En die spier rekt niet te ver op?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
alles, van vlees (jou mannetje...) tot groente....courgette past helemaal (mits warm!!)...tot apparaatjes...
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
alles, van vlees (jou mannetje...) tot groente....courgette past helemaal (mits warm!!)...tot apparaatjes...
kan me geen fuck schelenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:11 schreef Clibanarius het volgende:
Miv alles paletti dat je bi bent. Maar die verhalen over poepgraven lees ik ook liever niet.
Ja. En aan jouw 0-1 te zien loop ik wat achter.quote:
Het wordt alleen vervelend als je aan de diarree bent denk ik.quote:
Waar kijk je dan? Er zijn betere.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. En aan jouw 0-1 te zien loop ik wat achter.
NVS 01 (Via vrijblijvend.com)quote:
Miver heeft daar vast wel ervaring mee, gezien zijn niet al te gezonde leefstijl.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het wordt alleen vervelend als je aan de diarree bent denk ik.
Retecool.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen
jij bent geel he! vergeet dat niet!
maak je zo tot een puddingkje....
hahha
http://www.google.com/search?q=chernobylized+ratquote:Op woensdag 14 april 2010 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Uw zoekbewerking - gechernobylizeerde rat - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Misschien glijd het dan extra goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het wordt alleen vervelend als je aan de diarree bent denk ik.
Frikandel saté.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
Misschien glijd het dan extra goed.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=chernobylized+rat
Did you mean: chernobyl sized rat
Oh, NVS is wel goed. Er is er 1 op TVUPlayer, die loopt net een halve minuut voor ofzoquote:
Ja, iik heb iets tegen eten bij mn sex, dus dat vind ik ook weer minder...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
Tiep dan op zn minst iets zinnigs als je zit te lapohuntenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef Lakitu het volgende:
a
Voor op NVS?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, NVS is wel goed. Er is er 1 op TVUPlayer, die loopt net een halve minuut voor ofzo
quote:
Nee op de wedstrijd.quote:
Hoi, ik ben Lakitu en ik typ altijd a in mn lapo's.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tiep dan op zn minst iets zinnigs als je zit te lapohunten
OMG!quote:
Optyfen, er is in deze SC alleen ruimte voor Ajax, PSV en Feyenoord.quote:
En dat is een excuus voor lapohunten omdat...?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Lakitu en ik typ altijd a in mn lapo's.
Mag ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
OMG!Hoe kan dat dan? Kan dat ook bij andere dingen?
hij de baas van de SC is. jwz.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is een excuus voor lapohunten omdat...?
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Optyfen, er is in deze SC alleen ruimte voor Ajax, PSV en Feyenoord.
Zeik niet zo. Hij heeft de lapo en daar gingen toch geen baggerposts, om de lapo maar te kunnen scoren, aan vooraf?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet de kampioensclub nog:quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Optyfen, er is in deze SC alleen ruimte voor Ajax, PSV en Feyenoord.
ik de baas van de SC ben. jwt.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik bedoelde dat de users hier alleen voor die 3 clubs zijn.quote:
Leugens, hij gaat hier zo smooth als een 14-jarig kutje.quote:
Ik ben voor RKC.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik bedoelde dat de users hier alleen voor die 3 clubs zijn.
Lapohunten is sowieso kansloos, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Hij heeft de lapo en daar gingen toch geen baggerposts, om de lapo maar te kunnen scoren, aan vooraf?
Ik ben voor ABS.quote:
Nou, die van mij is dan als het kutje van je zusje, want volgens mij maken zo veel mensen er gebruik van dat 't niet leuk meer is.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, hij gaat hier zo smooth als een 14-jarig kutje.
Doe toch eens niet zo happerig!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Hij heeft de lapo en daar gingen toch geen baggerposts, om de lapo maar te kunnen scoren, aan vooraf?
Boeiend, als je 'm haalt is er toch geen probleem. Ik heb alleen een hekel aan al die mislukte lapoposts ervoor. Doe het goed, of doe het niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lapohunten is sowieso kansloos, als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, die van mij is dan als het kutje van je zusje, want volgens mij maken zo veel mensen er gebruik van dat 't niet leuk meer is.
Nee natuurlijk niet.quote:
Ja maar...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend, als je 'm haalt is er toch geen probleem. Ik heb alleen een hekel aan al die mislukte lapoposts ervoor. Doe het goed, of doe het niet.
ZE IS 13 WAT EEN ZIEKE GEEST BEN JIJquote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, die van mij is dan als het kutje van je zusje, want volgens mij maken zo veel mensen er gebruik van dat 't niet leuk meer is.
ZE IS TOCH AL ONGESTELD OF NIET DAN.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZE IS 13 WAT EEN ZIEKE GEEST BEN JIJ
EN IETS MEER NAAR LINKSquote:
Dat soort posts horen niet in onze SC.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZE IS 13 WAT EEN ZIEKE GEEST BEN JIJ
quote:Eén persoon kan bomen redden. Samen kunnen we bossen redden. Daarom moedigen we iedereen aan over te stappen van papieren bekers op koffiemokken en reisbekers.
Bekijk www.starbucks.com/impact om te zien hoe duizenden mensen hun voornemen kenbaar hebben gemaakt om het verschil te maken.
Doe mee met de initiatief. Breng op 15 april een koffiemok of reisbeker mee naar je lokale Starbucks winkel en wij geven je een gratis kop filterkoffie*.
Aktievoorwaarden: *tot 20 fl. oz.
Geen idee.quote:
ja ik weer terugquote:
GEEN COMMENTAARquote:
Ik zeg altijd dat hoerenneukers ook moeten bestaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik weer terug
trouwens wel leuk dat je er bent, hoi remlof!
meningen zijn verdeeld, maar ik zeg:
sympathiek en zwaar ok![]()
dus groetjes
Onze kat was slim en die deed het alleen bij een poef (en de onderkant van de banken en stoelen).quote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Onze kat heeft de leren stoel gestoffeerd.
neequote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef Kunai het volgende:
GAAN WE GODVERREDOMME ALLEMAAL IN HOOVTLETTERS TYPEN?
Omdat remlof dat andere account alweer geshredderd heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee
en trouwens wat is met je user icon?
kijk ik hou van falafel....maar....
Ah dus daar ken ik jou van. Van het begluren 's avonds.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon niet in dat dorpje trouwens.
Maar wel dichtbij. Straks zijn wij buren.
mmmquote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Kunai het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat hoerenneukers ook moeten bestaan.
Het begint met rem en eindigt met lof.
Maar hij is associaal en wil altijd op de stoerste plekken liggen. Hoelang duurt het verharen, dit is dag 1 en alles is nu al haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze kat was slim en die deed het alleen bij een poef (en de onderkant van de banken en stoelen).
Gast don't push mequote:
Je hebt haar niet eens eerst zelf uitgeprobeerd? Wat een faalbroer ben jij.quote:
Krijg jij maar pikgevoel.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm
krijg pik gevoel
en remlof is ok wat ik zei
Hier minstens 2 weken.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar hij is associaal en wil altijd op de stoerste plekken liggen. Hoelang duurt het verharen, dit is dag 1 en alles is nu al haar.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt haar niet eens eerst zelf uitgeprobeerd? Wat een faalbroer ben jij.
Gelukkig heb ik een faalbroertje.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt haar niet eens eerst zelf uitgeprobeerd? Wat een faalbroer ben jij.
Kun jequote:
Ik ben even bij m'n zusje. Mocht Peter are the Freeze me ooit terugpakken wil ik jouw post in de uitzending om mijn onschuld te bewijzen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun jedoen maar waar zijn kleine zusjes anders voor? Dan kun je maar beter de mocro's, negers en ander loverboyachtig tuig voorzijn.
hey fucking grappig gastquote:
Ik las kut.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
HEY! Lief doen tegen de club van Lot he.
Bobbyquote:Op woensdag 14 april 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
HEY! Lief doen tegen de club van Lot he.
je wilde het lezenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik las kut.
Nouja, eigenlijk niet, maar bijna wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |