quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, die van mij is dan als het kutje van je zusje, want volgens mij maken zo veel mensen er gebruik van dat 't niet leuk meer is.
Nee natuurlijk niet.quote:
Ja maar...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend, als je 'm haalt is er toch geen probleem. Ik heb alleen een hekel aan al die mislukte lapoposts ervoor. Doe het goed, of doe het niet.
ZE IS 13 WAT EEN ZIEKE GEEST BEN JIJquote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, die van mij is dan als het kutje van je zusje, want volgens mij maken zo veel mensen er gebruik van dat 't niet leuk meer is.
ZE IS TOCH AL ONGESTELD OF NIET DAN.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZE IS 13 WAT EEN ZIEKE GEEST BEN JIJ
EN IETS MEER NAAR LINKSquote:
Dat soort posts horen niet in onze SC.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZE IS 13 WAT EEN ZIEKE GEEST BEN JIJ
quote:Eén persoon kan bomen redden. Samen kunnen we bossen redden. Daarom moedigen we iedereen aan over te stappen van papieren bekers op koffiemokken en reisbekers.
Bekijk www.starbucks.com/impact om te zien hoe duizenden mensen hun voornemen kenbaar hebben gemaakt om het verschil te maken.
Doe mee met de initiatief. Breng op 15 april een koffiemok of reisbeker mee naar je lokale Starbucks winkel en wij geven je een gratis kop filterkoffie*.
Aktievoorwaarden: *tot 20 fl. oz.
Geen idee.quote:
ja ik weer terugquote:
GEEN COMMENTAARquote:
Ik zeg altijd dat hoerenneukers ook moeten bestaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik weer terug
trouwens wel leuk dat je er bent, hoi remlof!
meningen zijn verdeeld, maar ik zeg:
sympathiek en zwaar ok![]()
dus groetjes
Onze kat was slim en die deed het alleen bij een poef (en de onderkant van de banken en stoelen).quote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Onze kat heeft de leren stoel gestoffeerd.
neequote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef Kunai het volgende:
GAAN WE GODVERREDOMME ALLEMAAL IN HOOVTLETTERS TYPEN?
Omdat remlof dat andere account alweer geshredderd heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee
en trouwens wat is met je user icon?
kijk ik hou van falafel....maar....
Ah dus daar ken ik jou van. Van het begluren 's avonds.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon niet in dat dorpje trouwens.
Maar wel dichtbij. Straks zijn wij buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |