Klinkt als een liedje voor Daniellequote:
Ik zie nog steeds Mathijs vanavond met zijn gitaar het podium oplopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef Tomoya het volgende:
Rock heeft veel te veel subgenres en het enige wat je nodig hebt is een elektrische gitaar. Alternative, punk, heavy metal, British, pop-rock, indie, garage en nog veel meer.
Klopt. Net als 'dance' of 'pop', je kunt er niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef Tomoya het volgende:
Rock heeft veel te veel subgenres en het enige wat je nodig hebt is een elektrische gitaar. Alternative, punk, heavy metal, British, pop-rock, indie, garage en nog veel meer.
Het kan gewoon niet tippen aan het origineel van Snow Patrolquote:
Ik vind het beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet tippen aan het origineel van Snow Patrol
Als Kelvin zelf mag pianospelen mag Mathijs vast ook wel gitaarspelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nog steeds Mathijs vanavond met zijn gitaar het podium oplopen
Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Als Kelvin zelf mag pianospelen mag Mathijs vast ook wel gitaarspelen
Ik had liever Pixie danquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Pixie Lot zou eigenlijk weer optreden: Bron: Telegraaf
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs iemand zich afvraagt wat Hester tegenwoordig doet (die met de flap), ze zat vandaag achter de kassa bij de Albert Heijn![]()
.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs iemand zich afvraagt wat Hester tegenwoordig doet (die met de flap), ze zat vandaag achter de kassa bij de Albert Heijn![]()
.
Die heeft wat bereikt in dr levenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mja, die jeugd van tegenwoordig vindt elk emobandje al rock.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef ranja het volgende:
[..]
ach er zijn ook mensen die Coldplay rock noemen
Het is wel een aftakking van rockquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die jeugd van tegenwoordig vindt elk emobandje al rock.
Kanequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |