quote:
chipmunkquote:
op haar tenen?quote:
Nee, censuur in het nummerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef Tegan het volgende:
Vergat ze nou tekst?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:44 schreef livelink het volgende:
Ik vind haar tot nog toe echt de minste.
ik was ook niet enthousiast.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:44 schreef livelink het volgende:
Ik vind haar tot nog toe echt de minste.
Het was te erg. Maar goed, de jury zal wel weer de boel de hemel in prijzen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juistem.
nee, en de krulijzers waren iets te fanatiek!
het is echt net een chipmunk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was te erg. Maar goed, de jury zal wel weer de boel de hemel in prijzen.
wanneer komt gordon uit de kastquote:
Dat doet ze constant. Iedereen ophemelen. Al is het kut met peren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat lult die Angela eigenlijk....
daar kwam het wel op neerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:45 schreef Tegan het volgende:
Zegt Gordon nou dat hij homo is omdat er lelijke vrouwen bestaan![]()
.
Doet hij vaker op vrouwenquote:
ze is een huilliequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Sumera
stom wijf! Ik vind haar helemaal niks!
Daar kwam het wel op neer ja,.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:45 schreef Tegan het volgende:
Zegt Gordon nou dat hij homo is omdat er lelijke vrouwen bestaan![]()
.
Adres?quote:
Wendy? LOI cursus, Engrish voor Chinezen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
waarom lulde ze nou 'engels'?
Ze had idd beter Kelly kunnen zingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:46 schreef Maartel het volgende:
Ze oogt nu meer als Kelly Clarkson dan Beyoncé.
Dan kon Dony het ook verstaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
waarom lulde ze nou 'engels'?
Gewoon op alle anderen 100 keer stemmenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Mag je ook mensen eruit stemmen? Ik heb er wel 100 euro voor over om snolmera eruit te stemmen!!!
Mn favo gerechtquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga even fappen op Sumera. Wat een geil jurkje en de vorm boh.
Boh. Brb. *naar toilet rent*
Neej, die Sumera!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy? LOI cursus, Engrish voor Chinezen.
Als haar doos kon praten moet ze toch echt eens douchen met Lactacyd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef Vivi het volgende:
Maaike is een nietszeggende doos!
Ze is half engels dacht ik.quote:
hier ook eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:49 schreef Maartel het volgende:
Ik wordt wel heel erg blij van alle liedjes in de montages deze week
Kan wel zijn, maar ze zingt beter dan Sumera vind ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef Vivi het volgende:
Maaike is een nietszeggende doos!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga even fappen op Sumera. Wat een geil jurkje en de vorm boh.
Boh. Brb. *naar toilet rent*
Iets met een kast, die nog op slot is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:49 schreef Marlalala het volgende:
Damn, waarom doen ze altijd zo triest! Pff, de hele dag tegen elkaar aan te lopen rijden....
Verloofdequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neej, die Sumera!
En mn vriend gaat éindelijk de wijn pakken!
De terrier van mijn oom is nog niet zo erg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Vals
wanneer komen ze uit de kast?quote:
Misschien "in" onder de jeugdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De terrier van mijn oom is nog niet zo erg.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef Tegan het volgende:
Waarom boe-en ze Eric, hij zegt de waarheid.
Alle coaches aan hun keuze's vanavond te zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Geen goed nummer, maar ik vind hun wel goed..
Gordon moet andere nummers gaan kiezen!
Ik kan er nog wel 4 verzinnen. Misschien wel meer.quote:
niet triest, maar vocaal ging het even niet lekkerquote:
Ja. Gordon neemt wel echt nummers die hij zélf graag wil zingen. Pff dit past echt niet bij die gastenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Geen goed nummer, maar ik vind hun wel goed..
Gordon moet andere nummers gaan kiezen!
Whehehe, dat zou klinken als een klok.quote:
Of allemaal en einde showquote:
Ik snap ze ook niet. Dit zijn toch geen divanummers?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Alle coaches aan hun keuze's vanavond te zien
Terechte steken onder water.quote:
zullen we 't programma 'opheffen' en Fok! Idols daar gewoon doen? Met Slaaf Fikkie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 4 verzinnen. Misschien wel meer.
iedereen mag wel wegquote:
Dat weet ze niet. Jeugd, jeweetz.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
GODVER, kutstees, haal die zogenaamd hippe kop van je uit je eigen aars, 80% van de meuk in de hitlijsten heeft gejatte samples uit die stenen tijdperken waar je over praat.
Verre van, nou ja Chaka is een beetje diva maar die aan jongentjes gevenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ze ook niet. Dit zijn toch geen divanummers?
Nee het is beter als ze BadBoyz zou zeggenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Stees zegt ook bedboys, is ze met hen in bed geweest
Nee, doe iets van Donna Summer, MacArthur Park of zo. Of Bad Boys van Donna Summerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ze ook niet. Dit zijn toch geen divanummers?
*This is my life....."quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Verre van, nou ja Chaka is een beetje diva maar die aan jongentjes geven
Ja wel meteen nieuwe voorrondes danquote:
Die zombie noemt zich verdomme A&R of weet ik veel, platen/band-ontdekster iets, en dan veegt ze gewoon alles van voor 2000 van tafel. Wat een muziekliefhebber ben je dan.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is beter als ze BadBoyz zou zeggen.
Tegenwoordig gaat het om de doekoe. Of zoiets.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zombie noemt zich verdomme A&R of weet ik veel, platen/band-ontdekster iets, en dan veegt ze gewoon alles van voor 2000 van tafel. Wat een muziekliefhebber ben je dan.
Nee hoor.. ze pwnde elkaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt de namen verkeerdom getypt...
Die mogen ze niet eens zingen, dat hebben ze nog niet verdiendquote:
Daar zijn ze wel te jong voor jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Die mogen ze niet eens zingen, dat hebben ze nog niet verdiend
Dat is huiliequote:
boy is toch die getintequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Marlalala het volgende:
Ohh ik kan die Boy echt niet uitstaan!
Om allesquote:
Blijkbaar staat diva gelijk met huilie emonummers.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef Hapertje het volgende:
Waarom doet niemand iets swingends van Madonna?!
omdat Madonna geen echte diva isquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef Hapertje het volgende:
Waarom doet niemand iets swingends van Madonna?!
Hurt, Aguilera.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Welk nummer is dit?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Mag de belichtingsmeneer even een kop koffie?
Christina Aguilera??quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Welk nummer is dit?
En z'n laatste salarisstrookjequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
eensquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
Ze zong het niet slecht maar ik weet niet, ik mis iets bij haar
Eensch!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
Make up?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb hier al verschillende eleptische aanvallen gehadquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Dewi zingt vaak vals hoor, Sarina heeft een veel beter ontwikkelde stem. Qua uiterlijk wel inderdaad, zei ik ook net hier op de bank.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ze lijkt zoveel op dewi. Stem en looks. Supergoed!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |