Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef Sander het volgende:
Tja. Klinkt alsof je een paar slechte ervaringen achter de rug hebt
QFTquote:Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Aangezien in de laatste 1,5 jaar er best veel mee te maken heb gehad, wil ik het volgende erover zeggen,
dit geldt niet voor alle vrouwen wat ik zeg. Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
Ze had met 'r tengels van die appel af moeten blijven. Of ben ik nu in de war met een andere kuthoer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maria was dus ook een kuthoer blijkbaar?
Friendzone?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Aangezien in de laatste 1,5 jaar er best veel mee te maken heb gehad, wil ik het volgende erover zeggen,
dit geldt niet voor alle vrouwen wat ik zeg. Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje gefrustreerd?
Kutstraf gehad??
Geef ze nog een kans, zoals Jezus ook doet bij ons allemaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
?quote:
?quote:
Als je de ander niet zo leuk vind of verliefd ben, betekend dat je de ander als een stuk vuil mag behandelen.quote:
Dat is die andere kuthoer. Door haar zit ik nu met een erfschuld oid te koekeloerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ze had met 'r tengels van die appel af moeten blijven. Of ben ik nu in de war met een andere kuthoer?
Je bent gewoon een slappe zak en vrouwen (maar ook mannen!) vinden het heerlijk om over zo'n slappe zak heen te walsen. Kom eens wat meer voor jezelf op, je bent een watje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als je de ander niet zo leuk vind of verliefd ben, betekend dat je de ander als een stuk vuil mag behandelen.
Ja und?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef Basiss het volgende:
[..]
?
[..]
?
Waarom quoten jullie dit zonder wat toe te voegen? In beide gevallen slaat dat echt helemaal nergens op.
Is dat een ongeschreven regel dat dat mag? Of mis je een paar woorden en leestekens?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef matthijs.. het volgende:
Als je de ander niet zo leuk vind of verliefd ben, betekend dat je de ander als een stuk vuil mag behandelen.
Dat is juist wat er mis is met de gemiddelde man.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen.
Alle vrouwen toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maria was dus ook een kuthoer blijkbaar?
Zoals deze vrouwenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef RM-rf het volgende:
TS heeft gewoon niet genoeg geld ....
geloof me, als je een beetje geld op kas hebt zou je willen dat er ook gewoon vrouwen waren die met alleen 'vriendschap' genoegen zouden nemen, en niet de hele tijd meer willen
Hoe kun je dat nou zeggen, de hardheid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een ongeschreven regel dat dat mag? Of mis je een paar woorden en leestekens?
En ik weet ook niet in hoeverre je je als een stuk vuil gedragen hebt.
Oppervlakkige domme Amerikanen en het projecteren van je geloof in 1 post...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zoals deze vrouwen
1timoteus6v10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht.
Je hebt gewoon nog niet genoeg gegeven en dat noemt dan anderen 'egoïstisch'!quote:“Give, and it shall be given to you. For whatever measure you deal out to others, it will be dealt to you in return.”
quote:Hij die zonder zonde is...
Ik ben vrouw. Heb geen gevoel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef matthijs.. het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen, de hardheid.
Die zijn allemaal 50+ waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het al eens vaker gezegd. Waarom zoek je het niet onder dames van je kerk? Die zijn gelijkgezind en zullen je niet zo slecht behandelen.
Valt best mee, hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die zijn allemaal 50+ waarschijnlijk.
ik wil zeggen.quote:
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
ik wil zeggen.
er zwerft hier ergens nog wel een 'vrouw-onvriendelijk topic' (...), daar kan je ongetwijfeld je ei kwijt.
Nee, maar ik heb wel de visuals van die oude vrouwtjes in de kerk die dan met een jonge gast.........brrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ze had met 'r tengels van die appel af moeten blijven. Of ben ik nu in de war met een andere kuthoer?
Wat een aanname, waar haal je dat uit?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Waarom verdoet hij zijn tijd met goddeloze sletten?
zeker, mais wie zegt dat deze hartenbreeksters niet christelijk zijn? of even afkicken van meisjes, heeft 'ie binnen no time een lief christelijk meisje a/d haak.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik praat toch geen poep? TS moet gewoon op zoek naar een lief christelijk meisje, verkering hebben, verloven en trouwen en dan Gods water over Gods akker laten lopen. Eind goed, al goed. Waarom verdoet hij zijn tijd met goddeloze sletten?
Dat maken zei ervanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat een aanname, waar haal je dat uit?
Wie zij dat?quote:
quote:
"christelijke"meisjes via internet, die bedoel ik ook als ik het over egoistische heb etc etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
zeker, mais wie zegt dat deze hartenbreeksters niet christelijk zijn? of even afkicken van meisjes, heeft 'ie binnen no time een lief christelijk meisje a/d haak.
dat ge'kuthoer' slaat weer nergens op btw.
Zit je niet bij een kerk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
"christelijke"meisjes via internet, die bedoel ik ook als ik het over egoistische heb etc etc.
je had eindelijk een 'christelijk' meisje gevonden dat wel wilde neuken tegen alle voorschriften in, maar toen zag ze je irl en wilde ze zich spontaan toch maar aan die regeltjes houden!?!?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
"christelijke"meisjes via internet, die bedoel ik ook als ik het over egoistische heb etc etc.
je was aan het daten met christelijke meisjes via internet? ik volg je niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ja ik ga naar een gemeente, ken wel wat oudere getrouwde christelijke vrouwen, die niet zo zijn. Zoals ik al zei er zijn ook uitzonderingen.quote:
Wat ik bedoel ik heb weleens geprobeerd via "christelijke datingssites" contact te leggen, maar mijn ervaring is ook heel egoistisch (wereld draait om hun) geen inlevingsvermogen, begrip etc. Als Jezus terugkomt, komt hij hier op aarde de zaken op orde stellen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
je was aan het daten met christelijke meisjes via internet? ik volg je niet helemaal.
en negeer de loze opmerkingen gewoon.
Wel ongelooflijk hoe veeleisend sommige van die lelijke walrussen zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zoals deze vrouwen
1timoteus6v10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht.
Er al eens bij stilgestaan dat het probleem misschien wel bij jou ligt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:29 schreef matthijs.. het volgende:
Wat ik bedoel ik heb weleens geprobeerd via "christelijke datingssites" contact te leggen, maar mijn ervaring is ook heel egoistisch (wereld draait om hun) geen inlevingsvermogen, begrip etc. Als Jezus terugkomt, komt hij hier op aarde de zaken op orde stellen.
vuur je zulke oneliners ook op hen af? ik kan het me voorstellen dat ze het dan spontaan Spaans benauwd krijgen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:29 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat ik bedoel ik heb weleens geprobeerd via "christelijke datingssites" contact te leggen, maar mijn ervaring is ook heel egoistisch (wereld draait om hun) geen inlevingsvermogen, begrip etc. Als Jezus terugkomt, komt hij hier op aarde de zaken op orde stellen.
Als ik met liefde en begrip met ze om wil gaan, ligt het niet aan mij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Er al eens bij stilgestaan dat het probleem misschien wel bij jou ligt?
Nou, dus wel. Liefde en begrip is zo 1995.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als ik met liefde en begrip met ze om wil gaan, ligt het niet aan mij.
Door janksmoeltjes als jij krijgen mannen een slechte naam. Tief op huilie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Je intenties kunnen goed zijn, maar het kan haperen in de uitvoering.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jij invulling geeft aan die twee begrippen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef matthijs.. het volgende:
Arrogante mannen kunnen daar anders ook wat van.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Door janksmoeltjes als jij krijgen mannen een slechte naam. Tief op huilie.
Egocentrische baggeraars ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Arrogante mannen kunnen daar anders ook wat van.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
Ligt eraan hoe jij invulling geeft aan die twee begrippen.
Ik zou dat ook echt een vereiste vinden, een christelijke vrouw. Niet christelijke vrouwen zijn onwetend en zondig. Ik kreeg net een telefoontje van 'm, maar Jezus verwacht dat hij morgenmiddag om 'n uurtje of 12 aankomt, mits geen vertraging en mits Petrus meewerkt bij de paspoortcontrolequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:29 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
na deze opmerking schat ik.... 17quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Leeftijd plaats ik niet op het forum.
Oe kijk jou Duimelot eens playen dan!quote:
quote:
Nee ik spreek ze zeker niet zo aan, je begrijpt toch wel dat het een grap is, woord met dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
als je de christelijke meisjes zo aanspreekt meteen dan begrijp ik het allemaal wel.
schatje hier schatje daar
Hij bedoelde natuurlijk "Dat schat je verkeerd". Schatje verkeerd, ik vind hem wel leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
als je de christelijke meisjes zo aanspreekt meteen dan begrijp ik het allemaal wel.
Wat doe jij dan dat zo geweldig is en wat doen zij dan dat zo afschuwelijk is?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
We verwachten geen grapje van je. Humor is niet je sterkste kant. Vinden vrouwen wel heel leuk, humor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee ik spreek ze zeker niet zo aan, je begrijpt toch wel dat het een grap is, woord met dubbele betekenis.
klopt, maar he, wat doe je er aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:![]()
Zo geweldig ben ik niet, bega helaas ook weleens zonden. Waar het omgaat, is dat ze geen begrip en mededogen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat doe jij dan dat zo geweldig is en wat doen zij dan dat zo afschuwelijk is?
tuurlijk begreep ik dat en als je dit in een ander topic had gedaan dan had ik het nog leuk gevonden ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee ik spreek ze zeker niet zo aan, je begrijpt toch wel dat het een grap is, woord met dubbele betekenis.
Vrome christenvrouwen toch niet? Nee joh, die niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
We verwachten geen grapje van je. Humor is niet je sterkste kant. Vinden vrouwen wel heel leuk, humor.
Wat is er dan aan jou dat begrip en mededogen behoeft?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik niet, bega helaas ook weleens zonden. Waar het omgaat, is dat ze geen begrip en mededogen hebben.
je vind eerlijkheid en duidelijkheid hetzelfde als geen begrip en mededogen hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik niet, bega helaas ook weleens zonden. Waar het omgaat, is dat ze geen begrip en mededogen hebben.
Is dat werkelijk zo of is het een kwestie van actie-reactie, of van jouw interpretatie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Jawel, joh. Binnen zekere grenzen, maar er mag best gelachen worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrome christenvrouwen toch niet? Nee joh, die niet.
heee, ik vind een 'huilie' op z'n tijd wel lief anders.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Door janksmoeltjes als jij krijgen mannen een slechte naam. Tief op huilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |