quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er stond trouwens nog een gewéldige spotprent van Roger De Vlaeminck in de Humo deze week :
[ afbeelding ]
http://xs.to/image-B930_4BCEBDDE.jpg
Die "in mijn tijd had ik dat Pools vliegtuig makkelijk overleefd" vond ik zelfs écht geniaal ...quote:
Wat een eikel is die vent ook eigenlijk. Nu zeggen dat hij weggaat bij Lotto omdat hij vorig jaar de Giro MOEST rijden en dit jaar dan vervolgens naar de Giro toewerken als z'n hoofddoel ... (hoor ik hem net nog verklaren op Sporza)quote:
Briljante spotprent inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die "in mijn tijd had ik dat Pools vliegtuig makkelijk overleefd" vond ik zelfs écht geniaal ...
Hij wilde vorig jaar geen Giro rijden omdat hij naar de Vuelta wilde om het WK (dat hem wel lag) voor te bereiden. Dat is toch de juiste keuze gebleken. Dit jaar is het helemaal anders, dus een andere indeling is dan logisch.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een eikel is die vent ook eigenlijk. Nu zeggen dat hij weggaat bij Lotto omdat hij vorig jaar de Giro MOEST rijden en dit jaar dan vervolgens naar de Giro toewerken als z'n hoofddoel ... (hoor ik hem net nog verklaren op Sporza)
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er stond trouwens nog een gewéldige spotprent van Roger De Vlaeminck in de Humo deze week :
[ afbeelding ]
http://xs.to/image-B930_4BCEBDDE.jpg
Vanuit sportief oogpunt is het inderdaad wel jammer dat hij de Giro niet rijdt, hij zou daar zo top-5 rijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Ricco wel met een formidabele comeback hoor
Ondanks wat hij ook allemaal heeft gedaan, blijft het natuurlijk ook gewoon een wereldtalent.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Ricco wel met een formidabele comeback hoor
Ach kom , die gast is al van bij de juniores verdacht geweest ...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Ondanks wat hij ook allemaal heeft gedaan, blijft het natuurlijk ook gewoon een wereldtalent.
Dat doet verder nog niet zo veel af aan zijn talent.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom , die gast is al van bij de juniores verdacht geweest ...
/ Irony mode I presume ?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Aankomst bergop in Trentino. Een uitslag waar je als organisator alleen maar van kan dromen:
1. Riccardo Ricco
2. Alexandre Vinokourov
3. Ivan Basso
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een eikel is die vent ook eigenlijk. Nu zeggen dat hij weggaat bij Lotto omdat hij vorig jaar de Giro MOEST rijden en dit jaar dan vervolgens naar de Giro toewerken als z'n hoofddoel ... (hoor ik hem net nog verklaren op Sporza)
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is er dit jaar geen voor hem op maat geschreven WK in zijn achtertuin.quote:Ik mikte als tweede grote ronde op de Vuelta, ter voorbereiding van het WK.
Ach kom. Heeft hij minder kans gepakt te worden dan anderen? Verdacht, ja en dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom , die gast is al van bij de juniores verdacht geweest ...
Dat kun je van bijna elke ronde wel zeggen. Basso en Vino rijden in principe ook gewoon de Tour.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |