Nogmaals: die mensen gaan dat echt niet aannemen, laat staan leren van jou. Dat idee moet je echt laten varen, anders gaat dat voor een hoop teleurstelling zorgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef Ofanders het volgende:
Wat dan mond houden en niks doen? Geen oplossing zulke mensen moeten gewoon leren wat ze wel en niet moeten doen.
Wat is er opgeblazen dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nah, hij reageert hè. Dat de toon grote invloed heeft op de uitkomst ben ik wel volstrekt met je eens maar TS heeft het verhaal natuurlijk wel een beetje opgeblazen
Had je bij mijn M5 moeten doen, ik had je die rommel op laten eten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen door achter de tokkies aan te lopen met hun rotzooi en op het moment dat ze hun auto openen de tering bende bij hun de auto in te mieteren.
Bij het e3 strand liepen we ook een keer terug naar onze auto, langs de wegrijdt file, flikkert een paar auto's voor ons een tokkie zijn rotzooi zo uit zijn voorraam, ik loop langs pak de rotzooi en gooi het door zijn achterraam zijn achterbank op, hij zat flink te vloeken, maar stapte toch niet uit zijn auto.
alles na het gedeelte waar je begon dat je een opmerking maakte over hun asociale gedrag.quote:
Wat ben jij een achterlijke tokkie zegquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.
hadden ze bij me amg moeten doen,quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Had je bij mijn M5 moeten doen, ik had je die rommel op laten eten.
Ben ik het niet mee eens. Als ze *consequent* raar worden aangekeken door een ieder in de omgeving als zoiets doen leren ze het vanzelf af. Mensen nu eenmaal zijn kuddedieren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: die mensen gaan dat echt niet aannemen, laat staan leren van jou. Dat idee moet je echt laten varen, anders gaat dat voor een hoop teleurstelling zorgen.
Het is asociaal en kut dat ze die zooi zo achterlaten, maar je schouders ophalen en gewoon die zooi opruimen. Proberen het erin te krijgen dat ze het zelf doen is zo verspilde moeite.
Niet leuk, wel reëel.
ja want iemand wil iets leren van iemand die 2 jaar bij de mac werkt en er trots op is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Wat dan mond houden en niks doen? Geen oplossing zulke mensen moeten gewoon leren wat ze wel en niet moeten doen.
Dat kun jij nu wel vinden dat dat hoort. Maar waar staat dat je dat veplicht bent? Net zo achterlijk als bij een Duitse McD waar ze even van je verwachten dat je je afval ook nog eens in verschillende bakken deponeert. Rot op zeg. McD heeft de keuze: of die vakkenvullers ruimen hetzelf op, of ze verhogen de prijzen en ik kom er niet meer...... Maar zoals het hoort bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Ik was net in de buurt tafels aan het schoonmaken toen ze opeens met z'n allen wegliepen zonder hun tafel af te ruimen. (En die mensen leken wel beesten zoveel er naast de tafel lag en hoe de tafel eruit zag)
Ik heb de mensen met een glimlach verzocht hun tafel netjes af te ruimen zoals het hoort.
Dat jij nou geen principes hebt kan ik ook niet helpen. Ik weiger gewoon om m'n eigen rommel op te ruimen in een eetzaak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Wat ben jij een achterlijke tokkie zeg, geen opvoeding gehad zeker
hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kun jij nu wel vinden dat dat hoort. Maar waar staat dat je dat veplicht bent? Net zo achterlijk als bij een Duitse McD waar ze even van je verwachten dat je je afval ook nog eens in verschillende bakken deponeert. Rot op zeg. McD heeft de keuze: of die vakkenvullers ruimen hetzelf op, of ze verhogen de prijzen en ik kom er niet meer...... Maar zoals het hoort bepaal ik zelf wel.
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Nergens staat dat je het zelf op moet ruimen.
Als dat zou moeten kwam ik er nooit meer.
Ben niet bepleurd.
Groetjes uit Rotterdam.
Dure principes voor iemand die naar de mac gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij nou geen principes hebt kan ik ook niet helpen. Ik weiger gewoon om m'n eigen rommel op te ruimen in een eetzaak.
Nee, deze mensen reageerde echt ongelofelijk agressief tegen me. Het is overigens niet de eerste keer dat er agressie is naar het personeel die het restaurant onderhouden. Sommige mensen worden agressief om de kleinste dingen, terwijl wij ook ons werk zo goed mogelijk proberen te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alles na het gedeelte waar je begon dat je een opmerking maakte over hun asociale gedrag.
Ik hoop het voor jou ook van harte eigenlijk
kijk eens of het verboden is hard te smakken, met voedsel te gooien, hard te boeren, hard te schreeuwen, met je mes en vork op tafel rammen als je moet wachten, bediening helpen dmv het aangooien van lege glazen en borden etc etc. in een restaurant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Nergens staat dat je het zelf op moet ruimen.
Als dat zou moeten kwam ik er nooit meer.
Ben niet bepleurd.
Groetjes uit Rotterdam.
Wat denk je dat ik daar m'n vreten haal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dure principes voor iemand die naar de mac gaat.
Als je principes zou hebben moet je er niet gaan eten, je weet dat het self-service is. Volk zoals jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij nou geen principes hebt kan ik ook niet helpen. Ik weiger gewoon om m'n eigen rommel op te ruimen in een eetzaak.
Blijkbaar betaal je daar niet voor als er in het hele restaurant staat dat je je troep zelf moet opruimen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch voor? Ik laat mn zooi altijd staan daar
als je een m5 heb hoop ik voor je dat je wel wat meer geld heb voor je voer dan de maccyquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik daar m'n vreten haal?
Bij de mac werken mensen die gewoon opleiding doen en 's avonds na school wat bij verdienen. En trots nee, maar schamen ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
ja want iemand wil iets leren van iemand die 2 jaar bij de mac werkt en er trots op is.
Ik eet nooit bij de Mc Donalds.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |