Ik vind het ook veel hoor, maar we kunnen echt niet lager gaan zitten.quote:
Is ook een mogelijkheid. Hij staat nu wel bij aanbod maar misschien is er een lief modje die dat wil veranderen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik zou de TT laten aanpassen naar [GEZ] Huisgenoot Amsterdam, nu zullen veel mensen hier niet op klikken omdat ze denken dat jij een kamer in Amsterdam zoekt.
TR gemacht. Dit is even een verkapte tvp.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Is ook een mogelijkheid. Hij staat nu wel bij aanbod maar misschien is er een lief modje die dat wil veranderen?
Niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Ssonic het volgende:
500! Je hebt een heel rijtjeshuis voor 500
1700 excl hè. De prijs is 450 excl. Ik heb zelf de kleine kamer van 10m2, ik betaal dan 320 excl.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef Fom het volgende:
Als ik het zo snel bereken is het niet echt eerlijk verdeeld als diegene 485 moet betalen. 1700/4=425 en aangezien geld altijd een issue is voor studenten, is 60 euro in de maand meer zeker veel.
Voor de rest een kick.
Maakt helemaal niks uitquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef invine het volgende:
tvp, ik zoek een kamer in a'dam maar weet niet of ik er nu al in kan. Zoek je perse studenten of ook werkende?
Een kick na 3 minuten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef Fom het volgende:
Voor de rest een kick.
Er is geen gracht in de buurt. Je krijgt er wel een hele mooie tuin bij hoor, en die stinkt niet voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef Dibble het volgende:
voor 500 euro naast een stinkende gracht gaan wonen
Mooi. Kun je ook wat wiet verbouwen om die belachelijk hoge huurprijzen te kunnen bekostigenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Er is geen gracht in de buurt. Je krijgt er wel een hele mooie tuin bij hoor, en die stinkt niet voor zover ik weet
Bedankt voor de kick.
Kloptquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Pritt het volgende:
Tsja, via een makelaar gehuurd zeker? Dan zijn de huurprijzen altijd enorm hoog. Ben blij dat ik gewoon sociaal kan huren.
dus dan zal de huurprijs voor de nieuwe bewoner alsnog meer dan 500 worden omdat jij van plan bent weg te gaan. of zo niet, iig kopzorgen om te moeten betalen omdat er een bewoner minder isquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga ook wat goedkopers zoeken zodra ik in Amsterdam ben. Dan is het heel wat makkelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |