Ik zou dat ook echt een vereiste vinden, een christelijke vrouw. Niet christelijke vrouwen zijn onwetend en zondig. Ik kreeg net een telefoontje van 'm, maar Jezus verwacht dat hij morgenmiddag om 'n uurtje of 12 aankomt, mits geen vertraging en mits Petrus meewerkt bij de paspoortcontrolequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:29 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat ik bedoel ik heb weleens geprobeerd via "christelijke datingssites" contact te leggen, maar mijn ervaring is ook heel egoistisch (wereld draait om hun) geen inlevingsvermogen, begrip etc. Als Jezus terugkomt, komt hij hier op aarde de zaken op orde stellen.
na deze opmerking schat ik.... 17quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Leeftijd plaats ik niet op het forum.
Oe kijk jou Duimelot eens playen dan!quote:
quote:
Nee ik spreek ze zeker niet zo aan, je begrijpt toch wel dat het een grap is, woord met dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
als je de christelijke meisjes zo aanspreekt meteen dan begrijp ik het allemaal wel.
schatje hier schatje daar
Hij bedoelde natuurlijk "Dat schat je verkeerd". Schatje verkeerd, ik vind hem wel leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
als je de christelijke meisjes zo aanspreekt meteen dan begrijp ik het allemaal wel.
Wat doe jij dan dat zo geweldig is en wat doen zij dan dat zo afschuwelijk is?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als ik met liefde en begrip met ze om wil gaan, ligt het niet aan mij.
We verwachten geen grapje van je. Humor is niet je sterkste kant. Vinden vrouwen wel heel leuk, humor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee ik spreek ze zeker niet zo aan, je begrijpt toch wel dat het een grap is, woord met dubbele betekenis.
klopt, maar he, wat doe je er aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
Aangezien in de laatste 1,5 jaar er best veel mee te maken heb gehad, wil ik het volgende erover zeggen,
dit geldt niet voor alle vrouwen wat ik zeg. Ik vind ze erg egoistisch, totaal geen begrip voor andermans gevoelens en geen inlevensvermogen. Als ze zelf verliefd zijn, dan moet de hele wereld maar rekening houden, als iemand hun leuk vind behandelen ze diegene als een stuk vuil.
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:![]()
Zo geweldig ben ik niet, bega helaas ook weleens zonden. Waar het omgaat, is dat ze geen begrip en mededogen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat doe jij dan dat zo geweldig is en wat doen zij dan dat zo afschuwelijk is?
tuurlijk begreep ik dat en als je dit in een ander topic had gedaan dan had ik het nog leuk gevonden ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee ik spreek ze zeker niet zo aan, je begrijpt toch wel dat het een grap is, woord met dubbele betekenis.
Vrome christenvrouwen toch niet? Nee joh, die niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
We verwachten geen grapje van je. Humor is niet je sterkste kant. Vinden vrouwen wel heel leuk, humor.
Wat is er dan aan jou dat begrip en mededogen behoeft?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik niet, bega helaas ook weleens zonden. Waar het omgaat, is dat ze geen begrip en mededogen hebben.
je vind eerlijkheid en duidelijkheid hetzelfde als geen begrip en mededogen hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik niet, bega helaas ook weleens zonden. Waar het omgaat, is dat ze geen begrip en mededogen hebben.
Is dat werkelijk zo of is het een kwestie van actie-reactie, of van jouw interpretatie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Jawel, joh. Binnen zekere grenzen, maar er mag best gelachen worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrome christenvrouwen toch niet? Nee joh, die niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |