Mwoah. Dit was gister.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je die tweets van 'm leest komt 't over dat hij met alles bezig is, maar weinig met wielrennen...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Zwansen het volgende:
Merckx heeft het niet zo op Nuyens!
http://www.sporza.be/cm/s(...)3_Merckx_over_Belgen
# Nick Nuyens: "De mens Nuyens kan ik best pruimen, de renner veel minder. Ik vind hem over het paard getild. Sorry, maar zo denk ik erover. Ik hoor hem ook altijd maar uitleggen waarom het niet lukte. Uitleg die vaak geen steek houdt en dat stoort mij."
# Björn Leukemans: "Absoluut een goed renner. Wat ik hem de voorbije weken zag doen, verraste mij, dat moet ik bekennen. Hij kan een klassieker winnen, hij heeft het in zich. Leukemans is beter dan Nuyens. Completer ook."
# Bert De Waele: "Zweeft net onder de top. Een sterke kerel die uitgroeide tot een vaste waarde. Een vrij complete renner, maar geen winnaar. Moeder Natuur gaf hem jammer genoeg geen benen om te spurten. Ik heb meer respect voor hem dan voor Nuyens."
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Zwansen het volgende:
Merckx heeft het niet zo op Nuyens!
http://www.sporza.be/cm/s(...)3_Merckx_over_Belgen
# Nick Nuyens: "De mens Nuyens kan ik best pruimen, de renner veel minder. Ik vind hem over het paard getild. Sorry, maar zo denk ik erover. Ik hoor hem ook altijd maar uitleggen waarom het niet lukte. Uitleg die vaak geen steek houdt en dat stoort mij."
# Björn Leukemans: "Absoluut een goed renner. Wat ik hem de voorbije weken zag doen, verraste mij, dat moet ik bekennen. Hij kan een klassieker winnen, hij heeft het in zich. Leukemans is beter dan Nuyens. Completer ook."
# Bert De Waele: "Zweeft net onder de top. Een sterke kerel die uitgroeide tot een vaste waarde. Een vrij complete renner, maar geen winnaar. Moeder Natuur gaf hem jammer genoeg geen benen om te spurten. Ik heb meer respect voor hem dan voor Nuyens."
Het nieuwe wielrennen.quote:Eindstand:
1. Aleksandr Vinokoerov (Kaz)
2. Riccardo Ricco (Ita) - 0"14
3. Domenico Pozzovivo (Ita) - 42"
4. Michele Scarponi (Ita) - 44"
5. Ivan Basso (Ita) - 56"
Hij was idd nooit top, maar is wel 5e en 3e geworden in de Tour. Wat hij nu in Trentino in de bergen liet zien is hoopgevend. Zelfs zijn eerste "ronde" winst sinds de Vuelta in 2006. Had verwacht dat Ricco het makkelijk zou halen, ondanks de tijdrit. Niet dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef Zwansen het volgende:
Vino was nooit top in het echte hooggebergte. Bijna elke grote ronde had ie wel een dag dat ie verschrikkelijk door het ijs zakte. Denk dat ie in de afgelopen jaren alleen maar minder geworden is.
quote:Karsten Kroon onder het mes
Karsten Kroon onder het mes Wielrenner Karsten Kroon gaat maandag onder het mes. De 34-jarige renner van BMC liep woensdag door een zware val in de Waalse Pijl diverse breuken in het gezicht op. Kroon meldde zich de afgelopen dagen bij een kaakchirurg. Die had weinig goed nieuws voor hem.
,,Mijn jukbeen is door de impact van de klap naar binnen geslagen en zal moeten worden gecorrigeerd, omdat mijn gezicht anders niet meer symmetrisch zal zijn'', legt Kroon op zijn fansite uit. Ook het bot onder het oog, een zeer kwetsbare plek waar de gezichtszenuw doorheen loopt, is gebroken. Zijn gebroken neus staat scheef, bovendien is het neusschotje verplaatst.
,,Op het jukbeen worden één of twee titaniumplaatjes gezet. In ieder geval één vanuit de mond (van binnenuit waardoor er geen littekenweefsel aan de buitenkant zal zijn) en waarschijnlijk ook nog één onder mijn oog'', aldus de onfortuinlijke renner.
,,Alles wordt in dezelfde operatie gecorrigeerd. Niet leuk, maar het moet gebeuren. Op dit moment gaat het wel met me, af en toe heb ik best veel pijn en zie ik het niet meer zo zitten. Maar over het algemeen valt het wel mee en zie ik het rooskleurig in.''
Nope, door de bezuinigingen bij de VRT voor het eerst in jaren niet in Sporza op één. Dat wordt een stream opzoeken.quote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef kawotski het volgende:
Wordt de Ronde van Romandie nog uitgezonden op tv?
Voor de Belgen komt hij live op Exqi Sport , en EXQI PLUS , dat ook overal op de kabel zit ...quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, door de bezuinigingen bij de VRT voor het eerst in jaren niet in Sporza op één. Dat wordt een stream opzoeken.
Prudhomme heeft gezegd van wel.quote:Op zondag 25 april 2010 14:07 schreef Leatherface het volgende:
Vino moet zich natuurlijk voor Contador opofferen, als ie al de Tour mag rijden. Ook al is het een Kazach, de tourzege van Contador is volgens mij het enige wat echt telt bij Astana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |