quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er stond trouwens nog een gewéldige spotprent van Roger De Vlaeminck in de Humo deze week :
[ afbeelding ]
http://xs.to/image-B930_4BCEBDDE.jpg
Die "in mijn tijd had ik dat Pools vliegtuig makkelijk overleefd" vond ik zelfs écht geniaal ...quote:
Wat een eikel is die vent ook eigenlijk. Nu zeggen dat hij weggaat bij Lotto omdat hij vorig jaar de Giro MOEST rijden en dit jaar dan vervolgens naar de Giro toewerken als z'n hoofddoel ... (hoor ik hem net nog verklaren op Sporza)quote:
Briljante spotprent inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die "in mijn tijd had ik dat Pools vliegtuig makkelijk overleefd" vond ik zelfs écht geniaal ...
Hij wilde vorig jaar geen Giro rijden omdat hij naar de Vuelta wilde om het WK (dat hem wel lag) voor te bereiden. Dat is toch de juiste keuze gebleken. Dit jaar is het helemaal anders, dus een andere indeling is dan logisch.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een eikel is die vent ook eigenlijk. Nu zeggen dat hij weggaat bij Lotto omdat hij vorig jaar de Giro MOEST rijden en dit jaar dan vervolgens naar de Giro toewerken als z'n hoofddoel ... (hoor ik hem net nog verklaren op Sporza)
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er stond trouwens nog een gewéldige spotprent van Roger De Vlaeminck in de Humo deze week :
[ afbeelding ]
http://xs.to/image-B930_4BCEBDDE.jpg
Vanuit sportief oogpunt is het inderdaad wel jammer dat hij de Giro niet rijdt, hij zou daar zo top-5 rijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Ricco wel met een formidabele comeback hoor
Ondanks wat hij ook allemaal heeft gedaan, blijft het natuurlijk ook gewoon een wereldtalent.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Ricco wel met een formidabele comeback hoor
Ach kom , die gast is al van bij de juniores verdacht geweest ...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Ondanks wat hij ook allemaal heeft gedaan, blijft het natuurlijk ook gewoon een wereldtalent.
Dat doet verder nog niet zo veel af aan zijn talent.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom , die gast is al van bij de juniores verdacht geweest ...
/ Irony mode I presume ?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Aankomst bergop in Trentino. Een uitslag waar je als organisator alleen maar van kan dromen:
1. Riccardo Ricco
2. Alexandre Vinokourov
3. Ivan Basso
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een eikel is die vent ook eigenlijk. Nu zeggen dat hij weggaat bij Lotto omdat hij vorig jaar de Giro MOEST rijden en dit jaar dan vervolgens naar de Giro toewerken als z'n hoofddoel ... (hoor ik hem net nog verklaren op Sporza)
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is er dit jaar geen voor hem op maat geschreven WK in zijn achtertuin.quote:Ik mikte als tweede grote ronde op de Vuelta, ter voorbereiding van het WK.
Ach kom. Heeft hij minder kans gepakt te worden dan anderen? Verdacht, ja en dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom , die gast is al van bij de juniores verdacht geweest ...
Dat kun je van bijna elke ronde wel zeggen. Basso en Vino rijden in principe ook gewoon de Tour.quote:
Lotto was ook ongelukkig met Kohl en Dekker natuurlijk..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij wilde vorig jaar geen Giro rijden omdat hij naar de Vuelta wilde om het WK (dat hem wel lag) voor te bereiden. Dat is toch de juiste keuze gebleken. Dit jaar is het helemaal anders, dus een andere indeling is dan logisch.
Maar de uitlatingen van Evans slaan desalniettemin nergens op. Uiteindelijk heeft hij wel overal netjes zijn zin gekregen, dus waar is dan het gebrek aan respect? Of zou het hebben van een andere mening bij de ploegleiding ook al respectloos zijn?
En dat Lotto niet mee wilde door nieuwe renners aan te trekken... tja, dan is het toch niet erg overtuigend om naar een team te trekken dat waarschijnlijk nog zwakker is.
Rijdt die dan nog ergens?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Ericr het volgende:
En Floyd zakt steeds verder weg qua prestaties, best jammer dat degene die de mooiste tourprestatie ooit neerzette zo in de vergetelheid is geraakt nu al die spuiten en slikkenknuppels weer rondrijden alsof er niks is gebeurd. Ik wil weer uren kijken naar een opgefokte Floyd die nooit gepakt wordt door een radeloze groep volgers.
Was onlangs nog 2e in de Tour of the Battenkill. Werd dacht ik wel helemaal weggereden door de uiteindelijke winnaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Rijdt die dan nog ergens?
Heeft Frei eigenlijk ooit zo goed gereden als gisteren? Rijdt bijv. Szmyd op 10 seconden en Simoni en Pellizotti op meer dan een minuut. Oké... die zijn blijkbaar nog niet top, maar toch.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:49 schreef DeeBee het volgende:
Ook leuk, zodra Frei weg is bij Astana wordt hij gepakt op doping omdat hij nu zelf heeft moeten aanklooien in plaats van onder de professionele 'begeleiding' van Bruyneel en de Mol...
Ga je aan de doping omdat je tot de besten behoort, of behoor je tot de top omdat je aan de doping gaat? Vraag dat jezelf eens af.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
Ricco
Vino
Basso
Zou er dan toch echt talent meespelen of hebben ze weer een nieuwe dokter Mabuse gevonden? Maar goed Dwayne Chambers loopt ook weer als een kieviiet terwijl je toch zou verwachten dat al die badgasten zonder hun doping echt een stuk terugvallen. Iets klopt er dus niet.
Basso was vorig jaar ronde deze tijd sterker dan nu. Hij zakte - ook volgens hemzelf - er in de Giro doorheen, dus heeft hij een andere opbouw dit jaar. Zou me geen zorgen maken over Basso en Pellizotti.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Heeft Frei eigenlijk ooit zo goed gereden als gisteren? Rijdt bijv. Szmyd op 10 seconden en Simoni en Pellizotti op meer dan een minuut. Oké... die zijn blijkbaar nog niet top, maar toch.
Had het niet over Basso... die reed trouwens prima gisteren. Vraag me af of hij zo veel minder is dan vorig jaar zelfde tijd.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Basso was vorig jaar ronde deze tijd sterker dan nu. Hij zakte - ook volgens hemzelf - er in de Giro doorheen, dus heeft hij een andere opbouw dit jaar. Zou me geen zorgen maken over Basso en Pellizotti.
Denk dat het nogal wisselt. De ene behoort al tot de elite en wil nog een extra edge terwijl sommige waterdragers zelf ook wel eens willen schitteren en dus aan de doping gaan. Het blijft in ieder geval vrij schimmig dat Vino, Ricco en Basso toch wel behoorlijke renners een pak op hun donder kunnen geven terwijl ze zelf terugkomen van een schorsing.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ga je aan de doping omdat je tot de besten behoort, of behoor je tot de top omdat je aan de doping gaat? Vraag dat jezelf eens af.
Jij vraagt het je af. Ik ook. Ik denk van wel. Eerste jaar van een comeback is zwaarder dan het tweede jaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:38 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Had het niet over Basso... die reed trouwens prima gisteren. Vraag me af of hij zo veel minder is dan vorig jaar zelfde tijd.
De vraag is alleen of een Basso zonder doping(?) beter kan presteren dan vorig jaar. Ik betwijfel het.
Pardon, behoorlijke renners? Basso, Ricco en Vino zijn/waren de beste renners die er waren. Wat is er schmmig aan? Hebben ze minder kans gepakt te worden dan anderen?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk dat het nogal wisselt. De ene behoort al tot de elite en wil nog een extra edge terwijl sommige waterdragers zelf ook wel eens willen schitteren en dus aan de doping gaan. Het blijft in ieder geval vrij schimmig dat Vino, Ricco en Basso toch wel behoorlijke renners een pak op hun donder kunnen geven terwijl ze zelf terugkomen van een schorsing.
Je leest het denk ik verkeerd. Ricco, Basso en Vino kunnen clean ook best wel behoorlijke renners een pak op hun donder geven. Dat vind ik nogal schimmig, maar goed gelet op het aantal gepakten per jaar wordt er nog steeds driftig gepakt in het peleton.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Pardon, behoorlijke renners? Basso, Ricco en Vino zijn/waren de beste renners die er waren. Wat is er schmmig aan? Hebben ze minder kans gepakt te worden dan anderen?
Nog een belofte..quote:Team RadioShack rider Li Fuyu has been provisionally suspended by the International Cycling Union and by his team after he returned a positive doping control in March, the UCI announced Thursday.
bron: eurosport, cyclingnews
Ziet er niet fris uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Lagrinta het volgende:
http://nos.nl/video/152522-kroon-dag-na-valpartij.html
Klopt. Reed overigens eerder al voor dat Marco Polo Team.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Devpartner het volgende:
[..]
belofte? is die niet 31jaar ofzo? :p
Daarom vind ik Ricco z'n rijden ook zo raar...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vraagt het je af. Ik ook. Ik denk van wel. Eerste jaar van een comeback is zwaarder dan het tweede jaar.
Inderdaad... er was (verrassing!) sneeuw gevallen in Aspen en Lance heeft alweer het vliegtuig naar Austin gepakt. Komt allemaal niet erg professioneel over.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef SuikerVuist het volgende:
Lance is terug in Aspen.
[..]
Geen idee wat die nog van plan is. Beetje vroeg in het seizoen om daar goed te kunnen trainen, lijkt me.
Als je die tweets van 'm leest komt 't over dat hij met alles bezig is, maar weinig met wielrennen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:53 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Inderdaad... er was (verrassing!) sneeuw gevallen in Aspen en Lance heeft alweer het vliegtuig naar Austin gepakt. Komt allemaal niet erg professioneel over.
Idd. Ben benieuwd hoeveel seconden (minuten?) Leipheimer op hem pakt in de individuele tijdrit (bijna 26km) van de Tour of the Gila.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je die tweets van 'm leest komt 't over dat hij met alles bezig is, maar weinig met wielrennen...
Mwoah. Dit was gister.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je die tweets van 'm leest komt 't over dat hij met alles bezig is, maar weinig met wielrennen...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Zwansen het volgende:
Merckx heeft het niet zo op Nuyens!
http://www.sporza.be/cm/s(...)3_Merckx_over_Belgen
# Nick Nuyens: "De mens Nuyens kan ik best pruimen, de renner veel minder. Ik vind hem over het paard getild. Sorry, maar zo denk ik erover. Ik hoor hem ook altijd maar uitleggen waarom het niet lukte. Uitleg die vaak geen steek houdt en dat stoort mij."
# Björn Leukemans: "Absoluut een goed renner. Wat ik hem de voorbije weken zag doen, verraste mij, dat moet ik bekennen. Hij kan een klassieker winnen, hij heeft het in zich. Leukemans is beter dan Nuyens. Completer ook."
# Bert De Waele: "Zweeft net onder de top. Een sterke kerel die uitgroeide tot een vaste waarde. Een vrij complete renner, maar geen winnaar. Moeder Natuur gaf hem jammer genoeg geen benen om te spurten. Ik heb meer respect voor hem dan voor Nuyens."
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Zwansen het volgende:
Merckx heeft het niet zo op Nuyens!
http://www.sporza.be/cm/s(...)3_Merckx_over_Belgen
# Nick Nuyens: "De mens Nuyens kan ik best pruimen, de renner veel minder. Ik vind hem over het paard getild. Sorry, maar zo denk ik erover. Ik hoor hem ook altijd maar uitleggen waarom het niet lukte. Uitleg die vaak geen steek houdt en dat stoort mij."
# Björn Leukemans: "Absoluut een goed renner. Wat ik hem de voorbije weken zag doen, verraste mij, dat moet ik bekennen. Hij kan een klassieker winnen, hij heeft het in zich. Leukemans is beter dan Nuyens. Completer ook."
# Bert De Waele: "Zweeft net onder de top. Een sterke kerel die uitgroeide tot een vaste waarde. Een vrij complete renner, maar geen winnaar. Moeder Natuur gaf hem jammer genoeg geen benen om te spurten. Ik heb meer respect voor hem dan voor Nuyens."
Het nieuwe wielrennen.quote:Eindstand:
1. Aleksandr Vinokoerov (Kaz)
2. Riccardo Ricco (Ita) - 0"14
3. Domenico Pozzovivo (Ita) - 42"
4. Michele Scarponi (Ita) - 44"
5. Ivan Basso (Ita) - 56"
Hij was idd nooit top, maar is wel 5e en 3e geworden in de Tour. Wat hij nu in Trentino in de bergen liet zien is hoopgevend. Zelfs zijn eerste "ronde" winst sinds de Vuelta in 2006. Had verwacht dat Ricco het makkelijk zou halen, ondanks de tijdrit. Niet dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef Zwansen het volgende:
Vino was nooit top in het echte hooggebergte. Bijna elke grote ronde had ie wel een dag dat ie verschrikkelijk door het ijs zakte. Denk dat ie in de afgelopen jaren alleen maar minder geworden is.
quote:Karsten Kroon onder het mes
Karsten Kroon onder het mes Wielrenner Karsten Kroon gaat maandag onder het mes. De 34-jarige renner van BMC liep woensdag door een zware val in de Waalse Pijl diverse breuken in het gezicht op. Kroon meldde zich de afgelopen dagen bij een kaakchirurg. Die had weinig goed nieuws voor hem.
,,Mijn jukbeen is door de impact van de klap naar binnen geslagen en zal moeten worden gecorrigeerd, omdat mijn gezicht anders niet meer symmetrisch zal zijn'', legt Kroon op zijn fansite uit. Ook het bot onder het oog, een zeer kwetsbare plek waar de gezichtszenuw doorheen loopt, is gebroken. Zijn gebroken neus staat scheef, bovendien is het neusschotje verplaatst.
,,Op het jukbeen worden één of twee titaniumplaatjes gezet. In ieder geval één vanuit de mond (van binnenuit waardoor er geen littekenweefsel aan de buitenkant zal zijn) en waarschijnlijk ook nog één onder mijn oog'', aldus de onfortuinlijke renner.
,,Alles wordt in dezelfde operatie gecorrigeerd. Niet leuk, maar het moet gebeuren. Op dit moment gaat het wel met me, af en toe heb ik best veel pijn en zie ik het niet meer zo zitten. Maar over het algemeen valt het wel mee en zie ik het rooskleurig in.''
Nope, door de bezuinigingen bij de VRT voor het eerst in jaren niet in Sporza op één. Dat wordt een stream opzoeken.quote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef kawotski het volgende:
Wordt de Ronde van Romandie nog uitgezonden op tv?
Voor de Belgen komt hij live op Exqi Sport , en EXQI PLUS , dat ook overal op de kabel zit ...quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, door de bezuinigingen bij de VRT voor het eerst in jaren niet in Sporza op één. Dat wordt een stream opzoeken.
Prudhomme heeft gezegd van wel.quote:Op zondag 25 april 2010 14:07 schreef Leatherface het volgende:
Vino moet zich natuurlijk voor Contador opofferen, als ie al de Tour mag rijden. Ook al is het een Kazach, de tourzege van Contador is volgens mij het enige wat echt telt bij Astana.
Vind 't ook altijd een ronde van niks, komt uiteraard door de plek op de kalender. Komt op mijn interesselijstje niet eens boven de ENECO tour terechtquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, door de bezuinigingen bij de VRT voor het eerst in jaren niet in Sporza op één. Dat wordt een stream opzoeken.
Klopt. Op de een of andere manier is bij mij de interesse na grofweg nu, LBL, ook wel weg.quote:Op maandag 26 april 2010 23:32 schreef thettes het volgende:
[..]
Vind 't ook altijd een ronde van niks, komt uiteraard door de plek op de kalender. Komt op mijn interesselijstje niet eens boven de ENECO tour terecht
Ik heb een paar ritten gezien en ik weet nog dat ik het commentaar eigenlijk bedroevend slecht vond, maar nu herinner ik me ook dat dat op Eurosport was. Blijlevens was wel OK, maar de onzin die uit Danny Nelissen kwam.... je zou bijna gaan twijfelen dat die ooit zelf renner is geweest.quote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor de Belgen komt hij live op Exqi Sport , en EXQI PLUS , dat ook overal op de kabel zit ...
(en die ook n paar weken geleden al voor de schitterende uitzending van de Ronde van Turkije zorgden , die doodserieus een niveau haalde waar de VRT nog van kon leren)
Volgens Het Nieuwsblad, dus iets meer op Belgen gericht.quote:5 verrassende floppers
Stijn Devolder
De tweevoudige winnaar van de Ronde kwam moeizaam op gang, versukkelde in zijn koers door pech in de staart van de bende en knalde op zijn knie in Parijs-Roubaix. De cijfers liegen desondanks niet. Patrick Lefevere hoeft zijn kritische commentaren niet in te trekken.
Mark Cavendish
Was het dat tandabces of had hij het toch wat van de gemakkelijke kant genomen in de winter? Feit is dat Mark Cavendish, vorig jaar winnaar van Milaan-Sanremo, het voorlopig stelt met een ritje in de Ronde van Catalonië.
Edvald Boasson Hagen
In het Midden-Oosten sterk begonnen aan zijn campagne maar na de Omloop Het Nieuwsblad (6de) compleet stilgevallen en zelfs van het toneel verdwenen.
Greg Van Avermaet
Heel ambitieus, heel ijverig maar helaas geen uitslagen navenant ook al wilde hij zich deze lente revancheren voor de twijfels die vorig jaar waren gerezen omtrent zijn mogelijkheden.
Sylvain Chavanel
De Fransman, vorig jaar zo belangrijk voor Quick Step, deed opnieuw hard zijn best maar kon niet opnieuw een sleutelrol vertolken in de Quick Stepformatie. In Luik botste hij dan nog op een auto, wat hem een schedelbreuk opleverde en zo de Tour in het gedrang ziet komen.
5 verrassende toppers
Bjorn Leukemans
In de schaduw van het duo Gilbert-Boonen zette nog een landgenoot een fraaie reeks neer in de Vlaamse klassiekers. Bjorn Leukemans werd 2de in Waregem, 7de in Harelbeke, 4de in de Ronde van Vlaanderen en 6de in Parijs-Roubaix.
Matti Breschel
Na beukwerk van Cancellara trok Breschel solo naar winst in Waregem. De Deen maakte enorm indruk maar werd dan gedwarsboomd door materiaalpech in de Ronde en een knieblessure in de Hel.
Sep Vanmarcke
De 21-jarige neoprof illustreerde met zijn tweede plaats in Wevelgem dat er ook plezier te beleven viel voor de jonge meute van Topsport Vlaanderen-Mercator.
Tyler Farrar
De Gentse Amerikaan is meer dan een sprinter. Zijn winst in de Scheldeprijs dankte hij weliswaar aan zijn snelle benen, maar om vijfde te finishen in de Ronde van Vlaanderen heb je wel wat meer nodig.
Bert De Waele
Op zijn 34ste versierde Bert De Waele zijn mooiste uitslag in een klassieker, met zijn 4de stek van de Gold Race. De kers op de taart voor landbouwkrediet, die andere Belgische continentale profploeg.
Dat vond ik ook opvallend inderdaad. Columbia heeft op de zege van Eisel in GW na ook in de meeste eendagskoersen niet echt een rol van betekenis kunnen spelen. Rabobank was, de zege van Freire in de Primavera buiten beschouwing gelaten, ook tamelijk bleekjes in het eendagswerk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verder begon Sky heel erg goed en toen het echt om de knikkers ging, waren ze plots even snel verdwenen. Dat viel me nogal tegen.
quote:146. 18:31:00 135 MALORI Adriano LAM
147. 18:32:00 121 BRAJKOVIC Janez RSH
148. 18:33:00 111 ANTON Igor EUS
149. 18:34:00 103 HENDERSON Gregory SKY
150. 18:36:00 94 MENCHOV Denis RAB
151. 18:38:00 88 VANDEVELDE Christian GRM
152. 18:40:00 74 SAMOILAU Branislau QST
153. 18:42:00 65 IGLINSKIY Maxim AST
154. 18:44:00 51 CAVENDISH Mark THR
155. 18:46:00 42 LARSSON Gustav SAX
156. 18:48:00 36 GILBERT Philippe OLO
157. 18:50:00 25 KARPETS Vladimir KAT
158. 18:52:00 18 VALVERDE Alejandro GCE
159. 18:54:00 1 KREUZIGER Roman LIQ
Eerst maar even afwachten hoe hij die lange tijdrit verteert, in het verleden niet zijn sterkste punt. Iets wat Kreuziger al lang heeft bewezen goed aan te kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef bjarki het volgende:
Ik ben niet zo bekend hier, dus weet niet zo goed hoe je zoiets begint.
Ik vraag me af of ze bij Liquigas nu voor Sagan gaan rijden ipv Basso en Kreuzi. Het parcours is ideaal voor hem.
quote:1 Marco Pinotti (Ita) Team HTC - Columbia 0:05:17
2 Peter Sagan (Svk) Liquigas-Doimo 0:00:01
3 Jérémy Roy (Fra) Française Des Jeux 0:00:04
4 Michael Rogers (Aus) Team HTC - Columbia
5 Rick Flens (Ned) Rabobank 0:00:05
6 Christophe Moreau (Fra) Caisse d'Epargne 0:00:06
7 Gregory Henderson (NZl) Sky Professional Cycling Team
8 Roman Kreuziger (Cze) Liquigas-Doimo 0:00:07
9 Ruben Plaza Molina (Spa) Caisse d'Epargne
10 Haimar Zubeldia Aguirre (Spa) Team Radioshack
En een beetje veel vertrouwen in Vino lijkt mijquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef SuikerVuist het volgende:
Poll op CyclingNews: 2010 Giro d'Italia... Who will win?
Tussenstand:
Evans 34
Vinokourov: 28
Sastre: 23
Pellizotti: 20
Basso: 9
http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?t=7012&page=13
Blijkbaar weinig vertrouwen in Wiggins daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |