daar lopen al discussies... maar ik ben wel in voor een TT change hier in S&M natuurlijkquote:
Geen goddeloze hè!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef Re het volgende:
daar lopen al discussies... maar ik ben wel in voor een TT change hier in S&M natuurlijk
Nee, dat zit ik ook al een tijdje niet meer, maar ik heb vaak genoeg last gehad van heule vervelende versierpogingen van mannen die iedere zondag braaf 2 keer in de kerk zitten, naast hun vrouwquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij mag in jouw toestand heul niet in de kroeg zitten!
Hmmm, bij mij kwamen ze wel een keer vrede en geluk brengen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe durven ze!
Ik sla nooit de deur voor iemands neus dicht, ik ben god alleen nog nooit tegen gekomen die mij zijn liefde aanbood
Heeft ie mij overgeslagen
Ieder mens heeft vergeving van zonden nodig, of je nou er op los leeft of met een of ander moraal probeert te leven. Het zit in de kern niet goed, van nature heb je een zondige natuur en daar kan alleen God verandering in brengen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus gaat mij beoordelen op hoe ik geleefd heb, en dat is heel fatsoenlijk, ik lieg niet, ik bedrieg niet, ik steel niet, ik ga niet vreemd, maar nee, ik zit ook niet op zondag in de kerk.
En toch denk ik dat ik een stuk fatsoenlijker leef dan mensen die wel braaf op zondag in de kerk zitten (het liefst 2 keer) maar mij op zaterdagavond in de kroeg proberen te versieren terwijl hun vrouw thuis op de kinderen past.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
daar lopen al discussies... maar ik ben wel in voor een TT change hier in S&M natuurlijk
'I'm a sinner I'm a saint'quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij kwamen ze wel een keer vrede en geluk brengen.
Ik zeg: "Mooi, zet maar in de gang neer."
Vandaar die problemen met mn moeder, ik ben gewoon zondig geborenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:00 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ieder mens heeft vergeving van zonden nodig, of je nou er op los leeft of met een of ander moraal probeert te leven. Het zit in de kern niet goed, van nature heb je een zondige natuur en daar kan alleen God verandering in brengen.
Schiet nou toch op, ik heb helemaal geen zondige natuur, je lijkt verdorie BSB wel die misdragingen van mannen probeert goed te praten omdat het "de natuur" is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:00 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ieder mens heeft vergeving van zonden nodig, of je nou er op los leeft of met een of ander moraal probeert te leven. Het zit in de kern niet goed, van nature heb je een zondige natuur en daar kan alleen God verandering in brengen.
Jij ben inmiddels ook maar van je matthijs-begrip afgestapt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Vandaar die problemen met mn moeder, ik ben gewoon zondig geboren
![]()
Excuus. Mijn dag en humeur wordt steeds beter
Nou, ik dacht eigenlijk dat TS een kloon van KD wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Crutch het volgende:
Waar is KoningDavid wanneer TS 'm nodig heeft
Ja, Jezus telt aan het einde van jouw leven op hoe vaak je naar de kerk bent geweest. Aan de hand daarvan zul je een plekje krijgen in de Hemel. Hoe vaker, hoe beter het plekje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus gaat mij beoordelen op hoe ik geleefd heb, en dat is heel fatsoenlijk, ik lieg niet, ik bedrieg niet, ik steel niet, ik ga niet vreemd, maar nee, ik zit ook niet op zondag in de kerk.
En toch denk ik dat ik een stuk fatsoenlijker leef dan mensen die wel braaf op zondag in de kerk zitten (het liefst 2 keer) maar mij op zaterdagavond in de kroeg proberen te versieren terwijl hun vrouw thuis op de kinderen past.
Dat iemand zondig geboren wordt, wil niet zeggen dat je alle misdragingen daarmee kunt goed praten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schiet nou toch op, ik heb helemaal geen zondige natuur, je lijkt verdorie BSB wel die misdragingen van mannen probeert goed te praten omdat het "de natuur" is.
Maar goed, kennelijk ben ik iets verder in het evolutieproces dan jij, want ik weet me al te gedragen zonder dat daar hel en verdoemmenis als straf tegenover staat.
Nee hoor, ik heb 100% begrip voor zijn geloof. Maar dat een ongelovige brand in de hel gata zelfs mij te verquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij ben inmiddels ook maar van je matthijs-begrip afgestapt?
Ja voor zijn gelóóf, daar heb ik ook begrip voor. Maar jij had ook nog een groot begrip voor de persoon, en daar lijk je nu ook vanaf gestapt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee hoor, ik heb 100% begrip voor zijn geloof. Maar dat een ongelovige brand in de hel gata zelfs mij te ver
Ik heb wel begrip voor matthijs, ik weet dat hij het goed bedoeld. Maar zijn begrip voor mij als ongelovige lijkt ook ver te zoekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja voor zijn gelóóf, daar heb ik ook begrip voor. Maar jij had ook nog een groot begrip voor de persoon, en daar lijk je nu ook vanaf gestapt.
Ik praat de gedragingen van die mannen niet goed, dat hun de zondige natuur is, is geen excuus want God kan de natuur veranderen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schiet nou toch op, ik heb helemaal geen zondige natuur, je lijkt verdorie BSB wel die misdragingen van mannen probeert goed te praten omdat het "de natuur" is.
Maar goed, kennelijk ben ik iets verder in het evolutieproces dan jij, want ik weet me al te gedragen zonder dat daar hel en verdoemmenis als straf tegenover staat.
ik moest nog ergens aan denken. Lucas18v10 Twee mensen gingen op naar de tempel om te bidden; de één was een Farizeeër, de ander een tollenaar. 11 De Farizeeër stond en bad dit bij zichzelf: O God, ik dank U, dat ik niet zó ben als de andere mensen, rovers, onrechtvaardigen, echtbrekers, of ook als deze tollenaar; (ik ben heel fatsoenlijk, ik lieg niet, ik bedrieg niet, ik steel niet, ik ga niet vreemd,)quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou juist zijn probleem, hij heeft zijn doelgroep verkeerd gesteld.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
oh my god, waar is dit topique heen gegaan. matthijs, doe niet zo eng met je bijbelteksten, dat interesseert jouw doelgroep (de meiskes met wie jij wilt nueken) niet.
Nee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
Genoeg meisjes/vrouwen die dat wel interesseert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |