Misschien een heel domme vraag, maar hoe oud ben je ongeveer als je maat 122 hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef huuphuup het volgende:
uhm, ik heb een verzoekje![]()
Na een hoop privénarigheid is mijn tante nu een alleenstaande bijstandsmama om het zo even te zeggen. Erg krap budget dus. Nu wil ik mijn neefje en nichtje van wat hoognodig nieuw spul voorzien voor de zomer maar ook mijn budget is niet heel groot
Wie o wie heeft er (zomer)spul liggen? Voor een jongetje zoek ik broeken in maat 134 en shirts in maat 152, en voor een meisje zoek ik van alles in maat 122.
(zomer)schoenen hebben ze ook hard nodig. (mt 32 meisje en 36 jongen)
Iemand die dit in de aanbieding heeft?
maat 92quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een heel domme vraag, maar hoe oud ben je ongeveer als je maat 122 hebt?
in het najaar wordt ze 8.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een heel domme vraag, maar hoe oud ben je ongeveer als je maat 122 hebt?
Ik ga eens vragen in mijn familiequote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in het najaar wordt ze 8.
T jongetje wordt in de zomer 9.
lief! superbedanktquote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga eens vragen in mijn familie
Waar is die op te halen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
als je het tegen mij hebt.. Ik heb 'm voor 30 euro op marktplaats gezet als vraagprijs
Tis niet echt heel zomers. Maar ik heb dat leuke Ralph Lauren jurkje nog. Maat 8-10 (jaar).quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in het najaar wordt ze 8.
T jongetje wordt in de zomer 9.
lief, en t is een leuk jurkje, maar 30 euro voor 1 jurkje is nu niet handig hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis niet echt heel zomers. Maar ik heb dat leuke Ralph Lauren jurkje nog. Maat 8-10 (jaar).
30 euro speciale fok prijs.
Hij is nog gloedje nieuw en de kaartjes hangen er nog aan.
ik geef zelf ook niet zo gek veel uit aan kleding maar dit is echt budget-budgetquote:Op donderdag 22 april 2010 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben daar altijd heel goed in hoor, deed ik altijd voor m'n nichtje.
Kopen op budget.
Lijstje maken van wat er nodig is & dan zoeken!!
Ik weet niet wat haar budget is en hoef het ook niet te weten hoor maar je zou voor 100 euro al ver komen.
Capelle a/d IJssel (tegen R'dam aan)quote:
Dana heeft zoiets ook, maar dan in een sterretjes vorm..met 3 slaapliedjes en die projecteert beertjes enzo. Maar ze vind het nog steeds erg interessant / valt er graag mee in slaapquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:14 schreef oeke het volgende:
Aangeboden: Magical theatre
maar hij is er toch wel te oud voor.
Die van mij vond het geweldig. Met 4 maanden, met 6, met 8.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef oeke het volgende:
Misschien ligt het ook aan het kind.
Omdat bij de dia's een leeftijdsgrens stond, een aantal zijn tot 3 maanden bv, en het hoogste was 6 maanden, had ik daardoor het gevoel dat hij er te oud voor was met zijn 8 maanden. En vanwege zijn desinteresse.![]()
Het had me wel heel leuk en handig geleken om bij in slaap te vallen inderdaad.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef bodpa09 het volgende:
Die van mij vond er ook geen klap aan. Niet met 4 maanden, niet met 6, niet met 8.
Ik zal eens kijken of het ik zo kan inpakken dat het allemaal in een enveloppe/verpakkingkan die door de brievenbus kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
Amaranta lief dat je het hebt opgezocht, doe me het hemdje en de twee shirtjes met korte mouw maar, de witte en de roze. De rest is helaas te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |