Misschien een heel domme vraag, maar hoe oud ben je ongeveer als je maat 122 hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef huuphuup het volgende:
uhm, ik heb een verzoekje![]()
Na een hoop privénarigheid is mijn tante nu een alleenstaande bijstandsmama om het zo even te zeggen. Erg krap budget dus. Nu wil ik mijn neefje en nichtje van wat hoognodig nieuw spul voorzien voor de zomer maar ook mijn budget is niet heel groot
Wie o wie heeft er (zomer)spul liggen? Voor een jongetje zoek ik broeken in maat 134 en shirts in maat 152, en voor een meisje zoek ik van alles in maat 122.
(zomer)schoenen hebben ze ook hard nodig. (mt 32 meisje en 36 jongen)
Iemand die dit in de aanbieding heeft?
maat 92quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een heel domme vraag, maar hoe oud ben je ongeveer als je maat 122 hebt?
in het najaar wordt ze 8.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een heel domme vraag, maar hoe oud ben je ongeveer als je maat 122 hebt?
Ik ga eens vragen in mijn familiequote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in het najaar wordt ze 8.
T jongetje wordt in de zomer 9.
lief! superbedanktquote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga eens vragen in mijn familie
Waar is die op te halen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
als je het tegen mij hebt.. Ik heb 'm voor 30 euro op marktplaats gezet als vraagprijs
Tis niet echt heel zomers. Maar ik heb dat leuke Ralph Lauren jurkje nog. Maat 8-10 (jaar).quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in het najaar wordt ze 8.
T jongetje wordt in de zomer 9.
lief, en t is een leuk jurkje, maar 30 euro voor 1 jurkje is nu niet handig hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis niet echt heel zomers. Maar ik heb dat leuke Ralph Lauren jurkje nog. Maat 8-10 (jaar).
30 euro speciale fok prijs.
Hij is nog gloedje nieuw en de kaartjes hangen er nog aan.
ik geef zelf ook niet zo gek veel uit aan kleding maar dit is echt budget-budgetquote:Op donderdag 22 april 2010 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben daar altijd heel goed in hoor, deed ik altijd voor m'n nichtje.
Kopen op budget.
Lijstje maken van wat er nodig is & dan zoeken!!
Ik weet niet wat haar budget is en hoef het ook niet te weten hoor maar je zou voor 100 euro al ver komen.
Capelle a/d IJssel (tegen R'dam aan)quote:
Dana heeft zoiets ook, maar dan in een sterretjes vorm..met 3 slaapliedjes en die projecteert beertjes enzo. Maar ze vind het nog steeds erg interessant / valt er graag mee in slaapquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:14 schreef oeke het volgende:
Aangeboden: Magical theatre
maar hij is er toch wel te oud voor.
Die van mij vond het geweldig. Met 4 maanden, met 6, met 8.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef oeke het volgende:
Misschien ligt het ook aan het kind.
Omdat bij de dia's een leeftijdsgrens stond, een aantal zijn tot 3 maanden bv, en het hoogste was 6 maanden, had ik daardoor het gevoel dat hij er te oud voor was met zijn 8 maanden. En vanwege zijn desinteresse.![]()
Het had me wel heel leuk en handig geleken om bij in slaap te vallen inderdaad.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef bodpa09 het volgende:
Die van mij vond er ook geen klap aan. Niet met 4 maanden, niet met 6, niet met 8.
Ik zal eens kijken of het ik zo kan inpakken dat het allemaal in een enveloppe/verpakkingkan die door de brievenbus kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
Amaranta lief dat je het hebt opgezocht, doe me het hemdje en de twee shirtjes met korte mouw maar, de witte en de roze. De rest is helaas te klein
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Die van mij vond het geweldig. Met 4 maanden, met 6, met 8.
Heb ik maar weer mazzel mee danquote:Op zondag 25 april 2010 11:00 schreef amaranta het volgende:
Wat wil je daarover weten? Er zit gewoon een elastische band op met klitteband en is derhalve dus verstelbaar.
Eva heeft hem gebruikt vanaf dat ze een maand of 7/8 was (dat is ze ook op die foto waarop ze hem draagt)
Eva trekt hem nu inmiddels van dr gezicht dus die krijgt een grote meisjes bril zonder elastiek.
Fijn dat het stoeltje goed is aangekomen. zitten we gisteren bij vrienden, blijken die ineens ook opzoek naar een stoeltje, dus ik...oh...dat had ik een week eerder moeten weten![]()
Jup, Leander vond de druk duidelijk onprettig en gng huilen f deed hem af. Een gewone zonnebril liet hij eerder zitten.quote:
Hoe oud wassie toen Free? Ik ben ook bang dat Lotte het te strak vindt zitten. Ze houdt er sowieso al niet van als er iets bij of aan haar oogjes komt. Maar waar haal ik in godsnaam een normale zonnebril vandaan voor een kindje van 7 maanden?quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, Leander vond de druk duidelijk onprettig en gng huilen f deed hem af. Een gewone zonnebril liet hij eerder zitten.
Ga ik voor je regelenquote:Op zondag 25 april 2010 16:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heb je mischien ene closeup van die witte schoentjes dan?
Hij is van Augustus... vanaf het voorjaar daarna gok ikquote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe oud wassie toen Free? Ik ben ook bang dat Lotte het te strak vindt zitten. Ze houdt er sowieso al niet van als er iets bij of aan haar oogjes komt. Maar waar haal ik in godsnaam een normale zonnebril vandaan voor een kindje van 7 maanden?
Merkloos?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef Vlindur het volgende:
Te koop: Merkloze luiertas
[ afbeelding ]
Met verschoningsmat
[ afbeelding ]
Handig vakje voor mobiel en portemetniks![]()
[ afbeelding ]
Vakken voor pampers en doekjes.
[ afbeelding ]
Met flessenhouder en groot binnenvak.
[ afbeelding ]
2 banden om je tas aan de wagen te hangen (Krijg je niet voor elkaar met een Mutsy)
[ afbeelding ]
Zo groot issie.
Hij is erg fijn, maar ik sleep te veel zooi mee. Dus voor mij is hij te klein
Ja, schijnt Jollijn te zijn, maar dat kan ik nergens terug vinden, dus heb ik het er ook niet bij gezetquote:
Vooralsnog geen succes, de meiden in de familie zijn al een aantal jaar uit die maten en er is niet veel van over als ik mijn tantes mag geloven...quote:
Ik woon niet in Den Haag maar ik heb deze, het is een band zonder broekje, lastig te zien. Hielp bij mij heel goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:
Te koop of te leen gevraagd, omgeving den haag... Bekkenband..
Weinig kans I know, maar graag vandaag nog...
Nou, ik dus nog wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef Smeej het volgende:
Wie van jullie heeft er nog puma's schoentjes liggen?
En wat moet de prijs zijn?
Het liefst niet groter dan maat 18
Tis voor een jongetje!
hoeveel wil je er voor hebben?quote:
Vraag en aanbod kinderspullen deel 49 daar staan zequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Smeej het volgende:
[..]
PICS! en hoeveel wil je er voor hebben?
hihi ik had 2 paar gezien, wist niet meer welke preciesquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vraag en aanbod kinderspullen deel 49 daar staan ze
Wat is er blijven liggen dan? Enne... zonder waterschade????quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Moonah het volgende:
[ afbeelding ]
Daaaaavid!![]()
Oh, en wie wil de spullen die die vandaag op mijn kraam bleven liggen?
eh, geen idee? 7.50 excl. verz.kosten? Of zeg ik nu iets heel stoms?quote:
Mijn Rienk ligt ook in een roze hoor, houd ie niks aan over!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef harley het volgende:
Ik zoek eigenlijk een puckababy kleur maakt niet zoveel uit als het maar geen roze of rood is( crème of blauw ofzo oranje vod ik zelf ook wel leuk maar daar zit volges mij ook roze in
)
liefst omgeving elmod eindhoven.
ik vind ze zo schattig... wordt pakketpost?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
eh, geen idee? 7.50 excl. verz.kosten? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Die?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef Smeej het volgende:
[..]
hihi ik had 2 paar gezien, wist niet meer welke precies
11 cmquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja haha dan wil het niet meer he, maar hoe groot zijn die dan?
Hij draagt nu Bobux maat s
Ik weet het niet.... het irritante is dat de verzendkosten 6,75 zijn.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Smeej het volgende:
oooh mclaura!!
hoeveel wil je voor die schoentjes?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... het irritante is dat de verzendkosten 6,75 zijn.....
Het pittoreske Leeuwarden.....quote:
Haha snap ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn Rienk ligt ook in een roze hoor, houd ie niks aan over!![]()
Ik heb nog een oudje liggen, een roze ook, een echte Fok-aBabyMag je zo hebben!
(Is 4e hands ofzo, maar daar ga je het wel gelijk van snappen)
Ik heb wel interesse. Waar is de wieg op te halen? (Je hebt ook een PM)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:13 schreef Stiemie het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik toch afscheid gaan nemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geschikt voor een matrasmaat van 80 x 40 cm.
De afmetingen zijn: 108(h) x 47(d) x 87(l).
Wieg, matrasje, handgemaakt hoeslakentje, 2 molton hoeslakentjes, wit lakentje, dekentje, sluier en sluierstandaard - Vraagprijs 75 euro
Jaaaa Teigetje gaat straks in het wiegje slapenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef Keshet het volgende:
Ik heb denk ik interesse Stiemie!
* Keshet overlegt even met D.!
Kom je niet naar de parkmeeting? Anders zou ik hem dan mee kunnen nemen?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hmm ja, maar dan komt er natuurlijk 6.75 bij voor het versturen....
Dan wordt het alsnog een duur grapje.
Ja ik wil wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Zocht iemand nog de Lodger speendoekjes die in de Blije Doos zaten?
Ik heb er 2 gekregen (dus nieuw) bij de Etos, en anders gooi ik ze weg
Thomas heeft nu 92/98, is 2 jaar en 2 maanden en zit aan de bovenlijn van de curve.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:46 schreef oeke het volgende:Wat een leuke kleertjes Lily! Hoe oud zijn ze ongeveer met maat 92? Ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt namelijk...
Allebei met paars/mintgroene/beige stippenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik wil wel.
Wat voor kleur zijn ze?
En wat wil je ervoor?
5 euro samenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef bodpa09 het volgende:
Lily, ik heb wel interesse in de spijkerbroek met elastiek in de taille(maat 92) en de witte wintertrui maat 92. Wat wil je daar voor hebben?
De bruine wel maar die van Bo Dean niet (en die valt ook nog groot in de taille)quote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Lily, die 2 broeken maat 98, zit daar knoopsgat-elastiek in?
Oh, dan laat ik het even aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:45 schreef lily het volgende:
[..]
De bruine wel maar die van Bo Dean niet (en die valt ook nog groot in de taille)
David is best fijntjes ja (maar ik blijf erbij dat de kleding van H&M groot uitvalt)quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Saffier het volgende:
Lily wat is jouw David een pukkie danTobias zit met 4,5 in 110 en soms 116
Klopt, H&M valt groot, en wijd ook meestalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef lily het volgende:
[..]
David is best fijntjes ja (maar ik blijf erbij dat de kleding van H&M groot uitvalt)
Als er nog van die smalle spijkerbroeken mt 98 tussen lagen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Moonah het volgende:
Oh, en wie wil de spullen die die vandaag op mijn kraam bleven liggen?
Check!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Zocht iemand nog de Lodger speendoekjes die in de Blije Doos zaten?
Ik heb er 2 gekregen (dus nieuw) bij de Etos, en anders gooi ik ze weg
Ik heb nog een paar broekjes voor je liggen als je ze wilt hebben!! Ik hoef er niks voor te hebben want anders gaan ze toch in de kledingzak.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Als er nog van die smalle spijkerbroeken mt 98 tussen lagen ?
Ja, beide zijn weg!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Check!
Maar volgens mij zijn ze helaas al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |