of gecombineerd en dus Eric en Michiel als duoquote:
Alles en iedereen vindt zichzelf en álle anderen daar toch enórm leuk? Echt een incestfeestje. "Kom geef mij die award, dan geef ik je er dadelijk eentje terug." En allemaal crap waar je het héle jaar mee KAPOT gegooid wordt. Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'. Ze kennen er gewoon niet meer. En laten we het 'hypen' van tevoren vooral niet vergeten. Blijkbaar weten ze zelf al dat 't een kansloze avond wordtquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Echt wat een belachelijk slechte presentatieduo... het ergste is dat ze zichzelf zo leuk vinden
Tuitert
dan wordt het weer zo'n ALTO-feestjequote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het had beter door de vpro uitgezonden kunnen worden met Eric als presentator
zo dat moest er blijkbaar ff uitquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles en iedereen vindt zichzelf en álle anderen daar toch enórm leuk? Echt een incestfeestje. "Kom geef mij die award, dan geef ik je er dadelijk eentje terug." En allemaal crap waar je het héle jaar mee KAPOT gegooid wordt. Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'. Ze kennen er gewoon niet meer. En laten we het 'hypen' van tevoren vooral niet vergeten. Blijkbaar weten ze zelf al dat 't een kansloze avond wordt.
Het is iets wat niet van onze belastingcenten hoort te worden georganiseerd. Als ze zo graag een biertje met elkaar willen drinken, leggen ze maar lekker wat bij elkaar en huren ze een zaaltje af. Zonder camera's. Zonder belachelijke vertoning.
Je kunt ook gewoon zappen naar een andere zender hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles en iedereen vindt zichzelf en álle anderen daar toch enórm leuk? Echt een incestfeestje. "Kom geef mij die award, dan geef ik je er dadelijk eentje terug." En allemaal crap waar je het héle jaar mee KAPOT gegooid wordt. Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'. Ze kennen er gewoon niet meer. En laten we het 'hypen' van tevoren vooral niet vergeten. Blijkbaar weten ze zelf al dat 't een kansloze avond wordt.
Het is iets wat niet van onze belastingcenten hoort te worden georganiseerd. Als ze zo graag een biertje met elkaar willen drinken, leggen ze maar lekker wat bij elkaar en huren ze een zaaltje af. Zonder camera's. Zonder belachelijke vertoning.
Ik kijk of luister het niet eens. Datgene wat ik in m'n twittertimeline voorbij zie komen zegt al méér dan voldoende.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zappen naar een andere zender hoor.
Dus zeg maar iemand die alleen Giel en C&S luistert en de rest niet bewust luistert.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'.
Mét goeie musica..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
dan wordt het weer zo'n ALTO-feestje
Dat dus. Onderweg van en naar de middelbare school, zeg maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dus zeg maar iemand die alleen Giel en C&S luistert en de rest niet bewust luistert.
er zit een knop op je tvquote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zappen naar een andere zender hoor.
maar het ging even om de presentatie kwaliteitenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
dan wordt het weer zo'n ALTO-feestje
Denk aan je hart he.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk of luister het niet eens. Datgene wat ik in m'n twittertimeline voorbij zie komen zegt al méér dan voldoende.
Opposites als winnaar van alternatief was ook wel het grote 'wtf'-moment van de avond.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Alto feestjes zijn ook de bom en dan vooral met eric erbij. alleen jammer dat iets als de opposites wint bij alternatief. terwijl ze vanalles behalve alternatief zijn.
Goede informatiebron.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk of luister het niet eens. Datgene wat ik in m'n twittertimeline voorbij zie komen zegt al méér dan voldoende.
Het geeft aan hoe de kijker of luisteraar erover denkt. Of moet 3FM zelf een persbericht uitbrengen?quote:
Ik luister ook C&S en Giel hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dus zeg maar iemand die alleen Giel en C&S luistert en de rest niet bewust luistert.
Ga je nou niet verontschuldigen, pleaseeeeeequote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister ook C&S en Giel hoorMaar ik mag graag 3 voor 12 luisteren en arbeidsvitaminen
iets met bloemen buiten zetten..quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je nou niet verontschuldigen, pleaseeeeee
Ik heb nu al meer gezopen dan heel Di-rect samen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef Quoi het volgende:
Dit is echt ubersneu. Te bezopen om Di-Rect aan te prijzen.
Eigen Belangquote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
haha ze wilt dat Moke beste band wordt
Ben nooit echt een liefhebber geweest.quote:
Nee Willem van de Opposites... al is Waylon ookquote:
het lijkt hier wel het forum van VOLquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Willem van de Opposites... al is Waylon ook
Het is goede, degelijke rock... op zich kan ik er prima naar luisteren... maar gevalletje overkillquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier goed aan ?
Serieuze reacties graag.
Ja weet ik, dat maakt het alleen maar erger. Zoveel lekkere artiesten lopen daar rond, pakt ze die.quote:
Goeie parodie op de mod scene?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier goed aan ?
Serieuze reacties graag.
Maar Tim Knol is geen serious talent geweest dus dan wordt je eerst geboycot, en dan als het echt niet anders kan, dan draaien ze em wel. Maar optreden, dat is nog een brug te ver.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Derek010 het volgende:
Ah dit klinkt goed.
Ik mis trouwens Tim Knol.
VOL???quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Derek010 het volgende:
[..]
het lijkt hier wel het forum van VOL
vind ze ook best aardigquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is goede, degelijke rock... op zich kan ik er prima naar luisteren... maar gevalletje overkill
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
vind ze ook best goed
niet perse live maar beide albums zijn
VriendenOnLine.nlquote:
Schaal van Rigterquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
Wint Caro dit? Want ik meen te hebben gehoord net dat ze tegen Caro zeiden dat ze al twee 3fm awards had en volgens mij heeft ze tot nu toe alleen nog de Serious Talent award. Hebben ze zich voorbij geluld?
Ik had een Tomos met verhoogd stuur. En Buttons op mijn leren jasquote:
De andere award is de Schaal van Rigter.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
Wint Caro dit? Want ik meen te hebben gehoord net dat ze tegen Caro zeiden dat ze al twee 3fm awards had en volgens mij heeft ze tot nu toe alleen nog de Serious Talent award. Hebben ze zich voorbij geluld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |