We kunnen dus morgen echt alles verwachten...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(late reaction...) Als mijn geheugen niet de verkeerde dingen onthoudt is Gavin Degraw al vaker in hetzij XFactor/Idols of wellicht zelfs Popstars als "rock" neergezet....
Maaike als Sieneke met de hardrock editie van sjalalie sjalalaquote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We kunnen dus morgen echt alles verwachten...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:11 schreef Deceit het volgende:
Zijn er geen spoilers van de muziekkeuzes bekend?
Bad van Michael Jackson? Da's geen rock..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]helemaal niks...
Maar ik denk, als ik de tweets van badboyz zo lees, dat ze Bad ( van wie?) zullen doen
(of ze gaan gewoon heel 'bad'doen)
Bad van U2? Lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Bad van Michael Jackson? Da's geen rock..
Bad van U2 zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bad van Michael Jackson? Da's geen rock..
Ze hebben toch al een keer Wham gedaan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef ranja het volgende:
Tijd voor een ronde disco, dan kunnen ze Bad Boys van Wham! gaan doen
of Bad Medicinequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
bEd of roses, van Bon Jovi, misschien dan
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat moet em zijn... Maar dan wel voor Danielle
Volgens mij waren jullie het die met mijn identiteit worstelden hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]Goed ideeeee!
Dus je bent over je identiteitscrisis heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |