Ja, die was van ASH, ik gebruik nu een paar onderdelen ervanquote:Op zondag 18 april 2010 19:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hahaha die gele gitaar!
Stond die niet een poos geleden te koop ofzo?
Hoe speelt die Epiphone versterker?quote:Op zondag 18 april 2010 19:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, die was van ASH, ik gebruik nu een paar onderdelen ervan![]()
Was best grappig dingetje hoor!
Erg oncomfortabel, de frets zijn van erg slechte kwaliteit en geen lange sustainquote:Op zondag 18 april 2010 19:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hoe speelt die Epiphone versterker?
Ik zou nog steeds wel een keer een blinde test willen doen met een aantal verschillende gitaristen (ook wat van die buizenpuristen) om te zien of je het verschil zo duidelijk hoort. Ik durf dat serieus te betwijfelen. Zo'n line6 kan je prima natuurlijk laten klinken.quote:Op zondag 18 april 2010 12:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Maar wat is een goede amp? Volgens mij is het zo dat die line 6 allemaal wat onnatuurlijk klinkt, het is tenslotte digitaal.
Klopt. Zelfs op de goedkopere versie zit een best goede Equalizer. Op de 4 Amp Models na kun je nog ontzettend veel geluidsmodellen maken.quote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds wel een keer een blinde test willen doen met een aantal verschillende gitaristen (ook wat van die buizenpuristen) om te zien of je het verschil zo duidelijk hoort. Ik durf dat serieus te betwijfelen. Zo'n line6 kan je prima natuurlijk laten klinken.
Klopt! Heb net zelf een line6 en door goed af te stellen kun je veel geluiden bereiken. Misschien dat het wel een beetje onnatuurlijk klinkt, maar ik heb verder niet veel vergelijkingsmateriaal haha het blijft (denk ik) een goede prijs-kwaliteit verhouding met die line6 amps.quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op de goedkopere versie zit een best goede Equalizer. Op de 4 Amp Models na kun je nog ontzettend veel geluidsmodellen maken.
Dan kan je beter je zus wegjagen jaquote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
16 en nog middelbaar scholier. Lijkt me een weinig goed plan
Da;s ronduit groot voor een studentenkamer!quote:
Zoveel ruimte hebben mijn gitaren ook ongeveer.quote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, lekker studeren en met al je gitaren op 12m2, da's fijn...
Die van mij moeten hun kamer delen met mijn pc.quote:
Mijn gitaar moet de kamer delen met de deurklink!quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die van mij moeten hun kamer delen met mijn pc.
Ze zitten braaf in de koffer. En als de kat iets sloopt, dan mag ie ook in een koffer, 7 voet onder de grond...quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik houd mijn katten angstvallig bij mijn gitaren vandaan.
En een groot balkon waar de hele dag de zon op staatquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da;s ronduit groot voor een studentenkamer!
Zozo, in Delft?quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En een groot balkon waar de hele dag de zon op staat
Ik houd mijn gitaren angstvallig bij katten vandaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik houd mijn katten angstvallig bij mijn gitaren vandaan.
Bewaar jij je katten in de koffer? :pquote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze zitten braaf in de koffer. En als de kat iets sloopt, dan mag ie ook in een koffer, 7 voet onder de grond...
Daar gaan ze uit zichzelf binnen een minuut in zitten wanneer je een open koffer op de grond legt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bewaar jij je katten in de koffer? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |