abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80480112
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef francis998 het volgende:
ik ben er weer.

Het is vandaag helemaal niet zo lekker weer meer...hier is het heel bewolkt en ik ben de afgelopen dagen ook een beetje bewolkt geweest

verder niks te melden
Stort je hart uit...

En Autidude: dat van dat ventiel herken ik. Ik ben al jaren bezig dat ventiel beter af te stellen. Met wisselend succes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ferrobarr op 19-04-2010 14:07:27 ]
twijfelgeval?
pi_80481166
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Ferrobarr het volgende:

En Autidude: dat van dat ventiel herken ik. Ik ben al jaren bezig dat ventiel beter af te stellen. Met wisselend succes.
Technisch is er ook weer een schitterende vergelijking, als je de hersenen vergelijkt met een computer en complex schakel systeem en ASS ziet als een verkeer aangesloten plank/printplaat.

Ik heb in het verleden een Cosworth meegemaakt die chip-tuning had gehad, andere uitlaat, luchtfilter, injectors. Zo was dat ding aangeschaft. Maar bij vol gas en als de turbo helemaal op gang was, liep dat ding
helemaal beroerd en sloeg zelfs af. Zit een beveiliging in, tegen een meltdown zeg maar.. De ECU schakelde gewoon het blok uit omdat er elke keer een te hoge overdruk onstond.
Gekke stoere hoeksloep was totaal verkeerd afgesteld..

Een open Blow Off Valve (hoe toepasselijk) en een kleine remapp deed de truuk..

Het is er alleen nog niet voor mensen.. Maar het principe komt enigzins overeen, het is iig een mooie vergelijking om het duidelijker te maken.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80481956
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Stort je hart uit...

ach....mijn hart uitstorten is niet zo heel erg nodig, aangezien ik een beetje wisselvallig was.. .
Tot ik gisterennacht in ben het hoogtepunt heb bereikt..waarin ik echt helemaal overstuur raakte door de warrigheid die ik veroorzaakt.
Er zitten gewoon dingen tussen die ik liever niet vertel ..maar dat kwam doordat we gisteren met mijn moeder bijna 4 uur achter elkaar dingen hebben lopen bespreken en analyseren vooral over hoe ik me toen ik chili voelde..en dat ik me binnen de familie onzichtbaar voelde enzo.
En daar kwam bovenop dat mijn moeder 's nachts een een beetje gevoelige snaar raakte met de grap dat ik wel zwanger leek(ik heb een beetje erg veel buik lopen ophopen de afgelopen maanden), en ik gaf toen aan dat ik die soort grappen nooit leuk heb gevonden, en mijn moeder die gaf toen aan/vroeg of het kwam om dat dat met seksualiteit te maken heeft.
EN alle gesprekstof over seksualiteit enzo mijdt ik een beetje met mijn moeder omdat me er zo ongemakkelijk bij voel...
en toen analyseerden we weer..maar heel kort.
En ietsjes later lag ik in mijn bed..en toen gingen mijn hersens weer op 3000km per minuut draaien..
en kwamen er weer gedachten rondom vertrekken naar boven, ook over seksualiteit(omdat ik seksualiteit/seks) eigenlijk maar vies vindt..en daarna begon ik weer aan mijn eigen seksualiteit te twijfelen..en daarna ging ik weer terug naar het thema over chili en daar leven..en daarna over het alleen zijn(als mijn ma er niet meer is)...
waarna ik weer doorging naar het feit dat ik maar moet vertrekken omdat mijn moeder mij heel erg remt..maar niet zij als persoon ofzo..maar meer dat ik mezelf niet kan zijn bij haar in de buurt..daarna ging ik weer naar het feit dat ik miss niet hetero ben..en maar uit de kast zou moeten komen..terwijl ik alleen jongens leuk heb gevonden(1x en een halve keer ongeveer)..maar dat ik ze gewoon vies vindt kwa geslachtsorgaan..enz..

En op bepaald moment lag ik gewoon helemaal overstuur op bed, dus heb mijn oordoppen ingedaan en ben maar muziek gaan luisteren en om me te kalmeren zoveel mogelijk zacht meezingen ermee.

En heb de stopmethode van de psych geprobeerd..maar die werkt dus niet bij mij dat van de muziek gaat wat beter.

Maar ook weer leuker nieuws...vakantie gaat door van 1 juli tot ong.15 juli benidorm, voor 300¤ in een appartement(zonder internet)dat wordt internetcafe bezoeken..+ ongeveer250 aan tickets..dus voor 500¤ 2 weken appartement aan het strand..vindt ik een redelijke prijs en later als ik zou besluiten niet te vertrekken dan kunnen we zelf tot eind juli blijven..alleen gaat de prijs iets omhoog...aangezien we de hele maand huren maar ik en mijn ma 2 weken blijven en de vriendin van mijn ma de andere 2 weken..en dan gewoon de totaalprijs eerlijk delen
Alleen wat betrefd de maandelijkse periode moet ik maar ff uitpuzzelen hoe ik het regel.
En er is de kans dat mijn ma 2 maanden naar een dorpje gaat waar mijn peetma woont..en ik ga dan lekker mee, en kan dan miss een vriend die ik al bijna 2 a 3 jaar niet heb gezien terugziendiegene die ik heel leuk vondt en homo bleek te zijn en wie weet zelf een keertje ff uitgaan
Dus ach...alleen moet ik 2 dingen regelen:
- Mijn maandelijkse periode
-badpak

En ik moet ff goed rekenwerk gaan doen..kwa financieën .
Maar nu ga ik ff de fiets pakken en naar buiten..van ik voel me net een stuiterbal..echt hyper
pi_80482706
Hey Francis, weet je eigenlijk dat je jezelf best wel vaak veel te druk maakt om niets.
Of dat je je misschien met anderen wilt vergelijken ofzo.. Er is geen standaard heh.

Je kan alleen maar aan jezelf twijfelen als het geloof in jezelf door anderen wordt beinvloed.. (die schud ik ook weer zo uit mijn mouw, maar het is wel een hele mooie geniale en oprechte zin )

En als je door je woonsituatie e.d. niet helemaal jezelf kan zijn, dan moet je daar even door heen zitten omdat je uiteindelijk wel je eigen plekje kan vinden en dan heb je die bemoeienis een stuk minder en kan je
jezelf zijn.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. Het is ook de leeftijd hoor. Ik heb het zelf heel lang moeten uitzitten, en daarom durf ik ook te zeggen dat jij gewoon je vrijheid nodig hebt.. je wordt beperkt in je ontwikkeling, je bent heel avontuurlijk en verzint allemaal truukjes om aan de "regels" te ontsnappen
Toch?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80483772
auti jij bent goed met cijfertjes he?
Enig idee of er een handig trucje is om van een bruto jaarbedrag een netto maandbedrag te maken?
pi_80483821
francis ben je aan de pil? Zoja doorslikken, zo nee is er nog iets via de HA om je periode uit te stellen.
Moet ik ook nog even aan gaan denken want ik ga ook met vakantie op mijn periode
pi_80484308
mutsen zeg.. Bel naar t uwv, bedrag is netto meer dan wat ik op de bankafschrift kan vinden (kleine 100,-) dus ik vraag, hoe komt dit en hoe kom ik makkelijk aan de netto bedragen? 'Ja dan moet je op de bankafschriften kijken van de klant.'
Jaaaaa maar u verteld mij net dat die klant een vordering heeft lopen en dus mínder ontvangt dan wat er door het uwv wordt verstrekt.
Ah ja dan zou je moeten bellen.

Dat doe ik dus net. Naja blijf maar lekker doorbellen. Kwam wel tot de conclusie dat die man ten onrechte geld heeft ontvangen omdat iedereen maar wat doet. Pffff
pi_80486858
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Autidude het volgende:
Hey Francis, weet je eigenlijk dat je jezelf best wel vaak veel te druk maakt om niets.
Of dat je je misschien met anderen wilt vergelijken ofzo.. Er is geen standaard heh.

Je kan alleen maar aan jezelf twijfelen als het geloof in jezelf door anderen wordt beinvloed.. (die schud ik ook weer zo uit mijn mouw, maar het is wel een hele mooie geniale en oprechte zin )

En als je door je woonsituatie e.d. niet helemaal jezelf kan zijn, dan moet je daar even door heen zitten omdat je uiteindelijk wel je eigen plekje kan vinden en dan heb je die bemoeienis een stuk minder en kan je
jezelf zijn.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. Het is ook de leeftijd hoor. Ik heb het zelf heel lang moeten uitzitten, en daarom durf ik ook te zeggen dat jij gewoon je vrijheid nodig hebt.. je wordt beperkt in je ontwikkeling, je bent heel avontuurlijk en verzint allemaal truukjes om aan de "regels" te ontsnappen
Toch?
Auti..ik moet zeggen dat je heel erg gelijk hebt.

En het is niet dat ik niet mezelf kan zijn, maar ik voel redelijk snel onder druk gezet door mijn moeder, maar het komt doordat we heel anders zijn.
Voorbeeld ma koopt een shirt voor mij dat ik helemaal niks vindt zodra ik het zie:
dan zeg ik ook, van nee..ik vindt het lelijkoke, soms zeg ik het iets te bot maar mijn moeder begint dan, van maar..het zou je mooi staan, en zus en zo..en daardoor voel ik me onder druk. En als ik ergens moeite mee heb is tegen druk in te gaan.
En heel veel dingen komen ook doordat ik en mijn moeder kwa koppigheid gelijk zijn, maar in andere dingen heel anders zijn. En op dit moment zijn we bijna 24 uur per dag samen..en dat levert heel veel conflicten op.
En avontuurlijk ben ik niet echt...het is juist dat ik heel erg planmatig ben...ik ben iemand die alles onbewust plant. Ik heb altijd in mijn achterhoofd van te voren een plannetje, want als ik opeens moet improviseren dan gaat het mis..want dan wordt ik hyper op een negatieve manier..tenminste die ervaar ik als negatief..aangezien ik heel kalm en rustig ben...en als ik daarvan afwijk kan ik gigantische koppijn krijgen.

En ik weet dat ik me druk maak om te veel dingen die niet nodig zijn...maar dat komt deels ook door gebrek aan activiteiten.

En het heeft er ook mee te maken met dat ik mij aan het losmaken ben van mijn moeder,maar ik mezelf in dat opzicht ook heel erg tegenwerk..doordat ik een heel angstig iemand ben, die altijd zekerheid zoekt. En ik met heel veel dingen nu mijn eigen methode probeer toe te passen en die van mijn moeder soms verwerp..en mijn moeder is deze francis niet gewend. Ik bijt nu wat vaker van me af..iig thuis.
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Cassandra87 het volgende:
francis ben je aan de pil? Zoja doorslikken, zo nee is er nog iets via de HA om je periode uit te stellen.
Moet ik ook nog even aan gaan denken want ik ga ook met vakantie op mijn periode
Dat klopt..alleen dat moet ik nog regelen...en de pil..heb ik nooit aan gedaan...omdat ik het nooit nodig heb gehad.
Maar daarom moet ik dit nog ff regelen.

Iig, net weer een hele botsing met mijn moeder gehad..alleen maar omdat zij dus tot de 19e op vakantie wil en ik maar 15e om rekening te houden met een evt. vertrek en tijd te hebben me er emotioneel op voor te bereiden..en rustig spullen kunnen pakken evt. wat doosjes opsturen enzo. En ik ben niet iemand die binnen een weekje/half weekje zo alles kant en klaar speelt...zoals ik eerder aangaf ik ben het tegenovergestelde van moeder, mijn moeder heeft zelf zoiets van..ach..dan koop je het ticket toch tijden de vakantie..en ik wil tijdens me vakantie gewoon ontspannen en alles ff vergeten.
Maar goed..ik heb heel veel dingen net gezed..en ook eerlijk aangeven dat ik het idee dat mijn moeder heel veel problemen heeft met hoe ik ben..en hoe ik dingen aanpak.

Het enige is dat ik nu weer koppijn heb
pi_80487036
Nouja sterkte francis ik kan t me goed voorstellen dat t voor jou lastig is en dat een ander denkt, wat zeur je nou over die 4 dagen extra
Maar t in gedachten verplaatsen van een ander is héél moeilijk
Mijn vriend heeft ook wel eens zoiets dat ik denk, miep! En andersom, zoals dat lijsjtje dat ik wil vasthouden aan dagen, en dat hij zoiets heeft van miep! of t nu zondag of maandag komt. Maakt niet uit
Maar t is gewoon erg lastig
pi_80487042
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
mutsen zeg.. Bel naar t uwv, bedrag is netto meer dan wat ik op de bankafschrift kan vinden (kleine 100,-) dus ik vraag, hoe komt dit en hoe kom ik makkelijk aan de netto bedragen? 'Ja dan moet je op de bankafschriften kijken van de klant.'
Jaaaaa maar u verteld mij net dat die klant een vordering heeft lopen en dus mínder ontvangt dan wat er door het uwv wordt verstrekt.
Ah ja dan zou je moeten bellen.

Dat doe ik dus net. Naja blijf maar lekker doorbellen. Kwam wel tot de conclusie dat die man ten onrechte geld heeft ontvangen omdat iedereen maar wat doet. Pffff
wat een leuke situatie hoor..
EN ik mag eigenlijk niks zeggen want ikheb soms gebruikt gemaakt van het systeem.
Want 1x was ik op vakantie in chili bij familie en voelde me een aantal dagen echt niet goed..gigantisch koppijn dus hebben ze toen allerlei scans gedaan enzo..o.a. om evt. kanker uit te sluiten, aangezien mijn overgroot oma en mijn opa en een oom als kind aan kanker zijn gestorven.
kortom alles was oké..diagnose gewoon hevige migraine..en spanning...en daarna dus in nederland bij de reisverzekering declaratie ingediend..na 3 maanden niks gehoord..dus voor de zekerheid declaratie bij zorgverzekeraar ingediend..en zorgverzekeraar gaf binnen 2 weken aan, dat ik het vergoed kreeg.
Ongeveer 2 weken nadat ik dat geld binnen had..zie ik opeens een bedrag opmijn rekening verschijnen dat de reisverzekring het ook vergoed had
pi_80487130
edit
pi_80488418
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb niet zo veel zin in een meet eigenlijk.
Misschien de volgende keer
Mag ik vragen waarom niet?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80490219
Edit?
Zooo ik gaat ff koken. We eten chili
pi_80490468
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Edit?
De naam van een vrouw

eetse
pi_80490933
Zometeen naar die cursus omgaan met autisme toe. Ik hoop dat ik er wat aan heb
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80491216
succes tijn, met je zusje? Laat je wat weten?

Hier nog niet aan t eten, is nog niet thuis
pi_80491331
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef francis998 het volgende:

[..]

wat een leuke situatie hoor..
EN ik mag eigenlijk niks zeggen want ikheb soms gebruikt gemaakt van het systeem.
Want 1x was ik op vakantie in chili bij familie en voelde me een aantal dagen echt niet goed..gigantisch koppijn dus hebben ze toen allerlei scans gedaan enzo..o.a. om evt. kanker uit te sluiten, aangezien mijn overgroot oma en mijn opa en een oom als kind aan kanker zijn gestorven.
kortom alles was oké..diagnose gewoon hevige migraine..en spanning...en daarna dus in nederland bij de reisverzekering declaratie ingediend..na 3 maanden niks gehoord..dus voor de zekerheid declaratie bij zorgverzekeraar ingediend..en zorgverzekeraar gaf binnen 2 weken aan, dat ik het vergoed kreeg.
Ongeveer 2 weken nadat ik dat geld binnen had..zie ik opeens een bedrag opmijn rekening verschijnen dat de reisverzekring het ook vergoed had
Tsja dat kan ik niet, ik zeg t nog als ik 50 cent teveel heb terug gekregen. Alhoewel, ik word daar wat makkelijker in de laatste tijd. Maar ik ben zoooo voor de volle 100% goudeerlijk. En af en toe krijg ik zelf de deksel op mn neus omdat mensen gebruik maken van mijn goedheid.
Bijv. bezig met een aanvraag kinderopvang. Dat vrouwtje was te laat en moest dus 2 maanden zelf betalen. Ik zeg tegen haar, ik stuur je de formulieren op, wat extra info, retourenveloppe met antwoordnr. Als je binnen een week alles opstuurd wat je nodig hebt maak ik alles in orde en zorg ik dat die 2 maanden vergoed worden. We zijn nu 2 weken verder en ik hoor nu nog niets. Heb de neiging om de aanvraag dicht te boeken als zijnde no show. Maar dat vind ik zo sneu, terwijl ik toch schappelijker ben dan mijn collega;'s. Dus ik denk dat ik morgen een brief stuur dat ze nog 7 dagen heeft en anders moet ik m écht dichtboeken.
pi_80491790
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
Hoelang duurt die cursus?
Children of the night. What music they make.
  maandag 19 april 2010 @ 19:11:57 #119
295984 Demise
I saw you look away
pi_80491907
Pff, druk weekeind gehad, daarom was ik er niet. Ben bij iemand blijven logeren en toen ik gisteren thuis kwam bleek dat er hier ook iemand bleef logeren. Daarbij had ik vrijdagavond ook nog eens een enorm druk etentje met zo'n twintig mensen... Als je 't over overprikkeling hebt. Ik reageer straks/binnenkort wel even op PM's etc, ben nu vooral heel erg afgepeigerd en school gaat gewoon verder, helaas. Dit weekeind ben ik er ook niet, ik heb opeens (heel opeens) een sociaal leven, blijkt. Ik ben nog aan het besluiten of ik dat leuk vind.

francis998, leuk dat je tóch op vakantie gaat! Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
  maandag 19 april 2010 @ 19:55:50 #120
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_80493880
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:

INteressant
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_80494058
Succes tijn!

Demise, klinkt leuk het weekend maar wel heel vermoeiend.
En de vakantie officieelgaat het door maar ik geloof het pas als ik daar ben na al het gedoe!!
pi_80496695
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Autidude het volgende:

[..]

Technisch is er ook weer een schitterende vergelijking, als je de hersenen vergelijkt met een computer en complex schakel systeem en ASS ziet als een verkeer aangesloten plank/printplaat.

Ik heb in het verleden een Cosworth meegemaakt die chip-tuning had gehad, andere uitlaat, luchtfilter, injectors. Zo was dat ding aangeschaft. Maar bij vol gas en als de turbo helemaal op gang was, liep dat ding
helemaal beroerd en sloeg zelfs af. Zit een beveiliging in, tegen een meltdown zeg maar.. De ECU schakelde gewoon het blok uit omdat er elke keer een te hoge overdruk onstond.
Gekke stoere hoeksloep was totaal verkeerd afgesteld..

Een open Blow Off Valve (hoe toepasselijk) en een kleine remapp deed de truuk..

Het is er alleen nog niet voor mensen.. Maar het principe komt enigzins overeen, het is iig een mooie vergelijking om het duidelijker te maken.
Mwoa, mens zit ook niet helemaal zonder. Mits coping strategieën, die NT-ers doorgaans wel hebben.
pi_80499282
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
@ sempron2400:

Wat overprikkeling betreft: ik hoop niet dat jij in zo'n vreselijke kantoortuin moet werken. Hebben ze rekening met je gehouden?
Nee, geen kantoortuin dat kennen ze hier niet. Ze houden er ook rekening mee, ze zullen mij niet plaatsen in een kamer waar nog twee andere mensen werken. Verder zijn de mensen al vrij rustig, zonder daarbij zodanig in zichzelf gekeerd te zijn dat het ongezellig begint te worden.

Nu ik er wat meer over lees, leer ik ook wat beter te begrijpen wat die prikkels zijn.
pi_80499759
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Nee, geen kantoortuin dat kennen ze hier niet. Ze houden er ook rekening mee, ze zullen mij niet plaatsen in een kamer waar nog twee andere mensen werken. Verder zijn de mensen al vrij rustig, zonder daarbij zodanig in zichzelf gekeerd te zijn dat het ongezellig begint te worden.

Nu ik er wat meer over lees, leer ik ook wat beter te begrijpen wat die prikkels zijn.
Gelukkig houden ze rekening met je. Hetgeen ik ook vanzelfsprekend zou vinden, maar toch. De 2 jongens van autest bij het kadaster werden/worden apart van de rest in 1 kamer geplaatst. Ook wegens extra gevoeligheid voor prikkels etc.
pi_80500693
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gelukkig houden ze rekening met je. Hetgeen ik ook vanzelfsprekend zou vinden, maar toch. De 2 jongens van autest bij het kadaster werden/worden apart van de rest in 1 kamer geplaatst. Ook wegens extra gevoeligheid voor prikkels etc.
Maar voor autistische mensen is het soms wel een uitdaging om met redelijk wat andere mensen te werken.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')