We kunnen dus morgen echt alles verwachten...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(late reaction...) Als mijn geheugen niet de verkeerde dingen onthoudt is Gavin Degraw al vaker in hetzij XFactor/Idols of wellicht zelfs Popstars als "rock" neergezet....
Maaike als Sieneke met de hardrock editie van sjalalie sjalalaquote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We kunnen dus morgen echt alles verwachten...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:11 schreef Deceit het volgende:
Zijn er geen spoilers van de muziekkeuzes bekend?
Bad van Michael Jackson? Da's geen rock..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]helemaal niks...
Maar ik denk, als ik de tweets van badboyz zo lees, dat ze Bad ( van wie?) zullen doen
(of ze gaan gewoon heel 'bad'doen)
Bad van U2? Lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Bad van Michael Jackson? Da's geen rock..
Bad van U2 zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bad van Michael Jackson? Da's geen rock..
Ze hebben toch al een keer Wham gedaan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef ranja het volgende:
Tijd voor een ronde disco, dan kunnen ze Bad Boys van Wham! gaan doen
of Bad Medicinequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
bEd of roses, van Bon Jovi, misschien dan
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat moet em zijn... Maar dan wel voor Danielle
Volgens mij waren jullie het die met mijn identiteit worstelden hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]Goed ideeeee!
Dus je bent over je identiteitscrisis heen?
Je zei zelf dat je Dion was.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Volgens mij waren jullie het die met mijn identiteit worstelden hoor
Sarinaquote:
Dat zou wel heel slecht zijn. Hij had al "I still haven't found what I'm looking for" en "Beautiful day" gedaan.quote:
is Lucie Silvas rockquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
ik denk dat Nothing else matters ook wel langskomt
Klinkt als Donyquote:
Ik betwijfel het en verwacht weer een slow-rock aflevering. Ik hoop stiekem wat meer rock van de 80's inderdaad: Aerosmith, Guns N roses, Journey en Van Halen.quote:
ach er zijn ook mensen die Coldplay rock noemenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:00 schreef Pheno het volgende:
Het gaat iig weer "rock al la RTL" worden, kortom, ik ga me weer ergeren aan het feit dat ze iets rock noemen
okeoke, ik snap de hintquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef ranja het volgende:
[..]
ach er zijn ook mensen die Coldplay rock noemen
Klinkt als een liedje voor Daniellequote:
Ik zie nog steeds Mathijs vanavond met zijn gitaar het podium oplopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef Tomoya het volgende:
Rock heeft veel te veel subgenres en het enige wat je nodig hebt is een elektrische gitaar. Alternative, punk, heavy metal, British, pop-rock, indie, garage en nog veel meer.
Klopt. Net als 'dance' of 'pop', je kunt er niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef Tomoya het volgende:
Rock heeft veel te veel subgenres en het enige wat je nodig hebt is een elektrische gitaar. Alternative, punk, heavy metal, British, pop-rock, indie, garage en nog veel meer.
Het kan gewoon niet tippen aan het origineel van Snow Patrolquote:
Ik vind het beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet tippen aan het origineel van Snow Patrol
Als Kelvin zelf mag pianospelen mag Mathijs vast ook wel gitaarspelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nog steeds Mathijs vanavond met zijn gitaar het podium oplopen
Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Als Kelvin zelf mag pianospelen mag Mathijs vast ook wel gitaarspelen
Ik had liever Pixie danquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Pixie Lot zou eigenlijk weer optreden: Bron: Telegraaf
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs iemand zich afvraagt wat Hester tegenwoordig doet (die met de flap), ze zat vandaag achter de kassa bij de Albert Heijn![]()
.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs iemand zich afvraagt wat Hester tegenwoordig doet (die met de flap), ze zat vandaag achter de kassa bij de Albert Heijn![]()
.
Die heeft wat bereikt in dr levenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mja, die jeugd van tegenwoordig vindt elk emobandje al rock.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef ranja het volgende:
[..]
ach er zijn ook mensen die Coldplay rock noemen
Het is wel een aftakking van rockquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die jeugd van tegenwoordig vindt elk emobandje al rock.
Kanequote:
Applehaters daar bij RTLquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En vanaf 20.15 al backstage zeker ?
'Nja', zoals die dokus zou zeggen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat plakkerige knauwende waterhoofd en consorten?
quote:
ik weet nietquote:
Niet voor Kane en Wendyquote:
Jaaaaahquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En vanaf 20.15 al backstage zeker ?
Ik ook nietquote:
en staceyquote:
Dat sowieso nietquote:
ik heb nog geen favorietquote:
geen ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft stacey eigenlijk al een adoratietopic?
Popstars niveau?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb nog geen favoriet![]()
vorig week vond ik bijna iedereen matig
popstars niveau
wattequote:
hehequote:
quote:
haha, dat rijmpt op gattequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |