Klopt. Zelfs op de goedkopere versie zit een best goede Equalizer. Op de 4 Amp Models na kun je nog ontzettend veel geluidsmodellen maken.quote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds wel een keer een blinde test willen doen met een aantal verschillende gitaristen (ook wat van die buizenpuristen) om te zien of je het verschil zo duidelijk hoort. Ik durf dat serieus te betwijfelen. Zo'n line6 kan je prima natuurlijk laten klinken.
Klopt! Heb net zelf een line6 en door goed af te stellen kun je veel geluiden bereiken. Misschien dat het wel een beetje onnatuurlijk klinkt, maar ik heb verder niet veel vergelijkingsmateriaal haha het blijft (denk ik) een goede prijs-kwaliteit verhouding met die line6 amps.quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op de goedkopere versie zit een best goede Equalizer. Op de 4 Amp Models na kun je nog ontzettend veel geluidsmodellen maken.
Dan kan je beter je zus wegjagen jaquote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
16 en nog middelbaar scholier. Lijkt me een weinig goed plan
Da;s ronduit groot voor een studentenkamer!quote:
Zoveel ruimte hebben mijn gitaren ook ongeveer.quote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, lekker studeren en met al je gitaren op 12m2, da's fijn...
Die van mij moeten hun kamer delen met mijn pc.quote:
Mijn gitaar moet de kamer delen met de deurklink!quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die van mij moeten hun kamer delen met mijn pc.
Ze zitten braaf in de koffer. En als de kat iets sloopt, dan mag ie ook in een koffer, 7 voet onder de grond...quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik houd mijn katten angstvallig bij mijn gitaren vandaan.
En een groot balkon waar de hele dag de zon op staatquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da;s ronduit groot voor een studentenkamer!
Zozo, in Delft?quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En een groot balkon waar de hele dag de zon op staat
Ik houd mijn gitaren angstvallig bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik houd mijn katten angstvallig bij mijn gitaren vandaan.
Bewaar jij je katten in de koffer? :pquote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze zitten braaf in de koffer. En als de kat iets sloopt, dan mag ie ook in een koffer, 7 voet onder de grond...
Daar gaan ze uit zichzelf binnen een minuut in zitten wanneer je een open koffer op de grond legt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bewaar jij je katten in de koffer? :p
Genoegquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En retesnel internet via de Universiteit
Ik houd mezelf angstvalling bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik houd mijn gitaren angstvallig bij katten vandaan.
Ik houd Witchfynder angstvalling bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik houd mezelf angstvalling bij katten vandaan.
Waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Lespaulspelert het volgende:
Waarom humbuckers in een telecaster?
Is dat niet hetzelfde als een hummer helemaal leeghalen, zo licht mogelijk maken en een heel zuinige motor erin zetten?quote:
Ik zou het eerder vergelijken als een dikke motor inbouwen in een gare wijvenautoquote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een hummer helemaal leeghalen, zo licht mogelijk maken en een heel zuinige motor erin zetten?
Nee, wan daar zie ik het nut totaal niet van in.quote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een hummer helemaal leeghalen, zo licht mogelijk maken en een heel zuinige motor erin zetten?
Ja, je snapt wat ik bedoel. Toch?quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken als een dikke motor inbouwen in een gare wijvenauto
Je hebt een zuinige hummer.quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, wan daar zie ik het nut totaal niet van in.
En wat is het nut daarvan? Je koopt een hummer niet vanwege zijn zuinigheid.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken als een dikke motor inbouwen in een gare wijvenauto
Bijna.quote:Op zondag 18 april 2010 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan? Je koopt een hummer telecaster niet vanwege zijn zuinigheid .... .
Ik heb zo het idee dat je er echt helemaal niets van snapt.quote:
Nice.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sony VX1000.
Oudje, maar wel erg leuk. Inc. tele converter, wide angle converter & externe shotgun mic.
Ik heb teveel hobby's.
je heb er niet veel maar deze fender is toch echt wel een pareltjequote:
Nou, misschien weet ik er niet veel van, maar mensen irl hebben mij geleerd dat bepaalde gitaren bepaalde eigenschappen en karakters hebben, vaag je dat dan niet een beetje weg met andere onderdelen?quote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je er echt helemaal niets van snapt.
Misschien helpt het wanneer je je eerst eens wat gaat inlezen voordat je hier nog meer onzin neerkalkt.
So fucking jealous...quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sony VX1000.
Oudje, maar wel erg leuk. Inc. tele converter, wide angle converter & externe shotgun mic.
Ik heb teveel hobby's.
Je koopt een gitaar toch omdat je een gitaar wil met de eigenschappen die JIJ wil, niet om de eigenschappen die er in de fabriek in gedonderd zijn ?quote:Op zondag 18 april 2010 23:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nou, misschien weet ik er niet veel van, maar mensen irl hebben mij geleerd dat bepaalde gitaren bepaalde eigenschappen en karakters hebben, vaag je dat dan niet een beetje weg met andere onderdelen?
Genoeg.quote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
So fucking jealous...
Heb je er voor betaald?
anders had ik al tig gitaren gehad, ipv die twee schatjes die ik nooit meer uit handen geef...quote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je koopt een gitaar toch omdat je een gitaar wil met de eigenschappen die JIJ wil, niet om de eigenschappen die er in de fabriek in gedonderd zijn ?
ja maar jij speelt basquote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
HB's in een Tele zou verboden moeten worden. Wat een verspilling van HB's!.
Na bijna een jaar kan ik nog steeds nergens een linkshandige HH of HSH of HSS Strat slagplaat vinden voor onder de 80 euro (!). Ik denk erover om maar een SSS er op te schroeven en er Lil Killers in te doen...
Gaaf hoorquote:
Of gewoon normale gitaren kopenquote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
HB's in een Tele zou verboden moeten worden. Wat een verspilling van HB's!.
Na bijna een jaar kan ik nog steeds nergens een linkshandige HH of HSH of HSS Strat slagplaat vinden voor onder de 80 euro (!). Ik denk erover om maar een SSS er op te schroeven en er Lil Killers in te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |