Wie ben jij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe stage dus dan kan ik hier met goed fatsoen weer komen posten nu
Oja. Ff doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:04 schreef MvdZ het volgende:
Bootje, je faalt in je LAPO
BEFEHL IST BEFEHL!
Die website is trippin' lijkt het wel..quote:
Host het ergens anders dan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die website is trippin' lijkt het wel..
auwquote:
Ik ben al sinds 8.40 hier op school. Nu heb ik kunstvakken en we kijken de proefwerk na via de computer. 99% gaat iets anders doen though.quote:
Zie de PI van dat schipquote:
Suggestie?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 8.40 hier op school. Nu heb ik kunstvakken en we kijken de het proefwerk na via de computer. 99% gaat iets anders doen though.
Ik heb wel een hoger punt gekregen en nu heb ik nét voldoende.
Ja, want dat is de enige reden waardoor je een onvoldoende kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed werk dat je nu wél een voldoende hebt. Volgende keer beter leren
het proefwerk schatquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, want dat is de enige reden waardoor je een onvoldoende kan krijgen.
Als die vent nou een proefwerk gaf wat wél in het boek stond...
En zijn bek hield bij de hele proefwerk...
Blijkbaar nietquote:
Integendeel. Bij Nederlands heb ik nooit onvoldoendes.quote:
hai!quote:
ik maak ook maar een grapje natuurlijkquote:
PI's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak ook maar een grapje natuurlijk![]()
Hoe beoordelen ze dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Integendeel. Bij Nederlands heb ik nooit onvoldoendes.
he bah nee daar doe ik niet aanquote:
Nog 5.42 uur voor vandaag en morgen ook nog een uur of 7.. Morgenavond oppassen op mn nichtjesquote:
ik doe dat niet iigquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe beoordelen ze dan?
Een tijdje geleden had ik ergens gelezen dat ze op het voortgezet onderwijs (VMBO/Havo etc) buitenlandse leerlingen minder streng nakeken ten opzichte van Nederlandse leerlingen...
quote:
quote:
L.no!quote:
De onzin wat jij corrigeert zijn meestal lidwoorden. Het geslacht van de woord krijg ik nooit in mijn kop.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe beoordelen ze dan?
Een tijdje geleden had ik ergens gelezen dat ze op het voortgezet onderwijs (VMBO/Havo etc) buitenlandse leerlingen minder streng nakeken ten opzichte van Nederlandse leerlingen...
Blijft belachelijk natuurlijk.. Dat is gewoon (positieve) discriminatie..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef L.no het volgende:
[..]
De onzin wat jij corrigeert zijn meestal lidwoorden. Het geslacht van de woord krijg ik nooit in mijn kop.
Mijn zinsconstructie is ook vaak fucked up, maar dat ligt aan een persoonlijke reden.
De reden dat ik geen onvoldoendes krijg is dat ze het gewoon niet opgeven. Alleen bij de basisschool ofzo.
En dat wat jij bedoelt geldt alleen voor examens volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |