Hoi! Nog anderhalf uur.quote:
Humberto kan er al wat van denk ik, maar aan Albert ga je nog een hele kluif hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dalijk voetballes geven aan de boulevard.
Grappig grapje, man.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Humberto kan er al wat van denk ik, maar aan Albert ga je nog een hele kluif hebben.
quote:
quote:
Nee, want ik ben nu weg.quote:
L0t! Ga je ook rellen in de Kuip?quote:
Daar zag ik anders niets overquote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je denkt dat het hier nergens over gaat gaat het vast over seks.
Ja, kun jij lekker met Bp praten over seksquote:
Nee, ik kan daar sowieso toch geen kaartjes voor krijgen omdat ik maar clubkaarthouder ben en ik vind dat hele relgedoe sowieso kankertriestquote:Op woensdag 14 april 2010 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
L0t! Ga je ook rellen in de Kuip?
Das het enige wat ik vandaag aan nieuws te horen kreeg in ieder bulletin. De kuip dit rellen dat.
Ik hoorde iets over 8000 stewards ?!?! die kaartjes hebben en erbij gaan zitten om de rust te bewaren.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik kan daar sowieso toch geen kaartjes voor krijgen omdat ik maar clubkaarthouder ben en ik vind dat hele relgedoe sowieso kankertriest
Waar halen ze die vandaan danquote:Op woensdag 14 april 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 8000 stewards ?!?! die kaartjes hebben en erbij gaan zitten om de rust te bewaren.
Dat wouden ze volgens mijquote:Op woensdag 14 april 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 8000 stewards ?!?! die kaartjes hebben en erbij gaan zitten om de rust te bewaren.
quote:De voetbalbond KNVB heeft de verkoop van de 'neutrale' kaartjes voor de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax stopgezet. Volgens een woordvoerster was het moeilijk om een 'veilige' groep voor de toegangsbewijzen te vinden. Daarnaast was er ook weinig belangstelling.
Vanwege de gespannen sfeer tussen de fans van Feyenoord en Ajax was er een beperkt aantal kaarten voor deze supporters beschikbaar. Feyenoord kreeg er 10.000 en Ajax wilde er maar 7700. De KNVB zou de resterende kaarten aan de neutrale toeschouwers proberen te verkopen.
,,We hebben een actie opgestart voor de stewards in de stadions. Maar van daaruit was de interesse gering. Als alternatief wilden we de scheidsrechters uit het amateurvoetbal benaderen, maar dat was met een begintijdstip van 14.00 uur ook niet haalbaar. We zijn er daarom mee gestopt'', aldus de zegsvrouw.
Tijdens de bekerfinale op 25 april zullen er nu behoorlijk wat lege plekken zijn.
Op de radio. Maar het oorlogssfeertje is goed op weg. Hoorde net nog dat er plannen zijn om iedereen die binnen een bepaalde radius van de Kuip komt te fouilleren en mensen uit bijvoorbeeld Amsterdam die opweg naar de Kuip gaan daar al te fouilleren.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waar halen ze die vandaan danWaar heb je dat gehoord?
Niet slecht, maar dit is beter:quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef MiVer het volgende:
dit is de house weet je
dit "soort" draait michel iedere dag
dit is mijn gevoel
hahaha, luister maar:
IBIZA SONICA - 15 feb 2010.mp3
[ afbeelding ]
hahahahquote:
ik klik, maar er gebeurd niksquote:Op woensdag 14 april 2010 18:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind dit altijd wel leuk. Lekker om mee wakker te worden. Of op een ontspannen dag op het terras.
Ja die sfeer is echt niet normaal, gaat ook nergens meer over. Het gaat zéker niet om voetbalquote:Op woensdag 14 april 2010 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op de radio. Maar het oorlogssfeertje is goed op weg. Hoorde net nog dat er plannen zijn om iedereen die binnen een bepaalde radius van de Kuip komt te fouilleren en mensen uit bijvoorbeeld Amsterdam die opweg naar de Kuip gaan daar al te fouilleren.![]()
Gespannen gaat het hoe dan ook worden tussen de 2 "fan" groepen maar op deze manier verhogen ze de spanning alleen maar naar mijn inziens.
goeie keus cowboyquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
Ik denk altijd 'wtf mang waarom zo dof'.
Dus geel.
Ben jij wie ik denk dat je bent?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:50 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
Jewaids, jouw blauw is ook mooi.
Ik denk dat je moet oppassen met posten voor deze ook geband wordt.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik ben wie ik ben misschien wel.
'020'quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef Clibanarius het volgende:
Nu trouwens hopen dat 020 wint vanavond. Ik zie net dat FC Twente verloren heeft.
ja michel = supquote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog even wachten. Ontdooien.![]()
Sup MiV?
De e-mailadressen zijn nog niet op hè.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet oppassen met posten voor deze ook geband wordt.
L0t..quote:
mailinator.comquote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
De e-mailadressen zijn nog niet op hè.
Gebruik er eentje om een goeie mail te sturen dan. Misschien mag je gewoon terug, net als NG, die had ook een perm.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
De e-mailadressen zijn nog niet op hè.
MiVer heeft zich een week niet getrokken ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja michel = sup
dus dezelfde sup zeg maar
ok ...dus later mag de macaroni naar binnen bij je
naar binnen..pffff![]()
(nee ik maak puberaal grapje, weet je toch...)
Ik ben Gaultier hè.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gebruik er eentje om een goeie mail te sturen dan. Misschien mag je gewoon terug, net als NG, die had ook een perm.
3 dagen niet mezelf gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MiVer heeft zich een week niet getrokken ofzo?
[ afbeelding ]
Ja wist ik. Sky gaat echt niet met een kloon in de SC posten, hij wil vervroegd vrij.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
Ik ben Gaultier hè.
Even zeggen voordat je aan Sky denkt.
Soms zeg je teveel.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
3 dagen niet mezelf gedaan
daarvoor nog met olie rechtstreeks op de eikel
en ook iets warms van achter en binnen
hahaha![]()
Ik moet even kijken wat ik doe.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja wist ik. Sky gaat echt niet met een kloon in de SC posten, hij wil vervroegd vrij.
worstenbrood?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha![]()
Gast, tyf op naar de homo-SC hiermee. Tyfus zeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha![]()
Doe eens even normaal, janksmoel.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, tyf op naar de homo-SC hiermee. Tyfus zeg.
hahhahaquote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, tyf op naar de homo-SC hiermee. Tyfus zeg.
Whehe.quote:
Sorry, wat?quote:
iick welquote:
ja kijk ik ben schaamteloos, maar gewoon michelquote:Op woensdag 14 april 2010 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde een helling op fietsen dus ik trap wat door en toen schoot mn ketting eraf en kwam de trapper tegen de bovenkant van mijn knie aan en dat doet zeer
papkoker? Van achteren is wel warm ja, was het fijn?
Alsof er niet vreemdere dingen gepost worden hier.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, wat?Jij vindt het normaal om zulke posts in je SC te hebben?
Heb je sopcast? Gewoon NVS1 kanaal, 74174quote:
Alles?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja kijk ik ben schaamteloos, maar gewoon michel
geen zorgen
en voor nieuwkomers...ik ben bi
en alles anaal is ok, mits eerst goed gespoeld van binnen
en ja was
en nou moet die ene L* gast wel zijn bek houden
...want anders mag hij komen...voor bewijs
Ik gok ong. een minuutje ofzoquote:
Bedankt voor de backupquote:Op woensdag 14 april 2010 19:11 schreef Clibanarius het volgende:
Miv alles paletti dat je bi bent. Maar die verhalen over poepgraven lees ik ook liever niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |