* Isabeau kwijlt een beetjequote:•World of Warcraft Collector's Edition (Signed by the Development Team);
•World of Warcraft: The Burning Crusade Collector's Editions (Signed by the Development Team);
•World of Warcraft: Wrath of the Lich King Collector's Edition (Signed by the Development Team);
•World of Warcraft TCG Etheral Plunderer Loot Card;
•World of Warcraft TCG Spectral Tiger Loot Card;
•World of Warcraft TCG Spectral Kitten Loot Card;
•World of Warcraft 1 year Subscription Card;
•World of Warcraft Gryphon Hatchling Plushie with In-game Companion;
•World of Warcraft Wind Rider Cub Plushie with In-game Companion.
Jezusquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit pakketje is per opbod te koop voor wie geld heeft:
[..]
* Isabeau kwijlt een beetje
linkje, bedrag momenteel 4000 dollar
Ook al is het een goed doel. Das lame imhoquote:Apr 22, 2010 1:22 PM PDT privatei $4,000.00
Apr 22, 2010 12:49 AM PDT privatei $3,300.00
Apr 22, 2010 12:49 AM PDT jamingray $3,200.00
Apr 22, 2010 12:23 AM PDT jamingray $3,100.00
Apr 21, 2010 6:36 PM PDT lieandra $1,300.00
Apr 21, 2010 8:32 AM PDT lieandra $1,200.00
Mja ik zit bijna op 28k als dps, kan wel redelijk wat foutjes van tanks permitteren, alleen in icc zelf wordt dat wel snel mijn doodquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:09 schreef Sjiznit het volgende:
Gaat steeds lekkerder in Heroics. In de "normale" HC's kan ik lekker mee meppen en sta ik nu regelmatig rond de 2.8k dps. Niet super nog, maar in ieder geval is het niet zo dak geen deuk in een pakje boter sla.
In de ICC heroics hoef ik nu ook iets minder bang te zijn dood te gaan door al die aoe aanvallen of wat het dan ook is wat me 6k van mijn leven afmepte, heb nu iets grotere health pool dus de buffer is iets ontspannender.
Nu nog hopen dat mn Wapachs Spaulders of Solidarity verkopen voor een woekerbedrag en ik kan epic flying halen (en dan the Explorer).
De eerste keer zat ik op 22k buffed. Als je dan 2 keer met 6k gehit wordt wordt het wel krapquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:59 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mja ik zit bijna op 28k als dps, kan wel redelijk wat foutjes van tanks permitteren, alleen in icc zelf wordt dat wel snel mijn dood
Mag wel hopen dat een dps meer dps doet dan de tankquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
Op mijn Death Knight hitte ik lvl80 en had ik 25k hp buffed met kings en deed ik gewoon heroics. Nooit iemand horen klagen. Nu zit het al boven de 40k dus kan ik al lekker chainpullenDat een DPS in het begin soms meer HP had dan ik maakt niet uit. Eén keer heeft wel iemand gezegd voordat we begonnen; 'Haha ik heb meer dps dan de tank LOLOLWTF!" Toen zei ik dat hij dan maar moest tanken met zijn hoge HP maar daar had hij dan weer geen ballen voor
Op mijn paladin sta ik in random heroics 9 van de 10 keer helemaal bovenaan, en zelfs wonderbaarlijk genoeg versla ik op mijn Death Knight nu regelmatig andere DPS met betere gear. Maargoed, dat zijn dan ook gewoon van die luie kutslackers die geen reet uitvoeren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat een dps meer dps doet dan de tank
quote:
Je naam deed een belletje rinkelen dus ik checkte even je armory en ja hoor ik ben pasgeleden in een hc met jou geweestquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Sjiznit het volgende:
Mweh. Dropte net de Needle Encrusted Scoripion need de tank em. En uiteraard verlies ik dat soort rolls
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:20 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Je naam deed een belletje rinkelen dus ik checkte even je armory en ja hoor ik ben pasgeleden in een hc met jou geweest
Heel sporadisch kom ik er een tegen, maar zelfs feral dps druids zie ik nauwelijks, laat staan tanks. Tegenwoordig is het merendeel wel resto of balance.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Junglebeast het volgende:
Anyways, zijn hier feral tanks? Of guilds die ze gebruiken in ICC, en wat is jullie ervaring er mee?
Je gear is wel vrij ackward. Waarom een stamina gem in je DPS gear? En 2 1-handed wapens (waarvan 1 een tank wapen is) met een fury spec gebruiken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
De eerste keer zat ik op 22k buffed. Als je dan 2 keer met 6k gehit wordt wordt het wel krap. Nu zit ik op 23k. Nog unbuffed.
Je kunt sowieso niet je eigen auctions kopen, dus dat is maar goed danquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ooit eens een paar items op de neutrale AH gezet om naar m'n horde character te sturen, en omdat die al redelijk wat geld had had ik ze heel duur gemaakt (200g per stuk ofzo voor een level 40 blauw) Blijkt dat iemand al die dingen gekocht had voordat ik uit en weer ingelogd was
.
Nou ja, 600g verdiend.
Gisteren met alts en wat mains toch ICC10 gedaan. Samen met een DK tank ging het best aardig. Kwamen alleen op Saurfang wat dps en coördinatie te kort.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Junglebeast het volgende:
Anyways, zijn hier feral tanks? Of guilds die ze gebruiken in ICC, en wat is jullie ervaring er mee?
Was bezig met skills trainen. Voor die achieve van 4 keer 400weapon skill. Normaal loop ik wel gewoon met 2 2hs rond. Die stamina gems zijn voor mn meta.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:50 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je gear is wel vrij ackward. Waarom een stamina gem in je DPS gear? En 2 1-handed wapens (waarvan 1 een tank wapen is) met een fury spec gebruiken?
Zal wel aan mij liggen hoor, maar voor je meta kun je toch gewoon een nightmare´s tear gebruiken? Kost je maar 1 gem slot.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:31 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Was bezig met skills trainen. Voor die achieve van 4 keer 400weapon skill. Normaal loop ik wel gewoon met 2 2hs rond. Die stamina gems zijn voor mn meta.
Edit: wat ik eigenlijk wilde zeggen: Gisteren per ongeluk wat infinite dust erop gezet voor 10 keer de prijs die ik eigenlijk wilde. Is het nog verkocht ookVoortaan gewoon altijd woekerprijzen. Mijn Wapach Spaulders zijn ook verkocht voor 1200. Kan nu epic flying halen
![]()
Ik had het hier al eerder gezegd, maar iemand in mijn guild had mithril ore oid nodig. Om hem te pesten had ik het voor de gein op het ah gezet voor 1000 gold 1 stack en ik dus tegen hem gewhispered dat het op het ah te vinden was. Wij allebei lachen, hij zeggen dat ik vervelend was etc.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:31 schreef Sjiznit het volgende:
Edit: wat ik eigenlijk wilde zeggen: Gisteren per ongeluk wat infinite dust erop gezet voor 10 keer de prijs die ik eigenlijk wilde. Is het nog verkocht ookVoortaan gewoon altijd woekerprijzen. Mijn Wapach Spaulders zijn ook verkocht voor 1200. Kan nu epic flying halen
![]()
?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:48 schreef Santello het volgende:
ZAT VAST IN LONDON GODVERDOMME!!!
Klopt, alleen deze gems waren 5g per stuk. Aangezien ik al mijn goud wilde sparen om eerst epic flying te halen heb ik het zo opgelost.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:54 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen hoor, maar voor je meta kun je toch gewoon een nightmare´s tear gebruiken? Kost je maar 1 gem slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |