Alleen ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat. Krijg ik geen gratis ijs? [ afbeelding ]
Dan eten we dus samen jouw gratis ijsje.quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan eten we dus samen jouw gratis ijsje.
Oh, dat is wel beter.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik op 2. Gelukkig is het mijn laatste keer vanavond. En dan volgende week maandag en dinsdag weer.
What's wrong girlquote:
Met jou zou ik een bakje met tien bolletjes delen. Gratis.quote:
QFT.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met jou zou ik een bakje met tien bolletjes delen. Gratis.
grappig plaatje manquote:
Hoi! Nog anderhalf uur.quote:
Humberto kan er al wat van denk ik, maar aan Albert ga je nog een hele kluif hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dalijk voetballes geven aan de boulevard.
Grappig grapje, man.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Humberto kan er al wat van denk ik, maar aan Albert ga je nog een hele kluif hebben.
quote:
quote:
Nee, want ik ben nu weg.quote:
L0t! Ga je ook rellen in de Kuip?quote:
Daar zag ik anders niets overquote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je denkt dat het hier nergens over gaat gaat het vast over seks.
Ja, kun jij lekker met Bp praten over seksquote:
Nee, ik kan daar sowieso toch geen kaartjes voor krijgen omdat ik maar clubkaarthouder ben en ik vind dat hele relgedoe sowieso kankertriestquote:Op woensdag 14 april 2010 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
L0t! Ga je ook rellen in de Kuip?
Das het enige wat ik vandaag aan nieuws te horen kreeg in ieder bulletin. De kuip dit rellen dat.
Ik hoorde iets over 8000 stewards ?!?! die kaartjes hebben en erbij gaan zitten om de rust te bewaren.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik kan daar sowieso toch geen kaartjes voor krijgen omdat ik maar clubkaarthouder ben en ik vind dat hele relgedoe sowieso kankertriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |