunnen we geen historisch-ouwe-lullen-geweldige-metal topic maken met alleen maar toffe, stoere, geweldige bands, geen nu-metal, geen emocore, geen zeiknummers, alleen maar stoere mannenmuziek?
Een voorzetje:quote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef bartrid het volgende:
Ja doen. Ik heb eigenlijk een hekel aan dat nostalgische gedoe, maar eigenlijk is het toch ook wel weer cool. Ik zat een tijdje geleden in een pub in Oxford en het meetste wat daar op de jukebox voorbij kwam was metal van voor 2000. Terwijl de meeste mensen toch echt niet veel ouder dan 20 waren.
Zekers, maar Dio dan ook niet. Zijn BS platen bevallen me het best.quote:Op zondag 18 april 2010 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
In dit topic mag Ozzy en Black Sabbath natuurlijk niet ontbreken
Zekerquote:Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zekers, maar Dio dan ook niet. Zijn BS platen bevallen me het best.
Het is toch allemaal metal van voor 2000. Circle of the tyrants staat er ook al tussen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:44 schreef Coiler het volgende:
Dat is toch geen ouwe lullen metal :/
Bewitched van Candlemass natuurlijk wel, epische plaat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Celtic Frost- Circle of the Tyrants
Oooh dan haha. Hmm dan was je me al voor met 2 nummers. Ik wou Bewitched ook postenquote:Op zondag 18 april 2010 15:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is toch allemaal metal van voor 2000. Circle of the tyrants staat er ook al tussen.
Annihilatorquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Mark het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Annihilator - Alison Hell
quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef TAV74 het volgende:
bijna verpletterd in de pit omdat ik tijdens het soundchecken heel naïef vooraan was gaan staan en overvallen werd toen ze ineens met dit nummer openden.
Was dat die verregende editie?quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Mark het volgende:
Zo, ouwelul meldt zich ook. Om de jonkies jaloers te maken: ik stond al op het tweede Dynamo Open Air festival
Amen!quote:Op zondag 18 april 2010 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deze horen hier ook thuis als je het mij vraagt:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Return of the Beautiful - My Dying Bride (Part 1)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anathema - A Dying Wishom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Type O Negative - Christian Woman (full video)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
God Dethroned - Under the Golden Wings of Death (Good quality)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nevermore-Beyond Withinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Gathering- Like Fountainsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Candlemass - Bewitched/Black Candlesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Faith No More - Malpracticeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Therion - To Mega Therionom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moonspell - Alma Materom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tiamat - Gaiaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Celtic Frost - Circle of the Tyrantsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
River Runs Redom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ORPHANAGE: At The Mountains Of Madness
quote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef cafca het volgende:
Was dat die verregende editie?
En die zou ik dan weer vervangen door:quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Mark het volgende:
Die laatste zou ik vervangen doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twisted Sister - I Wanna Rock video clip [full version]
Omdat mn geheugen faaltquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Coiler het volgende:
Waarom vergeet iedereen Bolt Thrower?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bolt Thrower - No Guts, No Glory
Die hebben hun fanbase ook vertienvoudigd nadat ze op Gta Vice City kwamen volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Mark het volgende:
Die laatste zou ik vervangen doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twisted Sister - I Wanna Rock video clip [full version]
Oeh, die waren ook vet jaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Coiler het volgende:
Waarom vergeet iedereen Bolt Thrower?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha, ik vind ook lang niet alles mooi wat hier langs komt. Twisted Sister is meer de foute hoek voor mij zeg maar...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh, die waren ook vet jaEn Pungent Stench
Twisted Sitster en muziek uit die hoek vond en vind ik dan weer niets (sorry)
Ik ben ontroerd...voor het eerst sterft een topic van mijn hand geen roemloze doodquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef belsen het volgende:
Dit topic is nu ook officieel een Tof Topic!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik realiseerde me ineens dat ik die hier nog niet voorbij had zien komen...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:27 schreef bartrid het volgende:
Good call, TSE, Paradise Lost helemaal vergeten.
Wet & wild.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit vond ik vroeger ook helemaal geweldig:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lacrimosa - CopyCat
Ik kan er nog steeds wel naar luisteren, maar het briljante hoor ik er niet echt zo meer in. Ik weet nog wel dat ze die clip in het beginstadium van TMF nog wel eens draaide tijdens dat metalprogramma van ze. Hoe heette dat ook al weer?
Oja, met Ruud de Wild.quote:
Ergens was dit topic in den beginne ook bedoeld om je favo tracks van vroegah te posten dus als je nog juweeltjes te delen hebt, snelll naar youtube en zoeken!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Trashcanman het volgende:
Het valt me trouwens op dat er geen blek gepost wordt. Is dat niet bejaard genoeg?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Mark het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Venom - The Seven Gates of Hell (live)
Gezien de tt ben ik nu wel uitgeluld.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef Mark het volgende:
Maar ik ben een ouwe lul en associeer black metal hiermee
Geworden? Dat was het al vanaf de 1e post.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:52 schreef rijsttafel het volgende:
Jammer dat het een linkdump-topic is geworden.
En daar stond ik dus redelijk vooraan tussenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:52 schreef YuckFou het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Carnivore Live At Waken 2006
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:37 schreef caspervc het volgende:
En daar stond ik dus redelijk vooraan tussen![]()
Bolt Thrower.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Coiler het volgende:
ik accepteer de cookies.
Nicequote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef Trashcanman het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wasted Youth - Good Day For A Hanging
Type-O....altijd goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:14 schreef Nemephis het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Type O Negative - We Hate Everyone [Tribute]
Neen, wel een übervette band.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:07 schreef BlueMage het volgende:Deze al genoemd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sir Lord Baltimore - Hard Rain Fallin'
Megadeth...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:35 schreef Enchanter het volgende:
Mijn (softere) inbrengom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Megadeth - Peace Sells (2006 Digital Remaster) (Explicit)
Even terugkomend op mijn vorige reactie! De nieuwe versie van dit ruim 16 jaar oude metal nummer is wel een behoorlijk stuk beter!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef horned_reaper het volgende:
Duuuuh! (deze is inmiddels ook al ruim 16 jaar oud)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AMORPHIS - "Black Winter Day"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop