Ik heb nu al meer gezopen dan heel Di-rect samen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef Quoi het volgende:
Dit is echt ubersneu. Te bezopen om Di-Rect aan te prijzen.
Eigen Belangquote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
haha ze wilt dat Moke beste band wordt
Ben nooit echt een liefhebber geweest.quote:
Nee Willem van de Opposites... al is Waylon ookquote:
het lijkt hier wel het forum van VOLquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Willem van de Opposites... al is Waylon ook
Het is goede, degelijke rock... op zich kan ik er prima naar luisteren... maar gevalletje overkillquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier goed aan ?
Serieuze reacties graag.
Ja weet ik, dat maakt het alleen maar erger. Zoveel lekkere artiesten lopen daar rond, pakt ze die.quote:
Goeie parodie op de mod scene?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier goed aan ?
Serieuze reacties graag.
Maar Tim Knol is geen serious talent geweest dus dan wordt je eerst geboycot, en dan als het echt niet anders kan, dan draaien ze em wel. Maar optreden, dat is nog een brug te ver.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Derek010 het volgende:
Ah dit klinkt goed.
Ik mis trouwens Tim Knol.
VOL???quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Derek010 het volgende:
[..]
het lijkt hier wel het forum van VOL
vind ze ook best aardigquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is goede, degelijke rock... op zich kan ik er prima naar luisteren... maar gevalletje overkill
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
vind ze ook best goed
niet perse live maar beide albums zijn
VriendenOnLine.nlquote:
Schaal van Rigterquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
Wint Caro dit? Want ik meen te hebben gehoord net dat ze tegen Caro zeiden dat ze al twee 3fm awards had en volgens mij heeft ze tot nu toe alleen nog de Serious Talent award. Hebben ze zich voorbij geluld?
Ik had een Tomos met verhoogd stuur. En Buttons op mijn leren jasquote:
De andere award is de Schaal van Rigter.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
Wint Caro dit? Want ik meen te hebben gehoord net dat ze tegen Caro zeiden dat ze al twee 3fm awards had en volgens mij heeft ze tot nu toe alleen nog de Serious Talent award. Hebben ze zich voorbij geluld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |