Wie ben jij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe stage dus dan kan ik hier met goed fatsoen weer komen posten nu
Oja. Ff doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:04 schreef MvdZ het volgende:
Bootje, je faalt in je LAPO
BEFEHL IST BEFEHL!
Die website is trippin' lijkt het wel..quote:
Host het ergens anders dan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die website is trippin' lijkt het wel..
auwquote:
Ik ben al sinds 8.40 hier op school. Nu heb ik kunstvakken en we kijken de proefwerk na via de computer. 99% gaat iets anders doen though.quote:
Zie de PI van dat schipquote:
Suggestie?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 8.40 hier op school. Nu heb ik kunstvakken en we kijken de het proefwerk na via de computer. 99% gaat iets anders doen though.
Ik heb wel een hoger punt gekregen en nu heb ik nét voldoende.
Ja, want dat is de enige reden waardoor je een onvoldoende kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed werk dat je nu wél een voldoende hebt. Volgende keer beter leren
het proefwerk schatquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, want dat is de enige reden waardoor je een onvoldoende kan krijgen.
Als die vent nou een proefwerk gaf wat wél in het boek stond...
En zijn bek hield bij de hele proefwerk...
Blijkbaar nietquote:
Integendeel. Bij Nederlands heb ik nooit onvoldoendes.quote:
hai!quote:
ik maak ook maar een grapje natuurlijkquote:
PI's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak ook maar een grapje natuurlijk![]()
Hoe beoordelen ze dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Integendeel. Bij Nederlands heb ik nooit onvoldoendes.
he bah nee daar doe ik niet aanquote:
Nog 5.42 uur voor vandaag en morgen ook nog een uur of 7.. Morgenavond oppassen op mn nichtjesquote:
ik doe dat niet iigquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe beoordelen ze dan?
Een tijdje geleden had ik ergens gelezen dat ze op het voortgezet onderwijs (VMBO/Havo etc) buitenlandse leerlingen minder streng nakeken ten opzichte van Nederlandse leerlingen...
quote:
quote:
L.no!quote:
De onzin wat jij corrigeert zijn meestal lidwoorden. Het geslacht van de woord krijg ik nooit in mijn kop.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe beoordelen ze dan?
Een tijdje geleden had ik ergens gelezen dat ze op het voortgezet onderwijs (VMBO/Havo etc) buitenlandse leerlingen minder streng nakeken ten opzichte van Nederlandse leerlingen...
Blijft belachelijk natuurlijk.. Dat is gewoon (positieve) discriminatie..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef L.no het volgende:
[..]
De onzin wat jij corrigeert zijn meestal lidwoorden. Het geslacht van de woord krijg ik nooit in mijn kop.
Mijn zinsconstructie is ook vaak fucked up, maar dat ligt aan een persoonlijke reden.
De reden dat ik geen onvoldoendes krijg is dat ze het gewoon niet opgeven. Alleen bij de basisschool ofzo.
En dat wat jij bedoelt geldt alleen voor examens volgens mij
Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijft belachelijk natuurlijk.. Dat is gewoon (positieve) discriminatie..
Als er iets verachtelijker is dan discriminatie, is dat het wel..
Ik zou je voor geen meter het geslacht van woorden kunnen vertellen eerlijk gezegd. Duits vind ik dan ook een verschrikkelijke taal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef L.no het volgende:
[..]
De onzin wat jij corrigeert zijn meestal lidwoorden. Het geslacht van de woord krijg ik nooit in mijn kop.
Mijn zinsconstructie is ook vaak fucked up, maar dat ligt aan een persoonlijke reden.
De reden dat ik geen onvoldoendes krijg is dat ze het gewoon niet opgeven. Alleen bij de basisschool ofzo.
En dat wat jij bedoelt geldt alleen voor examens volgens mij
Staat het busje er nog? Misschien moeten ze zichzelf ff moed inpratenquote:
het = onzijdigquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou je voor geen meter het geslacht van woorden kunnen vertellen eerlijk gezegd. Duits vind ik dan ook een verschrikkelijke taal.
Sowieso geslachtes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou je voor geen meter het geslacht van woorden kunnen vertellen eerlijk gezegd. Duits vind ik dan ook een verschrikkelijke taal.
Geslachtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Sowieso geslachtes.Bij Frans heb ik dat probleem ook.
Engels.
In mijn Nederlands boek staat heel uitgebreid van dit onderwerp. Ik denk dat het wat anders is dan wat jij zegt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het = onzijdig
de = mannelijk
een = vrouwelijk
De eerste weet ik zeker, de andere 2 zijn gokje..
Een appel, de appelquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het = onzijdig
de = mannelijk
een = vrouwelijk
De eerste weet ik zeker, de andere 2 zijn gokje..
Maar het komt toch omdat in het Papiamento alles hetzelfde lidwoord krijgt? Net zoals in het engels alles THE krijgt.quote:
Bij Frans vind ik het iets minder moeilijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Sowieso geslachtes.Bij Frans heb ik dat probleem ook.
Engels.
volgens mij gebeurt het ook echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijft belachelijk natuurlijk.. Dat is gewoon (positieve) discriminatie..
Als er iets verachtelijker is dan discriminatie, is dat het wel..
Als jij het beter weet, hoor ik het graag. Kan het niet zo 123 ff vinden..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een appel, de appel
Een kind, het kind![]()
Maareh, dat is het kutte aan Nederlands, je kunt niet aan een woord zien of het mannelijk of vrouwelijk is
Weetje, ik zou het niet weten. Volgens mij klopt dat ook ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Maar het komt toch omdat in het Papiamento alles hetzelfde lidwoord krijgt? Net zoals in het engels alles THE krijgt.
Mja, veel uitzonderingen. Belachelijk veel dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij Frans vind ik het iets minder moeilijk+e = vrouwelijk. La = vrouwelijk. Niet altijd natuurlijk, maar vaak wel
Heb er wel een paar stukken over gelezen hoor.. Was toen ook beetje ophef over.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gebeurt het ook echt niet hoor
iig niet de manier waarop jij zei
Weet je zeker dat je wilt beginnen met de discussie hierover met Bateau?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gebeurt het ook echt niet hoor
iig niet de manier waarop jij zei
er zijn altijd overal wel stukken over te vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb er wel een paar stukken over gelezen hoor.. Was toen ook beetje ophef over.
er is geen discussie want het is niet waarquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wilt beginnen met de discussie hierover met Bateau?
Dat heb ik begrepen van vrienden van m'n vader enzo. Ook met hij en zij zijn er soms problemen. Maar Nederlands is ook samen met Chinees de moeilijkste taal om te leren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Weetje, ik zou het niet weten. Volgens mij klopt dat ook ja.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij Frans vind ik het iets minder moeilijk+e = vrouwelijk. La = vrouwelijk. Niet altijd natuurlijk, maar vaak wel
En er staat ookquote:Onzijdige woorden krijgen het lidwoord 'het'.
Mannelijke en vrouwelijke woorden beiden het lidwoord 'de'.
Dus het is vaagquote:De criteria waarmee onze taal zijn/haar geslachtelijke voorkeur kenbaar heeft gemaakt, zijn vaak ondoorgrondelijk. Daarom is vaak een woordenboek nodig om het geslacht vast te stellen.
Had ik toch 2 van de 3 goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Uit het boek 'Schrijfwijzer':
[..]
En er staat ook
[..]
Dus het is vaag
Als jij nou eens opgelet had tijdens de les...quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als iemand me dat nou jaren terug verteld had! dan had ik misschien ooit een voldoende kunnen halen voor frans
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef jna het volgende:
gemixte ras is aantrekkelijker en succesvoller![]()
heb ik gedaan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Als jij nou eens opgelet had tijdens de les...
Wie weet bak ik er wel eentjequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef jna het volgende:
gemixte ras is aantrekkelijker en succesvoller![]()
Smeerkees. In dat geval zit jouw kind gebakken.quote:
De juf was heet. Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik gedaan!
want de juf was heet!
En overspannen aan het eind van het jaar, dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik gedaan!
want de juf was heet!
En overspannen aan het eind van het jaar, dat dan weer wel
Whutquote:geslacht: Vrouw
How come?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Smeerkees. In dat geval zit jouw kind gebakken.
[..]
De juf was heet. Pics or it didn't happen!
Vrouwen kijken ook wel naar vrouwenquote:
Alle vrouwen zijn biquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook wel naar vrouwenEn sommige vrouwen vallen op vrouwen. 't Is echt. Geen idee of dat voor rhubarbje geldt. Of dat die stiekem een man is, 't blijft internet hea
Elke uitvinding is er eentjequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef jna het volgende:
/care. Genoeg bi vrouwen in de sc hier. Alsof je iets nieuws ziet bootje.
misschien is ie net als een goudvis?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef jna het volgende:
/care. Genoeg bi vrouwen in de sc hier. Alsof je iets nieuws ziet bootje.
Ik nietquote:
Je zei het zelf al. Je zou er zelf 1 kunnen bakken atm.. In dat geval zit de kleine gebakken omdat ie een mixed kid is!quote:
jawel alleen je weet het nog nietquote:
Helemaal als ze een ronde kom hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is ie net als een goudvis?
die schijnen ook elke keer weer verbaasd opnieuw te beginnen aan het volgende rondje![]()
Bijna. Een triootje staat nog steeds op het programquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel alleen je weet het nog niet
en lesbiennes bestaan ook niet, die hebben gewoon bootje nog niet ontmoet
zoiets toch bootje?
dat heb ik nou eerder andersomquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:Van mannen ga ik soms
bij vrouwen is het eerder
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bijna. Een triootje staat nog steeds op het program
De hamvraag is dan natuurlijk; Ben je bi of hetero?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik nou eerder andersom
(ik val ook wel op mannen hoor)
vrouwen zijn sneller echt mooi vind ik
mannen zijn meestal gewoon leuk
En juist die kerels die proberen er echt leuk uit te zien vind ik echt afstotelijk eigenlijk
a devils threeway of the tricycle?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bijna. Een triootje staat nog steeds op het program
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
biquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De hamvraag is dan natuurlijk; Ben je bi of hetero?
Verwachte bootjes reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Lijkt me het meest verwarrende wat je kunt zijn, bij de drie ehm... keuzesquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verwachte bootjes reactieik durfde het idd al bijna niet te typen omdat ik ook zulke onzin verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jaHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
a devils threeway of the tricycle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barnacle out!
Ja gaat heel goedquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is ie net als een goudvis?
die schijnen ook elke keer weer verbaasd opnieuw te beginnen aan het volgende rondje![]()
NICE!!!quote:
Misschien moet je een oproep plaatsen in het date zoekertjes topic in kpdquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
NICE!!!![]()
Ach, mocht je je een keertje vervelen, let me know.. (Als je al een vriendin ervoor gevonden hebt)
Grof geschapen Westlander zoekt 2e vriendin voor een nachtjequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien moet je een oproep plaatsen in het date zoekertjes topic in kpd
maar jou kennende heb je dat waarschijnlijk al maanden geleden gedaan
Told ya!!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Grof geschapen Westlander zoekt 2e vriendin voor een nachtje
Ja, mensen onderschatten het, maar Nederlands is echt moeilijk voor mensen die het gaan leren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heb ik begrepen van vrienden van m'n vader enzo. Ook met hij en zij zijn er soms problemen. Maar Nederlands is ook samen met Chinees de moeilijkste taal om te leren.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef jna het volgende:
[..]
Helemaal als ze een ronde kom hebben.
L.no, dierenbeul!
Hier schijnt anders het zonnetje.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef MvdZ het volgende:
[..]True story...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barnacle out!
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Dan moet ik bij jou gaan gymen.quote:
Eigenlijk moet de Chica bonita daar over oordelen.. Maar goed. L.no kan het ookquote:
Hoiquote:
sorry ik had even bezoek dus het duurde wat langerquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me het meest verwarrende wat je kunt zijn, bij de drie ehm... keuzesOpties
Mogelijkheden
Hoe noem je zoiets
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik had even bezoek dus het duurde wat langer
dat vind ik helemaal niet
iemand is leuk of niet daar komt het eigenlijk op neer
en daar komt het ook op neer als je hetero bent
en bootje, waarom zou ik een leuk meisje delen met jou?
als ik al van plan ben om te delen doe ik dat uiteraard met mijn eigen vriendje
Duidelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik had even bezoek dus het duurde wat langer
dat vind ik helemaal niet
iemand is leuk of niet daar komt het eigenlijk op neer
en daar komt het ook op neer als je hetero bent
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
het klinkt ook vast heel ingewikkeld
maar ik moet gaan! want ik heb een soort intervieuw voor stage ding
Er is eerder op deze pagina nog wat aan je gevraagdquote:
Anders geef je gewoon de vraag. Scheelt moeite.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er is eerder op deze pagina nog wat aan je gevraagd
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Anders geef je gewoon de vraag. Scheelt moeite.
Of bootje grof geschapen is wil ie graag wetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de Chica bonita daar over oordelen.. Maar goed. L.no kan het ook
Ze is nu nog aan het herstellen (fysio)quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Of bootje grof geschapen is wil ie graag weten![]()
Eerlijk antwoord graag
Ik wil zoiets liever niet wetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk antwoord graag
Misschien komt dat wel door Deanquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is nu nog aan het herstellen (fysio)
Laat Bootje lekker dromen van zijn grootsheidquote:
Het feit dat ie nog bevestiging nodig heeft zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laat Bootje lekker dromen van zijn grootsheid
Ik héb mn bevestiging al.. Alleen zei ik dat L.no me kan bevestigen..quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Het feit dat ie nog bevestiging nodig heeft zegt genoeg toch?
Hij kan altijd groter..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Waarom wil je datIs je epeen nog niet groot genoeg?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef jna het volgende:
Geef anders de link naar je foto in kpd, kan iedereen voor zichzelf beoordelen
En vanochtend wilde je niets anders..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:20 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit niet echt te wachten om de grootte van Bootjes genotsstaaf te beoordelen.
De halve SC heeft m al gezien toch.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk antwoord graag
ik ben net zo grillig als een vrouw...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En vanochtend wilde je niets anders..
Ik wil vooral bij de andere helft blijven horen!!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil vooral bij de andere helft blijven horen!!
Ze mogen er zelf moeite voor doen..quote:
Misschien issie ondertussen gegroeid..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze mogen er zelf moeite voor doen..
Tja, zou zomaar kunnen..quote:
Je hebt hem vergeleken..?quote:
Hier. Hoor het van een onafhankelijk persoon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef OcinSnetram het volgende:
Ik was op zich wel tevreden hoor Bootje..
Nou, onafhankelijk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier. Hoor het van een onafhankelijk persoon.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Knabbel en Babbel doen nu ook aan Twitter
De CD-hoesjes snijderquote:
Je mag ze er nu ook in doen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef Stevennn het volgende:
[..]
DVD*
En die functie ben ik ontgroeid
Ik ben nu thuis, maar niet zo langquote:
Gewoon aantrekken/kopen, kan jou het schelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:08 schreef L.no het volgende:
en terug.![]()
De jongenskleding van tegenwoordig is mega mooi en vet. Ik ben zelfs jaloers op mijn mannelijke klasgenoten. Net een dikke vest gekocht.![]()
Ben ik gek geworden?
klinkt gezelligquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, maar niet zo lang
Overwachte drukte/feestje
Nu even eten en dan even naar pa [jarig] en daarna wat bierdrinken bij een oud collega thuis.
Zet jouw garderobe maar op slot als ik langskom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken/kopen, kan jou het schelen
Dankjewelquote:
Het meeste staat je anders primaquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Zet jouw garderobe maar op slot als ik langskom.
Jepquote:
Mannenkleding is soms gewoon vet awesomequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:08 schreef L.no het volgende:
en terug.![]()
De jongenskleding van tegenwoordig is mega mooi en vet. Ik ben zelfs jaloers op mijn mannelijke klasgenoten. Net een dikke vest gekocht.![]()
Ben ik gek geworden?
En bier in het vooruitzicht. Lig nu al compleet verrot half te slapen op de bank... kan nog wat wordenquote:
quote:
Kijk, dit is m:quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mannenkleding is soms gewoon vet awesome
vaarwel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:38 schreef DjRex89 het volgende:
Jongens en meisjesIk ga jullie voor dit weekend verlaten
Heb een verjaardag in Rijen en ga er vanavond al naartoe, morgen feest en zondag weer terugDus ik wens jullie een prettig weekend en tot zondag
What what! Je matcht EN met je schoenen EN met de plant ENNNN met het schilderij!quote:
én het vloer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
What what! Je matcht EN met je schoenen EN met de plant ENNNN met het schilderij!
Hoezo modebewust.
Goedgekeurdquote:
Vetquote:
Ligt aan de foto denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Ligt het nou aan de foto of ben je klein
Ik mis de rode broek en het bijpassende rode tasje nog.quote:
1.73quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Ligt het nou aan de foto of ben je klein
Dan is het niet mooi meer (de rode broek). Je moet wel een beetje combo maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis de rode broek en het bijpassende rode tasje nog.
Denk het ook een beetjequote:
Da's niet zo klein als dat je lijkt tochquote:
Vandaar ook de PIquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan is het niet mooi meer (de rode broek). Je moet wel een beetje combo maken.
Ik ben evenlang/kort.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Da's niet zo klein als dat je lijkt toch
Ik ben er gek op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar ook de PI
Ik vind dat altijd zo overdreven als iemand (vrouwen) helemaal in dezelfde kleur lopen.
Gelukkig heb ik dan ook absoluut geen verstand van mode.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef jna het volgende:
[..]
Dat staat toch voor geen meter met een rode broek. Man
Ach, de mode van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan ook absoluut geen verstand van mode.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, de mode van tegenwoordig..
Het is normaal om zwart te dragen. Soms lijkt de school op een begrafenis.
Ik wil van die kleuren zoals die op de foto.Of het in de mode is of niet.
Ik wilde ook KLB.. Maar ik heb LDVquote:
Dat is Biogarde, die modje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:17 schreef jna het volgende:
[..]
Wat?
Dat is toch die chick die Dean lekker vindt?
dat modjequote:
KPD vond ik ook wel stoerquote:
Ah wat jammerquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:23 schreef L.no het volgende:
Ik heb die post van bootje in KPD gevonden..doet het plaatje het niet.!
Ik deed al die moeite om de mensen die nieuwsgierig zijn ook te laten zien.quote:
Was het zo bijzonder dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik deed al die moeite om de mensen die nieuwsgierig zijn ook te laten zien.
Nee, niet echt. Je vat het te hoog op denk ik.quote:
Ligt eraan hoeveel inch je scherm isquote:
I knowquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je vat het te hoog lang op denk ik.
Vuile editter!quote:
Deze welquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Walibi's zijn toch helemaal niet wit.
Daar kan hij ook niks aan doen! Leave Walibi alone!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
Deze walibi is albino..
Ik had eens een droom gehad over albino's. Ik dromde dat ik er een was.. en vreemd oranje haar had.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had eens een droom gehad over albino's. Ik dromde dat ik er een was.. en vreemd oranje haar had.
BBQ!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:35 schreef jna het volgende:
Dean! Als je opeens een heel grote witte kat ziet in je tuin die op z'n achterpoten staat is het waarschijnlijk een walibi! Geen takken gooien!
MOETEN WE NU WAT HARDER GAAN PRATEN VOOR JE?quote:
uhm nee hoor.. Lezen gaat nog primaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
MOETEN WE NU WAT HARDER GAAN PRATEN VOOR JE?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm nee hoor.. Lezen gaat nog prima
nou ja... als het morgen nog zo is?quote:
Dan zou ik aardig in paniek raken. Maar dat zou ik meteen al doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nou ja... als het morgen nog zo is?
Ff uit laten spuitenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dokterquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook zo'n alternatief type. Dus een goede matchquote:
Misschien is er een type voor jou als jij er bij bent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook zo'n alternatief type. Dus een goede match
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien is er een type voor jou als jij er bij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |