Dat. Ik ben ook een tijd donor. Kan weinig terechte redenen bedenken waarom je het niet zo willen zijn, maar er zijn er wel een paar natuurlijk. Vul gewoon in scheelt ook pijnlijke momenten voor nabestaanden omdat het anders gevraagd wordt (volgens mij in bepaalde gevallen). Of draai het om inderdaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Al is de TS doorgaans een verstandelijk achtergebleven kutkleuter in deze stelling kan ik me wel vinden. Ik ben dan ook al jaren donor. Wat mij betreft draaien ze boel om en is iedereen standaard donor totdat ze een brief sturen waarin ze aangeven dat ze dat echt niet willen. Op die manier pak je mooi de mensen mee die er niet over na (willen) denken en dus niets doen.
Goeiequote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef Kieswiel het volgende:
Als ik ooit getroffen wordt door een natuurramp, mag ik dan ook geen aanspraak maken op het geld dat mensen geven omdat ik zelf nooit geld heb gegeven aan het goede doel?
Zo istquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben zelf ook donor; zie niet in waarom je geen donor zou zijn, je hebt dan toch niets meer aan je organen en als je er een ander mee kan helpen.
Misschien breng je er andere mee op het idee om ook donor te worden. Maar ik snap opzich wel dat je dat niet wil hoor, van kijk mij nou ik ben donor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben donor, maar noway dat ik dat op Facebook ga melden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef rosepetals het volgende:
Ze mogen alles hebben na mijn dood, behalve mijn hart, want ik ben romantisch en die is al voor mijn geliefde![]()
Trollquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:16 schreef Twiitch het volgende:
Ben geen donor.
Maar als ik een orgaan nodig heb krijg ik er toch eentje.
Niet iedereen heeft een orgaan nodig door drank/rook misbruik hoor. Ook door ziektes waar je niets aan kan doen. Want volgens mij doel je daarop. Anders snap ik je opmerking niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:18 schreef tja77 het volgende:
Ik ben geen donor, ik heb dan ook nooit iets organisch van een ander nodig gehad. Zouden meer mensen moeten doen, dan zouden er niet zoveel donoren nodig zijn.
sowieso een achterlijke actie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben donor, maar noway dat ik dat op Facebook ga melden.
quote:
Hoe meer pushen hoe beter, asociale mensen die maar geen donor willen tekenen bleeeghquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:21 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso een achterlijke actie.
mensen beetje een schuld gevoel laten krijgen en het aan andere laten zien dat je geen donor bent. Krijg je weer reacties als, "waarom ben jij nou geen donor, had ik niet van je verwacht"
lekker pushen¡¡
of asociale mensen die andere een mening opdringen om donor te worden bleeeghquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe meer pushen hoe beter, asociale mensen die maar geen donor willen tekenen bleeegh
fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe minder pushen hoe beter, asociale mensen pushen anderen donor te gaan tekenen bleeegh
belachelijk natuurlijk, zie ander topicquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
Ben je geen donor dan krijg je ook geen organen wanneer je die nodig hebt.
Ben je wel donor dan krijg je die wel.
Zal toch nooit gebeuren, maar als het gebeurt dan word ik wel donorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
Ben je geen donor dan krijg je ook geen organen wanneer je die nodig hebt.
Ben je wel donor dan krijg je die wel.
Opgelost.
Oh ja tenzij medisch geblaat blabla maar in normale gevallen dan
Ik weet niet of hier al op gereageerd is, maar je wordt over het algemeen langer in leven geprobeerd te houden als je wél donor bent. Omdat de organen dan goed moeten blijven, júist omdat er zo'n tekort is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef banapples het volgende:
Ik word geen donor. Omdat het nooit een beslissing moet worden van de dokters tussen leeg halen of toch in leven proberen te houden!
een dokter zou nooit iemand laten sterven als deze geen donor is, maar wel een orgaan nodig heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Quote waarom belachelijk?
Niks mis met eerlijkheid.
Bij mijn familie is dit gelukkig niet aan de orde, want die zijn net als ik ook donor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
een dokter zou nooit iemand laten sterven als deze geen donor is, maar wel een orgaan nodig heeft.
dus als je zusje geen donor is mag zij dus gewoon sterven omdat ze er geen recht op heeft¿
nee, maar stel dat ze geen donor is, wat dan¿quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Bij mijn familie is dit gelukkig niet aan de orde, want die zijn net als ik ook donor.
Het is niet wettelijk vastgesteld dat ze er dan geen recht op hebben en maar moeten sterven. Wel vind ik dat mensen hier serieus over na moeten denken, omdat het anders het toppunt van egoïsme is.
Dat gebeurd dus niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:02 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar stel dat ze geen donor is, wat dan¿
Namen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:04 schreef padlarf het volgende:
Iemand begrijpt hier niet wat eerlijkheid en egoïsme betekenen
pfffquote:
quote:
leuk, een neger met een witte lulquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik doneer mijn penis, die kan veel kleingeschapen mannen plezier doen. Hij is zo groot dat hij in minstens 20 stukken verdeeld kan worden.
Ik heb dit volgens mij idd al aan jou uitgelegd maar ik zal het nog een keer doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:05 schreef wise het volgende:
[..]
misschien begrijp ik je antwoord niet, maar zou je zusje dan dood moeten gaan als ze geen donor is¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |