En als je niet goed kijkt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Lauwierent het volgende:
Er zitten nog wel 2 lekkere wijven in als ik goed kijk.
maakt niks uit wiequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Oh wie wil er nu dat iemand Rihanna gaat zingen? Rihanna kan alleen maar in elkaar geslagen worden, maar zingen ho maar.
ella ella ella ellaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Oh wie wil er nu dat iemand Rihanna gaat zingen? Rihanna kan alleen maar in elkaar geslagen worden, maar zingen ho maar.
indonesie vakquote:
Zie je iemand met een RoWie? spandoek in het publiek? Nee!quote:
jouw Jaap?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
JAAP!!!!!!
Met een aftands klote-nummer mijn Jape wat doe je?
quote:
nee isturbiaquote:
Niet alleen als hij praat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Jaap klinkt eigenlijk best wel gay als hij praat, was me nog niet opgevallen eigenlijk.
Het is eens wat anders dan met kleerhangerschouders.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Waarom staat hij nou met van die O-benen?
wil je vechtenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan met kleerhangerschouders.
Dancing Queen Ingrid toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
zullen die danser zien van popstars ?
Das moeilijk anders staan als je die hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Waarom staat hij nou met van die O-benen?
waarom ben je grappig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie ik een TYFUS programma wat eigenlijk niet de moeite waard is om naar te luisteren.quote:
Nee hoor, die heeft ie ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met achterlijke dans, alsof ze hun tampon willen uitschudden....quote:
neequote:
Ik hou wel van O-benen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Das moeilijk anders staan als je die hebt
vriendin?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ah, daar was z'n zusje/buurmeisje/nichtje weer.
En dan weer zenuwachtig zijn en jankenquote:
Word je nu ook lid van de fanclub?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Stees. Ik ben het eens met Stees. De wereld vergaat.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Mij kan Jaap niet zo boeien, maar kennelijk is het bakvis-materiaal
yeah precies. zo goed vind ik hem niet. maar ws wel goed in de markt te zetten voor meisjes van een jaar of 13quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Mij kan Jaap niet zo boeien, maar kennelijk is het bakvis-materiaal
Ik heb er nog nooit over nagedachtquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Vivi het volgende:
Staceys haar zit leuk en ze maakte een LEUK grapjeRaap me op.
En Gordonquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah precies. zo goed vind ik hem niet. maar ws wel goed in de markt te zetten voor meisjes van een jaar of 13
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Jaap.
Die RECHTEN studeert.
Merk de ironie op.
X-Factor, O-Benen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij heeft in ieder geval niet de X-factor.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Jaap.
Die RECHTEN studeert.
Merk de ironie op.
Hmm, Clint Eastwood enzo.quote:
Hij buffertquote:
Precies.. het ging net zo goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
wat een enorme vertraging op de backstage
Nee, dat kind is ze nog aan het uitpoepen denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef Vivi het volgende:
Heeft Wendy patat staan bakken?
Hij is wel een van de besten en sympathiek. Ik mis nog het niveau van de vorige winnaars Nikki en Lisa...quote:
Met Kim Holland erbij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
TV kantineKan dat niet op Telekidstijd worden uitgezonden?
O in de stoere mannen versie klinkt het wel beterquote:
Mwoi, het oog wil ook wat omhoog hebben.quote:
Bij mij gaat niets omhoog van Jaapquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi, het oog wil ook wat omhoog hebben.
Dat zal ze leren, geen macsupportquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
die hele backstage meuk ligt er uit hier
Hier ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet als ze weer hoge hakken draagtquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
Ik vond Jaap minder overtuigend dan vorige week.
Deze ronde moet helemaal voor Danielle zijn, die huppelt straks vast helemaal in haar element.
Als de camera niet op haar ogen inzoomt staat ze weer in de afvalronde.quote:
En in haar jurkquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
Deze ronde moet helemaal voor Danielle zijn, die huppelt straks vast helemaal in haar element.
Arme Cee.quote:
Dat ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de camera niet op haar ogen inzoomt staat ze weer in de afvalronde.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Godverdriedubbelkes Jaap is echt steengoed! Beter dan Lisa en Boris.
Hij kijkt geilend naar Buurman?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een charmante freeze:
[ afbeelding ]
naomi van as?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op die hockeyster (die vriendin van Sven)
Nee Boris was wel beter, maar Jaaop heeft meer de gun-factor. En Lisa is ook geweldig. Dat albumquote:
quote:
Ze ziet er STUKKEN beter uit! Houden Wendy, die kilo'squote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef Lelijkerd het volgende:
En ik zag je buik wel Wendy! Met je soepjurk
uuu ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee Boris was wel beter, maar Jaaop heeft meer de gun-factor. En Lisa is ook geweldig. Dat albumMaargoed ontopic, Jaap
Wie houdt er nu niet van hem, de halfgod
als ze maar niet valtquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
Ik vond Jaap minder overtuigend dan vorige week.
Die zal ze wel weer wegwillen. Want oeh, dat ziet er dik uit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze ziet er STUKKEN beter uit! Houden Wendy, die kilo's. Ze heeft eindelijk een gezond BMI.
ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee Boris was wel beter, maar Jaaop heeft meer de gun-factor. En Lisa is ook geweldig. Dat albumMaargoed ontopic, Jaap
Pheno, aangenaam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Of dood.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Werd het onthuld in de backstage?
Maar, mijn motto: Alles kan kapot.
Néén hoor. Jaap en ik zijn zóquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Werd het onthuld in de backstage?
Maar, mijn motto: Alles kan kapot.
quote:
Ik weet niet of dat wel goed komt..quote:
Denk het welquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
volgens mij best een moeilijk nummer om te doen voor dr
Als je je scherm maar weer schoonmaakt.quote:
Dat had je bij RoWie al.quote:
3 negers voor je opmerking.quote:
het is geen popstarsquote:
Die doet niet mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:57 schreef Paul het volgende:
Caro Emerald had deze beter gecovered
quote:
Maar Caro is een zangeres, dit zijn een stel wannabe'squote:Op vrijdag 16 april 2010 20:57 schreef Paul het volgende:
Dat is Gaga dan ook niet. Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef D. het volgende:
Ik vind het ruk, maar ik vind Gaga zelf ook niets bijzonders
Dus datquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef D. het volgende:
Ik vind het ruk, maar ik vind Gaga zelf ook niets bijzonders
Zie mijn post hierboven ergensquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:57 schreef Paul het volgende:
Haha jij bent zeker doofquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...
het eerste deel was duidelijk beter, maar ik vond 't echt heel goed
Hij is al verloren, vrees ik. De nieuwe generatie luistert niet naar muziek, maar kijken naar aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Later als je groot bent snap je wat ik bedoel
Bekkie jij over Giel, Giel is als een vader voor mij, dus hiermee breek jij ook mijn hartjequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Let wel, dit is Lady GaGa, een vrouw die volgens een door Stees ingehuurde josti-coach voor geen meter kan zingen.
Iedereen die vrijwillig op tv komt is een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is Gaga dan ook niet. Aandachtshoer.
ik ben groter dan jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Later als je groot bent snap je wat ik bedoel
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Bekkie jij over Giel, Giel is als een vader voor mij, dus hiermee breek jij ook mijn hartje
Iedereen die met een telefoon op haar hoofd loopt net iets meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen die vrijwillig op tv komt is een aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Eens dat het helemaal geen nummer voor haar was. Veel te vlot.
nee, ik heb een andere mening dan jij, sorryquote:
Nee het begin vond ik echt goed met die piano.. Vond ik echt verassend. 2e gedeelte was minder, maar goed ik vind haar wel leuk.. Maar stacey moet eens goede nummers gaan kiezenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Dony doet Whitney?
'Cause I'm saving all my love for foooooooood.'
KLB is waarschijnlijk stil omdat al die bazen bitches aan het hosselen zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom kijk ik dit,
haat je jezelfquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Dony doet Whitney?
Dus mensen die in callcenters werken ook?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen die met een telefoon op haar hoofd loopt net iets meer.
nee, die zitten allemaal Xfactor te kijken maar durven hier niet te postenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
KLB is waarschijnlijk stil omdat al die bazen bitches aan het hosselen zijn?
Ik wil mijn stijve wel in haar doos douwen hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Maaike is een beetje te vergelijken met die stijve doos van de vorige editie
Proestquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Dony doet Whitney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |