Uiteraardquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
Genoeg meisjes/vrouwen die dat wel interesseert...
Dat hangt natuurlijk van het land/ de locatie af, maar in Nederlander zijn ze inderdaad schaarser.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze zijn schaarser dan de ongelovigen.
Maar kennelijk zijn dat niet de meisjes/vrouwen waar TS verliefd op wordt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
En daarom hebben vrouwen in zijn ogen geen begrip en mededogen. Dan ontgaat mij alleen nog het gedeelte waarom de hele wereld rekening moet houden met de verliefdheid van een vrouw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar kennelijk zijn dat niet de meisjes/vrouwen waar TS verliefd op wordt...
Dat is zijn probleem, niet dat de vrouwen waar hij op valt niet net zulke opvattingen hebben als hij, maar dat hij simpelweg op de verkeerde vrouwen valt.
Dat Jezus centraal staat in mijn leven, is nog geen reden voor die dames om dan maar meedogenloos en zonder begrip te zijn. Als ik van een vrouw zou weten, dat ze me meer dan leuk vind of ze wel of niet gelooft, op een liefdevolle en begripvolle manier ermee om te gaan. Maar er is nog iets anders, waarvan Cassandra wel weet wat ik bedoel, zij is iemand die voor zover ik weet je daar niet op afrekent, veel vrouwen denk ik wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar kennelijk zijn dat niet de meisjes/vrouwen waar TS verliefd op wordt...
Dat is zijn probleem, niet dat de vrouwen waar hij op valt niet net zulke opvattingen hebben als hij, maar dat hij simpelweg op de verkeerde vrouwen valt.
Ook in katholieke landen als Spanje en Italië lopen de dames echt niet zo met Jezus te dwepen hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Dolichologofobie het volgende:
Dat hangt natuurlijk van het land/ de locatie af, maar in Nederlander zijn ze inderdaad schaarser.
Tip: Ga naar de EO jongerendag. Daar komen veel vrouwen die jouw 'hobby' delen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef matthijs.. het volgende:
Dat Jezus centraal staat in mijn leven, is nog geen reden voor die dames om dan maar meedogenloos en zonder begrip te zijn. Als ik van een vrouw zou weten, dat ze me meer dan leuk vind of ze wel of niet gelooft, op een liefdevolle en begripvolle manier ermee om te gaan.
Dat beweer ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook in katholieke landen als Spanje en Italië lopen de dames echt niet zo met Jezus te dwepen hoor.
Wel impliciet, min of meer...quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
Neen, ook niet impliciet.quote:
Dan geloven ze in bovennatuurlijke zaken. Dat wil niet zeggen dat ze geen atheïst zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou ik me iets dieper in het boeddhisme verdiepen als ik jou was, want ze geloven ook in dingen als karma, wedergeboorte en de hemel en de hel. Atheïsten daarentegen geloven niet in dergelijke zaken.
Moderne atheïsten 'geloven' in ratio en logica, het begrip atheïsme slaat al lang niet meer op goden alleen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dan geloven ze in bovennatuurlijke zaken. Dat wil niet zeggen dat ze geen atheïst zijn.
'God' is niet hetzelfde als ' bovennatuurlijke zaken'
Maar dan zou ik ze eerder ' vrijdenkers' (of zo iets) dan ' atheïstisch' noemen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Moderne atheïsten 'geloven' in ratio en logica, het begrip atheïsme slaat al lang niet meer op goden alleen.
Zo leest het anders niet want Leandra zei:quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef Dolichologofobie het volgende:
Neen, ook niet impliciet.
Ik impliceer dat vrouwen daar een minimale interesse hebben en op zijn minst 'geloven'. Maar dat wil niet zeggen dat ze Hem 'overdreven bewonderen' en dat impliceer ik ook niet. Maar het is sowieso 'not-done' om over religie te praten in bijvoorbeeld Spanje - of in ieder geval wanneer je de persoon net kent.
Waarop jij reageert met:quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:21 schreef Leandra het volgende:
Dat is nou juist zijn probleem, hij heeft zijn doelgroep verkeerd gesteld.....
Waarna de rest van het verhaal volgt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
Dat is de letterlijke Griekse betekenis van het woord inderdaad. Maar wat het begrip precies inhoud, is in de loop der jaren nogal veranderd. En overigens, vrijdenkers zijn in de regel atheïstisch.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maar dan zou ik ze eerder ' vrijdenkers' (of zo iets) dan ' atheïstisch noemen.
A-theïsten beteken zoiets als geen god. 'A' is ' niet' en 'theo' is god, als ik het goed heb.
Ik heb ff niks te doen:quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:46 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heeft iemand een likje naar deel een van dit topic ?
Voila vrouwenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:46 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heeft iemand een likje naar deel een van dit topic ?
Waar is jouw begrip, jouw mededogen, je blijft wel praten over dat er in je bijbel staat dat je niet hoogdravend moet doen, maar zie aub in dat je dat wel doet, heel erg zelf, je zet jezelf eventjes snel boven alle vrouwen(medogeloze krengen en ik ben zo goed en liefdevol).quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat Jezus centraal staat in mijn leven, is nog geen reden voor die dames om dan maar meedogenloos en zonder begrip te zijn. Als ik van een vrouw zou weten, dat ze me meer dan leuk vind of ze wel of niet gelooft, op een liefdevolle en begripvolle manier ermee om te gaan. Maar er is nog iets anders, waarvan Cassandra wel weet wat ik bedoel, zij is iemand die voor zover ik weet je daar niet op afrekent, veel vrouwen denk ik wel.
Nee ik bedoel dat ik gered ben omdat Jezus in mijn plaats gestraft is voor mijn zonden, ik probeer liefdevol en begripvol te zijn. Ik heb ook weleens verkeerde dingen gezegd tegen vrouwen, waar ik spijt van heb en heb aan God daarvoor, vergeving gevraagd. Ik heb ook weleens aan een vrouw om vergeving gevraagd, voor iets waar ik ook echt spijt van had.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Waar is jouw begrip, jouw mededogen, je blijft wel praten over dat er in je bijbel staat dat je niet hoogdravend moet doen, maar zie aub in dat je dat wel doet, heel erg zelf, je zet jezelf eventjes snel boven alle vrouwen(medogeloze krengen en ik ben zo goed en liefdevol).
Wat je zaait zal je oogsten, zo simpel ligt het, zolang jij jezelf als zoveel beter ziet en alleen kijkt naar de splinter in andersmans oog ipv naar de balk in je eigen zal het gewoon zo blijven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zal je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
Dat is ook lastig matthijs. Maar t is precies de reden waarom ik je teksten maar voorbij laat gaan en wel begrip voor jou als persoon kan opbrengen. Je bedoeld t wel goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat Jezus centraal staat in mijn leven, is nog geen reden voor die dames om dan maar meedogenloos en zonder begrip te zijn. Als ik van een vrouw zou weten, dat ze me meer dan leuk vind of ze wel of niet gelooft, op een liefdevolle en begripvolle manier ermee om te gaan. Maar er is nog iets anders, waarvan Cassandra wel weet wat ik bedoel, zij is iemand die voor zover ik weet je daar niet op afrekent, veel vrouwen denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |