Japandroidsquote:
een vrouwquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Japandroids![]()
En ze komen naar Nederland binnenkort
Klinkt wel grappigquote:
Ja ook tofquote:
Kende ik niet, maar klinkt erg goedquote:
Het ging over man/vrouw, niet over kamper/ieder ander.quote:
Dude, vertel mij wat.. Ik zag laatst wat 'dames' helemaal losgaan op Kempi;quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:44 schreef cheshircat het volgende:
Geen antwoord op je post maar ik vind het altijd te ironisch hoe van die dames ook naar muziek luisteren waarin ze gewoon als lustobjecten worden beschreven. Vraag me af of ze dat wel doorhebben haha.
Niet eens..quote:
Juliquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:19 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Gast, er speelt een vrouw in The Thermals.
Trouwens, wanneer komen Japandroids langs?
Dat is JUIST wijvenmuziekquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef fs180 het volgende:
Vrouwen zijn niet echt zo dol op emo of screamo.
quote:
"If you were to take all the lyrics I've ever written and analyze how many songs are about 'woman in demeaning positions', as opposed to 'men in demeaning positions', you would find that most of the songs are about 'stupid men'.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:44 schreef cheshircat het volgende:
Geen antwoord op je post maar ik vind het altijd te ironisch hoe van die dames ook naar muziek luisteren waarin ze gewoon als lustobjecten worden beschreven. Vraag me af of ze dat wel doorhebben haha.
Dat is nou echte mannenmuziek.quote:
Ga nu maar weer terug naar je keukenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat is nou echte mannenmuziek.
Nichten, vrouwelijke mannen en gewone mannen.. En wanneer er ooit vrouwen bij lopen zien ze eruit als mannen.
Goede vondst.
Slagroom erbij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:59 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ga nu maar weer terug naar je keuken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:44 schreef cheshircat het volgende:
Geen antwoord op je post maar ik vind het altijd te ironisch misselijkmakendhoe van die dames ook naar muziek luisteren waarin ze gewoon als lustobjecten worden beschreven. Vraag me af of ze dat wel doorhebben haha.
Dat kan zo zijn maar dan missen de vrouwen heel wat. Ik ken even geen anderen, misschien the Birthday Party, maar dan vinden ze de latere nummers van Cave & BS weer erg mooi (zo mooi rustigquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:39 schreef slaveloos het volgende:
Ik ben geintrigeerd door het feit dat sommige muziek vrijwel alleen door mannen wordt gewaardeerd. Dan bedoel ik niet metal of zo specifiek, want bij een slayer concert staan ook vaak een hoop vrouwen, maar echt artiesten waar vrouwen over het algemeen niks van willen weten. De beste 2 voorbeelden die ik heb zijn Dinosaur JR en the fall.
hebben jullie er nog meer?
Mijn vriendin kende alle ins en outs van Frank anders hoor. Ik denk dat Frank door best veel vrouwen die anders willen zijn gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De muziek van Frank Zappa is over het algemeen ook een mannenaangelegenheid.
die vrouw is zijn eigen vrouwquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:29 schreef bartrid het volgende:
The Fall is 1 van mijn favoriete bands. Er waren genoeg vrouwen aanwezig tijdens de concerten die ik gezien heb. En ook niet vergeten dat er bijna altijd een vrouw in de band zit. En ik ken genoeg meisjes die Dinosaur Jr erg goed vinden.
Sterker nog, MES heeft eigenlijk alleen maar vrouwen in z'n band gehad waar hij wat mee heeft. Una Baines in de eerste lineup was meen ik z'n vriendin en hoe kunnen we Brix vergetenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
die vrouw is zijn eigen vrouwen bij het concert in paradiso van Dinosaur JR was nog geen 5% vrouw, maar goed, ik snap je punt. Er is altijd wel een vrouw te vinden die een band ook goed vind, dus.... slotje dan maar
inderdaad dat is ook een goeie!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef Gatenkaas het volgende:
King Crimson is niet bepaald een band waar veel vrouwen op af komen.
Ik luister(de) op z'n tijd ook wel naar hiphop (vrouwen als lustobject-muziek bij uitstek). Als de tekst me echt te ver gaat hoeft het van mij niet en zet ik wel iets beters op, maar om je nou alles wat er gezegd wordt persoonlijk aan te trekken.. Als ik ergens ben, en de beat is fijn, kan het me over 't algemeen vrij weinig bommen hoe stoer die spange hiphopmattiesquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:44 schreef cheshircat het volgende:
Veel leuker is om als vrouw het omgekeerde te doen. Mannen als lustobject neerzettenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik luister(de) op z'n tijd ook wel naar hiphop (vrouwen als lustobject-muziek bij uitstek). Als de tekst me echt te ver gaat hoeft het van mij niet en zet ik wel iets beters op, maar om je nou alles wat er gezegd wordt persoonlijk aan te trekken.. Als ik ergens ben, en de beat is fijn, kan het me over 't algemeen vrij weinig bommen hoe stoer die spange hiphopmattieswel niet zijn met hun bitches and hooezz.
Edit: ik moet zeggen dat ik een filmpje van een Akon die droogneukt met een 14-jarige tijdens een concert vele malen gestoorder vind dan de 'stoere' taal die in liedjes worden verwerkt.
Haha, dat zie jij wel flitsen zeker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel leuker is om als vrouw het omgekeerde te doen. Mannen als lustobject neerzetten
Ik ben totaal niet van de hiphop. De enige hiphop die ik leuk vind is Osdorp Posse. Ik luister vrijwel alleen naar metal en rock.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, dat zie jij wel flitsen zeker.
Misschien is Lil'Kim dan een artiest in uw rijtje?
grap?quote:
ik zie altijd veel meisjes met tokio hotel tshirts op straatquote:
hummm nee hoor, ik ben al jaren met mijn vriendin, en onze smaak schurkt tegen elkaar aan. wel sonic youth, geen dinosaur jr, wel depeche mode ed, geen the fallquote:Op zondag 18 april 2010 10:18 schreef Weakling het volgende:
Ken geen vrouwen die van
en vergelijkbare experimentele electronische muziek houden. Voornamelijk een mannen aangelegenheid volgens mij.
verkapt "ik zoek een meiske die van mijn muziek houdt" topic![]()
Zou iedere homo/hetro artiest dat niet hebben?quote:Op zondag 18 april 2010 02:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken ook weinig vrouwen die van Captain Beefheart houden, of van The Jesus Lizzard of Big Black er maar eens wat te noemen, maar er zijn er inderdaad altijd wel een paar te vinden. Ik denk dat je het toch je het toch het sterkst zult vinden bij de extremere metal: weinig vrouwen (zonder Bordeline) zullen de nieuwste lichting Noorse kerkinbrandstekers echt kunnen waarderen.
Vrouwen muziek is misschien makkelijker, alhoewel er natuurlijk helaas ook een hoop kerels zijn die ook van Tori Amos houden, maar desondanks maakt het dat voor mij niet minder vrouwenmuziek, zoals volgens mij de meeste metal (makkelijkste voorbeeld) toch echt wel mannenmuziek is, ondanks de minderheid aan vrouwelijke fans.
Zou de zanger van Judas Priest trouwens veel teleurgestelde groupies hebben gehad? Allemaal eerst met alle roadies, de drummer en andere onduidelijke types naar bed geweest om uiteindelijk uit te komen bij een homoseksuele zanger. Tragisch.
Inderdaad. Terwijl ze toch al een aanzienlijke tijd meedraaien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik houd van wel experimentele muziek en vast ook andere vrouwen. Ze zullen alleen in de minderheid zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 10:18 schreef Weakling het volgende:
Ken geen vrouwen die van
en vergelijkbare experimentele electronische muziek houden. Voornamelijk een mannen aangelegenheid volgens mij.
dit is wel geinig inderdaad, even naar de platenzaak binnenkortquote:
Oh jij doet ook mee?quote:Op zondag 18 april 2010 10:33 schreef tijnbrein het volgende:Verder klopt het inderdaad dat er weinig vrouwen naar extreme metal luisteren. Vaak gaan ze alleen maar met hun vriend naar die concerten toe.
NIet alleen vrouwen vinden dat compleet ruk hoor, wat een kansloze troep.quote:Op zondag 18 april 2010 10:18 schreef Weakling het volgende:
Ken geen vrouwen die van
Ja tuurlijk doe ik meequote:Op zondag 18 april 2010 17:55 schreef Asta het volgende:
[..]
Oh jij doet ook mee?Vond de man/vrouw verhouding in de Baroeg laatst (NO black metal) meer naar't evenredige neigen dan bij bv Lamb of God en zelfs Arch Enemy.. maar dan is opzich weer de vraag hoe je 'extreme metal' definieert natuurlijk.
ken er wel n aantal hoorquote:Op zondag 18 april 2010 10:18 schreef Weakling het volgende:
Ken geen vrouwen die van
Oke, maar zij leven wel voort in bands die hun nummers coveren zoals Shining (NO) met enslaved.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarschijnlijk doel je enkel op de naam want er zijn echt veel dames die van grind/deathmetal houden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |