Ah, ik ben toevallig wel op zoek naar een kamer. Maar 500 euries is voor mij nog iets aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:22 schreef frame-saw het volgende:
Kamer Amsterdam
Even reclame maken(het heeft haast ja)
En 480 dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ah, ik ben toevallig wel op zoek naar een kamer. Maar 500 euries is voor mij nog iets aan de hoge kant.
Nu nog wel. Maar ik moet sowieso nog wat shit in mijn eigen stad afmaken, dus als je over een 2/3 maand nog iets vrij hebt, PM me maarquote:
Nee sorry, het is alles of niets nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nu nog wel. Maar ik moet sowieso nog wat shit in mijn eigen stad afmaken, dus als je over een 2/3 maand nog iets vrij hebt, PM me maar
Alsnog cancer bats *fap smiley*quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die laatste opmerking is een stuk raker dan je denkt. Hun aanstaande optreden in Doornroosje (capaciteit: 450 bezoekers) is nu verplaatst naar Merleyn (capaciteit: 150 bezoekers) wegens tegenvallende verkoop.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die laatste opmerking is een stuk raker dan je denkt. Hun aanstaande optreden in Doornroosje (capaciteit: 450 bezoekers) is nu verplaatst naar Merleyn (capaciteit: 150 bezoekers) wegens tegenvallende verkoop.
en wat ga je allemaal nog ondernemen om er 1tje te bemachtigen?quote:
Badjasman van camping 3?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef JackHerrer het volgende:
Dave Clarke op Lowlands 2007eerste keer xtc, ola kar, leipe gesprekken met een badjas man.
Weet ik niet, we zijn volgens mij nog wel op zoek gegaan naar zijn tent, of een windscherm waar hij onder sliep ofzo, omdat hij een trompet bij had.quote:
Hier in het filmpje stelt ie zichzelf voorquote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel deze "badjasman"
Wat een held was dat.quote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel deze "badjasman"
Oooh, dan waren we praktische burenquote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wat een held was dat.
Wij stonden er in 2008 tegenover op camping 2. Geniaal.
Tof.quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Oooh, dan waren we praktische buren![]()
Heb geen seconde goed kunnen slapen zo dicht bij de batterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |