Stort je hart uit...quote:Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef francis998 het volgende:
ik ben er weer.
Het is vandaag helemaal niet zo lekker weer meer...hier is het heel bewolkt![]()
en ik ben de afgelopen dagen ook een beetje bewolkt geweest
![]()
verder niks te melden
Technisch is er ook weer een schitterende vergelijking, als je de hersenen vergelijkt met een computer en complex schakel systeem en ASS ziet als een verkeer aangesloten plank/printplaat.quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Ferrobarr het volgende:
En Autidude: dat van dat ventiel herken ik. Ik ben al jaren bezig dat ventiel beter af te stellen. Met wisselend succes.
ach....mijn hart uitstorten is niet zo heel erg nodig, aangezien ik een beetje wisselvallig was..quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Stort je hart uit...
En Autidude: dat van dat ventiel herken ik. Ik ben al jaren bezig dat ventiel beter af te stellen. Met wisselend succes.
Auti..ik moet zeggen dat je heel erg gelijk hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Autidude het volgende:
Hey Francis, weet je eigenlijk dat je jezelf best wel vaak veel te druk maakt om niets.
Of dat je je misschien met anderen wilt vergelijken ofzo.. Er is geen standaard heh.
Je kan alleen maar aan jezelf twijfelen als het geloof in jezelf door anderen wordt beinvloed.. (die schud ik ook weer zo uit mijn mouw, maar het is wel een hele mooie geniale en oprechte zin)
En als je door je woonsituatie e.d. niet helemaal jezelf kan zijn, dan moet je daar even door heen zitten omdat je uiteindelijk wel je eigen plekje kan vinden en dan heb je die bemoeienis een stuk minder en kan je
jezelf zijn.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. Het is ook de leeftijd hoor. Ik heb het zelf heel lang moeten uitzitten, en daarom durf ik ook te zeggen dat jij gewoon je vrijheid nodig hebt.. je wordt beperkt in je ontwikkeling, je bent heel avontuurlijk en verzint allemaal truukjes om aan de "regels" te ontsnappen
Toch?
Dat klopt..alleen dat moet ik nog regelen...en de pil..heb ik nooit aan gedaan...omdat ik het nooit nodig heb gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Cassandra87 het volgende:
francis ben je aan de pil? Zoja doorslikken, zo nee is er nog iets via de HA om je periode uit te stellen.
Moet ik ook nog even aan gaan denken want ik ga ook met vakantie op mijn periode
wat een leuke situatie hoor..quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
mutsen zeg.. Bel naar t uwv, bedrag is netto meer dan wat ik op de bankafschrift kan vinden (kleine 100,-) dus ik vraag, hoe komt dit en hoe kom ik makkelijk aan de netto bedragen? 'Ja dan moet je op de bankafschriften kijken van de klant.'
Jaaaaa maar u verteld mij net dat die klant een vordering heeft lopen en dus mínder ontvangt dan wat er door het uwv wordt verstrekt.
Ah ja dan zou je moeten bellen.
![]()
Dat doe ik dus net. Naja blijf maar lekker doorbellen. Kwam wel tot de conclusie dat die man ten onrechte geld heeft ontvangenomdat iedereen maar wat doet. Pffff
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb niet zo veel zin in een meet eigenlijk.
Misschien de volgende keer
De naam van een vrouwquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Edit?
Tsja dat kan ik niet, ik zeg t nog als ik 50 cent teveel heb terug gekregen. Alhoewel, ik word daar wat makkelijker in de laatste tijd. Maar ik ben zoooo voor de volle 100% goudeerlijk. En af en toe krijg ik zelf de deksel op mn neus omdat mensen gebruik maken van mijn goedheid.quote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef francis998 het volgende:
[..]
wat een leuke situatie hoor..![]()
EN ik mag eigenlijk niks zeggen want ikheb soms gebruikt gemaakt van het systeem.
Want 1x was ik op vakantie in chili bij familie en voelde me een aantal dagen echt niet goed..gigantisch koppijn dus hebben ze toen allerlei scans gedaan enzo..o.a. om evt. kanker uit te sluiten, aangezien mijn overgroot oma en mijn opa en een oom als kind aan kanker zijn gestorven.
kortom alles was oké..diagnose gewoon hevige migraine..en spanning...en daarna dus in nederland bij de reisverzekering declaratie ingediend..na 3 maanden niks gehoord..dus voor de zekerheid declaratie bij zorgverzekeraar ingediend..en zorgverzekeraar gaf binnen 2 weken aan, dat ik het vergoed kreeg.
Ongeveer 2 weken nadat ik dat geld binnen had..zie ik opeens een bedrag opmijn rekening verschijnen dat de reisverzekring het ook vergoed had![]()
Hoelang duurt die cursus?quote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
Zometeen naar die cursus omgaan met autisme toe. Ik hoop dat ik er wat aan heb
quote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
Zometeen naar die cursus omgaan met autisme toe. Ik hoop dat ik er wat aan heb
Mwoa, mens zit ook niet helemaal zonder. Mits coping strategieën, die NT-ers doorgaans wel hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Autidude het volgende:
[..]
Technisch is er ook weer een schitterende vergelijking, als je de hersenen vergelijkt met een computer en complex schakel systeem en ASS ziet als een verkeer aangesloten plank/printplaat.
Ik heb in het verleden een Cosworth meegemaakt die chip-tuning had gehad, andere uitlaat, luchtfilter, injectors. Zo was dat ding aangeschaft. Maar bij vol gas en als de turbo helemaal op gang was, liep dat ding
helemaal beroerd en sloeg zelfs af. Zit een beveiliging in, tegen een meltdown zeg maar.. De ECU schakelde gewoon het blok uit omdat er elke keer een te hoge overdruk onstond.
Gekke stoere hoeksloep was totaal verkeerd afgesteld..
Een open Blow Off Valve (hoe toepasselijk) en een kleine remapp deed de truuk..
Het is er alleen nog niet voor mensen.. Maar het principe komt enigzins overeen, het is iig een mooie vergelijking om het duidelijker te maken.
Nee, geen kantoortuin dat kennen ze hier niet. Ze houden er ook rekening mee, ze zullen mij niet plaatsen in een kamer waar nog twee andere mensen werken. Verder zijn de mensen al vrij rustig, zonder daarbij zodanig in zichzelf gekeerd te zijn dat het ongezellig begint te worden.quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
@ sempron2400:
Wat overprikkeling betreft: ik hoop niet dat jij in zo'n vreselijke kantoortuin moet werken. Hebben ze rekening met je gehouden?
Gelukkig houden ze rekening met je. Hetgeen ik ook vanzelfsprekend zou vinden, maar toch. De 2 jongens van autest bij het kadaster werden/worden apart van de rest in 1 kamer geplaatst. Ook wegens extra gevoeligheid voor prikkels etc.quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Nee, geen kantoortuin dat kennen ze hier niet. Ze houden er ook rekening mee, ze zullen mij niet plaatsen in een kamer waar nog twee andere mensen werken. Verder zijn de mensen al vrij rustig, zonder daarbij zodanig in zichzelf gekeerd te zijn dat het ongezellig begint te worden.
Nu ik er wat meer over lees, leer ik ook wat beter te begrijpen wat die prikkels zijn.
Maar voor autistische mensen is het soms wel een uitdaging om met redelijk wat andere mensen te werken.quote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig houden ze rekening met je. Hetgeen ik ook vanzelfsprekend zou vinden, maar toch. De 2 jongens van autest bij het kadaster werden/worden apart van de rest in 1 kamer geplaatst. Ook wegens extra gevoeligheid voor prikkels etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |