Ah, ik ben toevallig wel op zoek naar een kamer. Maar 500 euries is voor mij nog iets aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:22 schreef frame-saw het volgende:
Kamer Amsterdam
Even reclame maken(het heeft haast ja)
En 480 dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ah, ik ben toevallig wel op zoek naar een kamer. Maar 500 euries is voor mij nog iets aan de hoge kant.
Nu nog wel. Maar ik moet sowieso nog wat shit in mijn eigen stad afmaken, dus als je over een 2/3 maand nog iets vrij hebt, PM me maarquote:
Nee sorry, het is alles of niets nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nu nog wel. Maar ik moet sowieso nog wat shit in mijn eigen stad afmaken, dus als je over een 2/3 maand nog iets vrij hebt, PM me maar
Alsnog cancer bats *fap smiley*quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die laatste opmerking is een stuk raker dan je denkt. Hun aanstaande optreden in Doornroosje (capaciteit: 450 bezoekers) is nu verplaatst naar Merleyn (capaciteit: 150 bezoekers) wegens tegenvallende verkoop.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die laatste opmerking is een stuk raker dan je denkt. Hun aanstaande optreden in Doornroosje (capaciteit: 450 bezoekers) is nu verplaatst naar Merleyn (capaciteit: 150 bezoekers) wegens tegenvallende verkoop.
en wat ga je allemaal nog ondernemen om er 1tje te bemachtigen?quote:
Badjasman van camping 3?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef JackHerrer het volgende:
Dave Clarke op Lowlands 2007eerste keer xtc, ola kar, leipe gesprekken met een badjas man.
Weet ik niet, we zijn volgens mij nog wel op zoek gegaan naar zijn tent, of een windscherm waar hij onder sliep ofzo, omdat hij een trompet bij had.quote:
Hier in het filmpje stelt ie zichzelf voorquote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel deze "badjasman"
Wat een held was dat.quote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel deze "badjasman"
Oooh, dan waren we praktische burenquote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wat een held was dat.
Wij stonden er in 2008 tegenover op camping 2. Geniaal.
Tof.quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Oooh, dan waren we praktische buren![]()
Heb geen seconde goed kunnen slapen zo dicht bij de batterij
altijd leuk op Lowlandsquote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef Mistaken het volgende:
Straattheater deels bekend.
www.lowlands.nl
Zeker. Die tape service klinkt als 'random mensen vasttapen'. En ze verdienen er nog mee ookquote:
Neeeeee geen Limp Bizkit.. Vond ze op Werchter echt slechtquote:Op maandag 19 april 2010 19:01 schreef Shazbot het volgende:
Deadmau5, nice. Ik ging toch al met een paar huisgenoten naar zijn aankomende optreden in Paradiso, maar zo te zien ga ik hem dit keer dus twee keer zien!
En hup, nog even Limp Bizkit & The Prodigy (ja, net als vorig jaar) boeken en ik ben nog blijer.
Limk Bizkit is nostalgie, hoewel ik ze live niet kenquote:Op maandag 19 april 2010 19:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neeeeee geen Limp Bizkit.. Vond ze op Werchter echt slecht
Ja, want een band die 20, 21 en 22 augustus op festivals in BE/UK/UK staat zal vast wel kans maken om tussentijds in nederland te komen!quote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef friekin_ het volgende:
Eels staat op Pukkelpop op 20 augustus. We hebben een gerucht erbij dus
niks boeiends... behalve dikgedrukte danquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:26 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe namen Pukkelpop:
The xx
Bloody Beetroots (dj-set)
Groove Armada
Band of Horses
Laidback Luke
The National
Fuck Buttons
Girls Against Me!
Jamaica
Eels
Serj Tankian
Kele
Laurent Garnier
Seasick Steve
Gogol Bordello
Foals
All Time Low
And So I Watch You from Afar
Everything Everything
Chase & Status (live)
Black Rebel Motorcycle Club
Steve Aoki
Kelis
Blood Red Shoes
Yeasayer
The Cribs
Kitty Daisy and Lewis
Nosaj Thing
The Tallest Man on Earth
Local Natives
The Soft Pack
Caribou
You Me At Six
The Drums
Pulled Apart by Horses
Fat Freddy's Drop
The Toy Dolls
3OH!3
Daar mogen er wel een aantal van door naar LL!(sommigen waren al bekend voor LL natuurlijk)
Daarvan mogen er zeker wat bands naar Biddinghuizen komen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:26 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe namen Pukkelpop:
<namen>
Daar mogen er wel een aantal van door naar LL!(sommigen waren al bekend voor LL natuurlijk)
Absoluut! Local Natives, The National, Foals, Yeasayer en omdat het kan, Gogol Bordello.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:41 schreef kciR het volgende:
[..]
Daarvan mogen er zeker wat bands naar Biddinghuizen komen!
Erg fijn moment was dat op LL idd, mooi weer, lekker chillen in de kiosk rechts van het podium, perfect zicht op het podium, goede muziek, dat was zeker één van mijn top momenten op LL vorig jaar..quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef ranja het volgende:
Kitty, Daisy & Lewis waren er vorig jaar al, was erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |