Denk aan je hart he.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk of luister het niet eens. Datgene wat ik in m'n twittertimeline voorbij zie komen zegt al méér dan voldoende.
Opposites als winnaar van alternatief was ook wel het grote 'wtf'-moment van de avond.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Alto feestjes zijn ook de bom en dan vooral met eric erbij. alleen jammer dat iets als de opposites wint bij alternatief. terwijl ze vanalles behalve alternatief zijn.
Goede informatiebron.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk of luister het niet eens. Datgene wat ik in m'n twittertimeline voorbij zie komen zegt al méér dan voldoende.
Het geeft aan hoe de kijker of luisteraar erover denkt. Of moet 3FM zelf een persbericht uitbrengen?quote:
Ik luister ook C&S en Giel hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dus zeg maar iemand die alleen Giel en C&S luistert en de rest niet bewust luistert.
Ga je nou niet verontschuldigen, pleaseeeeeequote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister ook C&S en Giel hoorMaar ik mag graag 3 voor 12 luisteren en arbeidsvitaminen
iets met bloemen buiten zetten..quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je nou niet verontschuldigen, pleaseeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |