En die spier rekt niet te ver op?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
alles, van vlees (jou mannetje...) tot groente....courgette past helemaal (mits warm!!)...tot apparaatjes...
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
alles, van vlees (jou mannetje...) tot groente....courgette past helemaal (mits warm!!)...tot apparaatjes...
kan me geen fuck schelenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:11 schreef Clibanarius het volgende:
Miv alles paletti dat je bi bent. Maar die verhalen over poepgraven lees ik ook liever niet.
Ja. En aan jouw 0-1 te zien loop ik wat achter.quote:
Het wordt alleen vervelend als je aan de diarree bent denk ik.quote:
Waar kijk je dan? Er zijn betere.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. En aan jouw 0-1 te zien loop ik wat achter.
NVS 01 (Via vrijblijvend.com)quote:
Miver heeft daar vast wel ervaring mee, gezien zijn niet al te gezonde leefstijl.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het wordt alleen vervelend als je aan de diarree bent denk ik.
Retecool.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen
jij bent geel he! vergeet dat niet!
maak je zo tot een puddingkje....
hahha
http://www.google.com/search?q=chernobylized+ratquote:Op woensdag 14 april 2010 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Uw zoekbewerking - gechernobylizeerde rat - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Misschien glijd het dan extra goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het wordt alleen vervelend als je aan de diarree bent denk ik.
Frikandel saté.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Clibanarius het volgende:
[..]
Misschien glijd het dan extra goed.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=chernobylized+rat
Did you mean: chernobyl sized rat
Oh, NVS is wel goed. Er is er 1 op TVUPlayer, die loopt net een halve minuut voor ofzoquote:
Ja, iik heb iets tegen eten bij mn sex, dus dat vind ik ook weer minder...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
Tiep dan op zn minst iets zinnigs als je zit te lapohuntenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef Lakitu het volgende:
a
Voor op NVS?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, NVS is wel goed. Er is er 1 op TVUPlayer, die loopt net een halve minuut voor ofzo
quote:
Nee op de wedstrijd.quote:
Hoi, ik ben Lakitu en ik typ altijd a in mn lapo's.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tiep dan op zn minst iets zinnigs als je zit te lapohunten
OMG!quote:
Optyfen, er is in deze SC alleen ruimte voor Ajax, PSV en Feyenoord.quote:
En dat is een excuus voor lapohunten omdat...?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Lakitu en ik typ altijd a in mn lapo's.
Mag ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
OMG!Hoe kan dat dan? Kan dat ook bij andere dingen?
hij de baas van de SC is. jwz.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is een excuus voor lapohunten omdat...?
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Optyfen, er is in deze SC alleen ruimte voor Ajax, PSV en Feyenoord.
Zeik niet zo. Hij heeft de lapo en daar gingen toch geen baggerposts, om de lapo maar te kunnen scoren, aan vooraf?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet de kampioensclub nog:quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Optyfen, er is in deze SC alleen ruimte voor Ajax, PSV en Feyenoord.
ik de baas van de SC ben. jwt.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik bedoelde dat de users hier alleen voor die 3 clubs zijn.quote:
Leugens, hij gaat hier zo smooth als een 14-jarig kutje.quote:
Ik ben voor RKC.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik bedoelde dat de users hier alleen voor die 3 clubs zijn.
Lapohunten is sowieso kansloos, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Hij heeft de lapo en daar gingen toch geen baggerposts, om de lapo maar te kunnen scoren, aan vooraf?
Ik ben voor ABS.quote:
Nou, die van mij is dan als het kutje van je zusje, want volgens mij maken zo veel mensen er gebruik van dat 't niet leuk meer is.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, hij gaat hier zo smooth als een 14-jarig kutje.
Doe toch eens niet zo happerig!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Hij heeft de lapo en daar gingen toch geen baggerposts, om de lapo maar te kunnen scoren, aan vooraf?
Boeiend, als je 'm haalt is er toch geen probleem. Ik heb alleen een hekel aan al die mislukte lapoposts ervoor. Doe het goed, of doe het niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lapohunten is sowieso kansloos, als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |