En als je niet goed kijkt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Lauwierent het volgende:
Er zitten nog wel 2 lekkere wijven in als ik goed kijk.
maakt niks uit wiequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Oh wie wil er nu dat iemand Rihanna gaat zingen? Rihanna kan alleen maar in elkaar geslagen worden, maar zingen ho maar.
ella ella ella ellaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Oh wie wil er nu dat iemand Rihanna gaat zingen? Rihanna kan alleen maar in elkaar geslagen worden, maar zingen ho maar.
indonesie vakquote:
Zie je iemand met een RoWie? spandoek in het publiek? Nee!quote:
jouw Jaap?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
JAAP!!!!!!
Met een aftands klote-nummer mijn Jape wat doe je?
quote:
nee isturbiaquote:
Niet alleen als hij praat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Jaap klinkt eigenlijk best wel gay als hij praat, was me nog niet opgevallen eigenlijk.
Het is eens wat anders dan met kleerhangerschouders.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Waarom staat hij nou met van die O-benen?
wil je vechtenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan met kleerhangerschouders.
Dancing Queen Ingrid toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
zullen die danser zien van popstars ?
Das moeilijk anders staan als je die hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Waarom staat hij nou met van die O-benen?
waarom ben je grappig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie ik een TYFUS programma wat eigenlijk niet de moeite waard is om naar te luisteren.quote:
Nee hoor, die heeft ie ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met achterlijke dans, alsof ze hun tampon willen uitschudden....quote:
neequote:
Ik hou wel van O-benen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Das moeilijk anders staan als je die hebt
vriendin?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ah, daar was z'n zusje/buurmeisje/nichtje weer.
En dan weer zenuwachtig zijn en jankenquote:
Word je nu ook lid van de fanclub?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Stees. Ik ben het eens met Stees. De wereld vergaat.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Mij kan Jaap niet zo boeien, maar kennelijk is het bakvis-materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |