of gecombineerd en dus Eric en Michiel als duoquote:
Alles en iedereen vindt zichzelf en álle anderen daar toch enórm leuk? Echt een incestfeestje. "Kom geef mij die award, dan geef ik je er dadelijk eentje terug." En allemaal crap waar je het héle jaar mee KAPOT gegooid wordt. Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'. Ze kennen er gewoon niet meer. En laten we het 'hypen' van tevoren vooral niet vergeten. Blijkbaar weten ze zelf al dat 't een kansloze avond wordtquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Echt wat een belachelijk slechte presentatieduo... het ergste is dat ze zichzelf zo leuk vinden
Tuitert
dan wordt het weer zo'n ALTO-feestjequote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het had beter door de vpro uitgezonden kunnen worden met Eric als presentator
zo dat moest er blijkbaar ff uitquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles en iedereen vindt zichzelf en álle anderen daar toch enórm leuk? Echt een incestfeestje. "Kom geef mij die award, dan geef ik je er dadelijk eentje terug." En allemaal crap waar je het héle jaar mee KAPOT gegooid wordt. Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'. Ze kennen er gewoon niet meer. En laten we het 'hypen' van tevoren vooral niet vergeten. Blijkbaar weten ze zelf al dat 't een kansloze avond wordt.
Het is iets wat niet van onze belastingcenten hoort te worden georganiseerd. Als ze zo graag een biertje met elkaar willen drinken, leggen ze maar lekker wat bij elkaar en huren ze een zaaltje af. Zonder camera's. Zonder belachelijke vertoning.
Je kunt ook gewoon zappen naar een andere zender hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles en iedereen vindt zichzelf en álle anderen daar toch enórm leuk? Echt een incestfeestje. "Kom geef mij die award, dan geef ik je er dadelijk eentje terug." En allemaal crap waar je het héle jaar mee KAPOT gegooid wordt. Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'. Ze kennen er gewoon niet meer. En laten we het 'hypen' van tevoren vooral niet vergeten. Blijkbaar weten ze zelf al dat 't een kansloze avond wordt.
Het is iets wat niet van onze belastingcenten hoort te worden georganiseerd. Als ze zo graag een biertje met elkaar willen drinken, leggen ze maar lekker wat bij elkaar en huren ze een zaaltje af. Zonder camera's. Zonder belachelijke vertoning.
Ik kijk of luister het niet eens. Datgene wat ik in m'n twittertimeline voorbij zie komen zegt al méér dan voldoende.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zappen naar een andere zender hoor.
Dus zeg maar iemand die alleen Giel en C&S luistert en de rest niet bewust luistert.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:Het gemiddelde 3FM-breezahtje (ik zeg gemiddeld, dus niet elke stemmer) weet ook niet beter dan deze tien 'artiesten'.
Mét goeie musica..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
dan wordt het weer zo'n ALTO-feestje
Dat dus. Onderweg van en naar de middelbare school, zeg maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dus zeg maar iemand die alleen Giel en C&S luistert en de rest niet bewust luistert.
er zit een knop op je tvquote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zappen naar een andere zender hoor.
maar het ging even om de presentatie kwaliteitenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
dan wordt het weer zo'n ALTO-feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |