Zoveel ruimte hebben mijn gitaren ook ongeveer.quote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, lekker studeren en met al je gitaren op 12m2, da's fijn...
Die van mij moeten hun kamer delen met mijn pc.quote:
Mijn gitaar moet de kamer delen met de deurklink!quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die van mij moeten hun kamer delen met mijn pc.
Ze zitten braaf in de koffer. En als de kat iets sloopt, dan mag ie ook in een koffer, 7 voet onder de grond...quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik houd mijn katten angstvallig bij mijn gitaren vandaan.
En een groot balkon waar de hele dag de zon op staatquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da;s ronduit groot voor een studentenkamer!
Zozo, in Delft?quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En een groot balkon waar de hele dag de zon op staat
Ik houd mijn gitaren angstvallig bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik houd mijn katten angstvallig bij mijn gitaren vandaan.
Bewaar jij je katten in de koffer? :pquote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze zitten braaf in de koffer. En als de kat iets sloopt, dan mag ie ook in een koffer, 7 voet onder de grond...
Daar gaan ze uit zichzelf binnen een minuut in zitten wanneer je een open koffer op de grond legt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bewaar jij je katten in de koffer? :p
Genoegquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En retesnel internet via de Universiteit
Ik houd mezelf angstvalling bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik houd mijn gitaren angstvallig bij katten vandaan.
Ik houd Witchfynder angstvalling bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik houd mezelf angstvalling bij katten vandaan.
Waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Lespaulspelert het volgende:
Waarom humbuckers in een telecaster?
Is dat niet hetzelfde als een hummer helemaal leeghalen, zo licht mogelijk maken en een heel zuinige motor erin zetten?quote:
Ik zou het eerder vergelijken als een dikke motor inbouwen in een gare wijvenautoquote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een hummer helemaal leeghalen, zo licht mogelijk maken en een heel zuinige motor erin zetten?
Nee, wan daar zie ik het nut totaal niet van in.quote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een hummer helemaal leeghalen, zo licht mogelijk maken en een heel zuinige motor erin zetten?
Ja, je snapt wat ik bedoel. Toch?quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken als een dikke motor inbouwen in een gare wijvenauto
Je hebt een zuinige hummer.quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, wan daar zie ik het nut totaal niet van in.
En wat is het nut daarvan? Je koopt een hummer niet vanwege zijn zuinigheid.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken als een dikke motor inbouwen in een gare wijvenauto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |