Dan kunnen er veel topics dichtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:41 schreef Happel het volgende:
Oh, omdat er een mooi topic is voor Engeland: [Live 18-06 @ 20:30] Engeland - Algerije
Hoeft er niet voor elke scheet een topic geopend te worden.
Deze trol kan niks anders doen dan de boel te zieken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
Struikelenburg: een 3. Niks te doen, oogde niet goed bij laatste schot.
Van der Imbeciel: een 1. Veel balverlies deed niks goeds
Geitinga: Klaplip Johnny was weer zwaar onder de maat, een 2
Van Bockworst: Dat deze gast nog mag spelen, een 0 voor de moeite
Van Dommel: een 2: waardeloos.. en wij maar zeiken op C. Ronaldo's swalbe's
Meiter: 5. 1 goal de rest was t kut. 10 voor de goal 0 voor de rest. een 5 is logische conclusie
Van der Vaarteruit: 0 . Dat deze gast uberhaupt daar staat
Buskruit: 1: deed veel en niks goeds
Perversie; Waardelooste spits sinds vennegoor of hesselink. Deze gast is nog erger
Te Dom: Dat deze slager nog speelt. Bloedlink, een 2
Mattehijser: 0.5 deze trol doet werkelijk niks, nog te slecht voor tikkie terug
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef Radio-silence het volgende:
Waarom is het topic: Duverne(Frankrijk) spuugt Evra in zijn gezicht (met beelden) uit het niets verwijderd?
Ha dat klopt ik zie het nu pas!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn collega het heeft gemerged met een al bestaand topic, namelijk deze: Franse selectie weigert te trainen
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef tong80 het volgende:
Mijn TT was duidelijker.
Nederland-B tegen Kameroen of het basis-elftal ?
Goed idee. Maar hoeft niet van mij. Zo ben ik niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal ik dan jouw TT gebruiken voor dat topic?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar hoeft niet van mij. Zo ben ik niet.
mjah, helaas is het niet optimaal. Happel heeft het erg druk en ik kan al een paar maanden overdag nauwelijks aanwezig zijn met mijn huidige werkquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt het aan mij of staat de moderatie hier overdag een beetje op een laag pitje BX?
lievvv!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik houd ook alles goed in de gaten hoor.
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimdquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, helaas is het niet optimaal. Happel heeft het erg druk en ik kan al een paar maanden overdag nauwelijks aanwezig zijn met mijn huidige werk
Met name Symphonic springt overdag waar hij kan wat bij, maar ook hij werkt overdag en is dus eigenlijk dan heul stout enzo
Maar gelukkig gebeuren er geen al te gekke dingen, of dingen die het niet overleven totdat we online zijn. En als die wel langskomen, komt er vanzelf een crewlid langs die de TRs ziet oid en dan actie onderneemt, dus dat zit wel snor.
Weet dat je het zo niet bedoelde, was gewoon een oprechte opmerking en juiste constatering van jequote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimd![]()
En first things first uiteraard, werk gaat nou eenmaal voor
Precies, ik ben nou eenmaal de goedheid zelvequote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet dat je het zo niet bedoelde, was gewoon een oprechte opmerking en juiste constatering van je
in principe spring ol overdag bij, en dat lukt me ook vrij aardig, maar omdat vandaag de examenweken zijn begonnen en verschillende opleidingen hun zooi niet goed hebben geregeld, heb ik het iets drukker (lees absurd druk) als normaal. Dat normaliseert wel weer, dus ben ik weer wat duidelijk aanwezig vanaf morgenmiddag. Fijn dat je meedenkt, en het plaatsen van TR's helpt enorm. Dan hoef ik niet ieder topic door te spitten en zie ik gelijk de brandhaardjes (als die er zijn)quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt het aan mij of staat de moderatie hier overdag een beetje op een laag pitje BX?
het is gewoon fijn dat je meedenkt en betrokkenheid toontquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimd![]()
En first things first uiteraard, werk gaat nou eenmaal voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |