Annihilatorquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Mark het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Annihilator - Alison Hell
quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef TAV74 het volgende:
bijna verpletterd in de pit omdat ik tijdens het soundchecken heel naïef vooraan was gaan staan en overvallen werd toen ze ineens met dit nummer openden.
Was dat die verregende editie?quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Mark het volgende:
Zo, ouwelul meldt zich ook. Om de jonkies jaloers te maken: ik stond al op het tweede Dynamo Open Air festival
Amen!quote:Op zondag 18 april 2010 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deze horen hier ook thuis als je het mij vraagt:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Return of the Beautiful - My Dying Bride (Part 1)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anathema - A Dying Wishom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Type O Negative - Christian Woman (full video)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
God Dethroned - Under the Golden Wings of Death (Good quality)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nevermore-Beyond Withinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Gathering- Like Fountainsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Candlemass - Bewitched/Black Candlesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Faith No More - Malpracticeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Therion - To Mega Therionom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moonspell - Alma Materom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tiamat - Gaiaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Celtic Frost - Circle of the Tyrantsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
River Runs Redom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ORPHANAGE: At The Mountains Of Madness
quote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef cafca het volgende:
Was dat die verregende editie?
En die zou ik dan weer vervangen door:quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Mark het volgende:
Die laatste zou ik vervangen doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twisted Sister - I Wanna Rock video clip [full version]
Omdat mn geheugen faaltquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Coiler het volgende:
Waarom vergeet iedereen Bolt Thrower?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bolt Thrower - No Guts, No Glory
Die hebben hun fanbase ook vertienvoudigd nadat ze op Gta Vice City kwamen volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Mark het volgende:
Die laatste zou ik vervangen doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twisted Sister - I Wanna Rock video clip [full version]
Oeh, die waren ook vet jaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Coiler het volgende:
Waarom vergeet iedereen Bolt Thrower?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bolt Thrower - No Guts, No Glory
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop