Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef Sander het volgende:
Tja. Klinkt alsof je een paar slechte ervaringen achter de rug hebt
QFTquote:Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Aangezien in de laatste 1,5 jaar er best veel mee te maken heb gehad, wil ik het volgende erover zeggen,
dit geldt niet voor alle vrouwen wat ik zeg. Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
Ze had met 'r tengels van die appel af moeten blijven. Of ben ik nu in de war met een andere kuthoer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maria was dus ook een kuthoer blijkbaar?
Friendzone?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Aangezien in de laatste 1,5 jaar er best veel mee te maken heb gehad, wil ik het volgende erover zeggen,
dit geldt niet voor alle vrouwen wat ik zeg. Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje gefrustreerd?
Kutstraf gehad??
Geef ze nog een kans, zoals Jezus ook doet bij ons allemaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
?quote:
?quote:
Als je de ander niet zo leuk vind of verliefd ben, betekend dat je de ander als een stuk vuil mag behandelen.quote:
Dat is die andere kuthoer. Door haar zit ik nu met een erfschuld oid te koekeloerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ze had met 'r tengels van die appel af moeten blijven. Of ben ik nu in de war met een andere kuthoer?
Je bent gewoon een slappe zak en vrouwen (maar ook mannen!) vinden het heerlijk om over zo'n slappe zak heen te walsen. Kom eens wat meer voor jezelf op, je bent een watje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als je de ander niet zo leuk vind of verliefd ben, betekend dat je de ander als een stuk vuil mag behandelen.
Ja und?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef Basiss het volgende:
[..]
?
[..]
?
Waarom quoten jullie dit zonder wat toe te voegen? In beide gevallen slaat dat echt helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |